Marketing Meeting
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Setkávání odborníků z marketingu, ať už offline nebo online.
Marketing, reklama, PR, značka, content, sociální sítě, influencer marketing, video, podcasty, reklama v době krize, marketing zaměřený na zákazníka.
Sociální síť LinkedIn už dávno neslouží jen pro potřeby HR, ale může být i efektivním nástrojem pro budování značky a zdrojem leadů pro váš byznys. Proto se právě na ni zaměříme při dalším setkání MARKETING MEETING.
Jak být úspěšný na sociální sítí TikTok bude tématem dalšího online setkání MARKETING MEETING. Přineseme novinky v tvorbě obsahu, reklamy i praktické tipy jakna spolupráci s influencery.
Obsah a reklama na Facebooku a Instagramu i vhodné nástroje pro jejich správu. Přijďte si pro užitečné a praktické tipy, jak ještě více nakopnout vaši komunikaci na Facebooku a Instagramu, a dosáhnout lepších výsledků.
MARKETING MEETING Special v režii právničky Andrey Voříškové z eLegal se zaměří na spolupráci s influencery. Na příkladech z praxe rozebere nejčastější náležitosti, které je potřeba si pohlídat při spolupráci s nimi z pohledu práva..
Influenceři, mikroinfluenceři nebo ambasadoři. Kdo se pro vaši značku hodí lépe a jak ze spolupráce s nimi vytěžit maximum? To bude tématem dalšího online setkání MARKETING MEETING.
Jak tvořit obsah pro sociální platformy tak, aby vzbudil pozornost a zaujal vaše fanoušky a zákazníky? MARKETING MEETING se zaměří na tvorbu textu, grafiky i celkovou strategii.
Jak vytvářet skvělé texty, které publikum zaujmou a pomohou samotným prodejům. To bude dalším tématem online setkání MARKETING MEETING.
Další MARKETING MEETING se zaměří na to, jak co nejlépe poznat své zákazníky a být připraven na změny v jejich chování, které mohou mít dopad na kondici i výsledky vaší firmy.
Sociální sítě TikTok, Snapchat, Twitch se těší pozornosti mladé generace. Co z toho všeho můžete vytěžit pro vaši značku a byznys? Téma dalšího MARKETING MEETING.
Sociální sítě pro pokročilé z cyklu MARKETING MEETING se budou věnovat využití Instagramu a LinkedInu při budování značky i akvizici nových zákazníků. Čekají vás konkrétní tipy a case studies.
Nastavení strategie video marketingu, budování publika a nové trendy ve videoobsahu. To vše bude součástí dalšího setkání z cyklu MARKETING MEETING.
Komunikace, tvorba obsahu, reklama, influenceři. To vše řeší markeťáci, kteří mají na starosti správu sociálních sítí. Další témata tradičního MARKETING MEETING.
Autorská práva, boj s konkurencí, ochrana značky či osobních údajů podle GDPR. Víte, kde už jste v marketingu za hranou zákona? Pojďte si v právu udělat jasno.
Chcete mít v malíčku pravidla a zákonitosti krizové komunikace? Připojte se na další MARKETING MEETING, kde si ukážeme základy budování firemní reputace i konkrétní případové studie krizové komunikace. Konference Jak na krizovou komunikaci proběhne ONLINE.
Chcete zvládat public a media relations na jedničku? Připojte se na další MARKETING MEETING, kde si probereme základy tvůrčího psaní, tvorbu firemních médií i budování vztahů s novináři. Konference Jak se stát profíkem firemní komunikace proběhne ONLINE.
Kontroverzní reklama vás dokáže zviditelnit, nic se ale nemá přehánět. Kde je ta správná míra, aby reputace vaší značky neutrpěla? Oblibě se u značek i spotřebitelů čím dál více těší také tzv. real-time marketing. Jaké jsou jeho přednosti a úskalí? Nad tím vším se zamyslí další MARKETING MEETING, který proběhne ONLINE.
Jaké zkušenosti přinesla marketingovým profesionálům koronavirová krize? A jaké změny můžeme očekávat v oblasti marketingové komunikace v blízké budoucnosti? Na to odpoví další MARKETING MEETING, který proběhne online.