Marketing Meeting
Setkávání odborníků z marketingu, ať už offline nebo online.
Marketing, reklama, PR, značka, content, sociální sítě, influencer marketing, video, podcasty, reklama v době krize, marketing zaměřený na zákazníka.
Právo v marketingu
Autorská práva, boj s konkurencí, ochrana značky či osobních údajů podle GDPR. Víte, kde už jste v marketingu za hranou zákona? Pokud chcete mít jasno, připojte se na náš další online MARKETING MEETING.
- Registrovat
- Program
- Základní cena 1 990 Kčbez DPH
Jak uspět na sociálních sítích
Komunikace, tvorba obsahu, reklama, influenceři. To vše řeší markeťáci, kteří mají na starosti správu sociálních sítí. Pojďte se na dalším MARKETING MEETING inspirovat, jak vše zvládnout hladce a s grácií, a naopak se poučit z chyb ostatních.
- Registrovat
- Základní cena 1 990 Kčbez DPH
Archiv akcí Marketing Meeting
Jak na krizovou komunikaci
Chcete mít v malíčku pravidla a zákonitosti krizové komunikace? Připojte se na další MARKETING MEETING, kde si ukážeme základy budování firemní reputace i konkrétní případové studie krizové komunikace. Konference Jak na krizovou komunikaci proběhne ONLINE.
Jak se stát profíkem firemní komunikace
Chcete zvládat public a media relations na jedničku? Připojte se na další MARKETING MEETING, kde si probereme základy tvůrčího psaní, tvorbu firemních médií i budování vztahů s novináři. Konference Jak se stát profíkem firemní komunikace proběhne ONLINE.
Reklama na hraně: risk nebo zisk?
Kontroverzní reklama vás dokáže zviditelnit, nic se ale nemá přehánět. Kde je ta správná míra, aby reputace vaší značky neutrpěla? Oblibě se u značek i spotřebitelů čím dál více těší také tzv. real-time marketing. Jaké jsou jeho přednosti a úskalí? Nad tím vším se zamyslí další MARKETING MEETING, který proběhne ONLINE.
Marketing v době (korona)krize
Jaké zkušenosti přinesla marketingovým profesionálům koronavirová krize? A jaké změny můžeme očekávat v oblasti marketingové komunikace v blízké budoucnosti? Na to odpoví další MARKETING MEETING, který proběhne online.
Jak efektivně pracovat s influencery
Zvolit si správný typ influencera nemusí být úplná brnkačka. Co byste neměli opomenout a čemu se naopak vyvarovat, se dozvíte na našem prvním MARKETING MEETINGu, který proběhne online. Na problematiku spolupráce s influencery se podíváme nejen z byznysového pohledu, ale i optikou práva a etiky.