Menu

Marketing Meeting

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

25.  ledna  2022
za 7 týdnů

Sociální sítě pro pokročilé: Instagram a LinkedIn

Sociální sítě pro pokročilé z cyklu MARKETING MEETING se budou věnovat využití Instagramu a LinkedInu při budování značky i akvizici nových zákazníků. Čekají vás konkrétní tipy a case studies.

12.  května  2022
za 5 měsíců

Sociální sítě mladé generace

Sociální sítě TikTok, Snapchat, Twitch se těší pozornosti mladé generace. Co z toho všeho můžete vytěžit pro vaši značku a byznys? Téma dalšího MARKETING MEETING.

14.  června  2022
za 6 měsíců

Jak co nejlépe poznat svého zákazníka

Další MARKETING MEETING se zaměří na to, jak co nejlépe poznat své zákazníky a být připraven na změny v jejich chování, které mohou mít dopad na kondici i výsledky vaší firmy.

10.  listopadu  2022
za 11 měsíců

Jak se stát úspěšným copywriterem

Jak vytvářet skvělé texty, které publikum zaujmou a pomohou samotným prodejům. To bude dalším tématem online setkání MARKETING MEETING.

13.  prosince  2022
za 12 měsíců

Tvorba obsahu pro sociální sítě

Jak tvořit obsah pro sociální platformy tak, aby vzbudil pozornost a zaujal vaše fanoušky a zákazníky? MARKETING MEETING se zaměří na tvorbu textu, grafiky i celkovou strategii.

Archiv akcí Marketing Meeting

2.  listopadu 

Video marketing a jeho přínos pro značku

Nastavení strategie video marketingu, budování publika a nové trendy ve videoobsahu. To vše bude součástí dalšího setkání z cyklu MARKETING MEETING.

15.  června 

Jak uspět na sociálních sítích

Komunikace, tvorba obsahu, reklama, influenceři. To vše řeší markeťáci, kteří mají na starosti správu sociálních sítí. Další témata tradičního MARKETING MEETING.

11.  května 

Právo v marketingu

Autorská práva, boj s konkurencí, ochrana značky či osobních údajů podle GDPR. Víte, kde už jste v marketingu za hranou zákona? Pojďte si v právu udělat jasno.  

21.  ledna 

Jak na krizovou komunikaci

Chcete mít v malíčku pravidla a zákonitosti krizové komunikace? Připojte se na další MARKETING MEETING, kde si ukážeme základy budování firemní reputace i konkrétní případové studie krizové komunikace. Konference Jak na krizovou komunikaci proběhne ONLINE.

24.  listopadu  2020

Jak se stát profíkem firemní komunikace

Chcete zvládat public a media relations na jedničku? Připojte se na další MARKETING MEETING, kde si probereme základy tvůrčího psaní, tvorbu firemních médií i budování vztahů s novináři. Konference Jak se stát profíkem firemní komunikace proběhne ONLINE.

15.  října  2020

Reklama na hraně: risk nebo zisk?

Kontroverzní reklama vás dokáže zviditelnit, nic se ale nemá přehánět. Kde je ta správná míra, aby reputace vaší značky neutrpěla? Oblibě se u značek i spotřebitelů čím dál více těší také tzv. real-time marketing. Jaké jsou jeho přednosti a úskalí? Nad tím vším se zamyslí další MARKETING MEETING, který proběhne ONLINE.

16.  června  2020

Marketing v době (korona)krize

Jaké zkušenosti přinesla marketingovým profesionálům koronavirová krize? A jaké změny můžeme očekávat v oblasti marketingové komunikace v blízké budoucnosti? Na to odpoví další MARKETING MEETING, který proběhne online.

2.  června  2020

Jak efektivně pracovat s influencery

Zvolit si správný typ influencera nemusí být úplná brnkačka. Co byste neměli opomenout a čemu se naopak vyvarovat, se dozvíte na našem prvním MARKETING MEETINGu, který proběhne online. Na problematiku spolupráce s influencery se podíváme nejen z byznysového pohledu, ale i optikou práva a etiky.