Program

Program

17:00 - 17:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

17:10 - 17:40

Customer lifetime value (není jen) v knižním e-commerce

Jak pomáhá sledování customer lifetime value zvyšování loajality a retence? A jak ho využíváme v Martinus.cz?

Ján Kešelák Ján Kešelák

Expansion Manager

GLAMI

Ján Kešelák

Ján Kešelák pracuje v e-commerce, protože ho nebaví nákupy offline. Poslední rok a půl má v GLAMI na starosti hlavně expanzi na nové trhy. V minulosti se staral o growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá.

17:40 - 18:10

I kůl a přísné mladé můžete oslovit pragmatickým přístupem

Na silně konkurenčním trhu se nám podařilo dosáhnout pragmatického úspěchu - tržby rostou hlavně díky tomu, že naše produkty jsou kvalitní, zákazníci bohužel poměrně často "přehlíží" naši značku. Na konkrétních ukázkách vám ukážu, jak se pomocí retenčních aktivit snažíme náš brand udělat daleko více atraktivním.

Lubomír Prokeš Lubomír Prokeš

Project & Product Director

WittyTrade.cz

Lubomír Prokeš

Luboš pracuje na pozici Project and Product Director ve společnosti Wittytrade, která je (mimo jiné) oficiálním distributorem značky Xiaomi v ČR. Je zodpovědný za výkon portfolia od přípravy a spuštění prodejů až po konec životního cyklu produktů. K jeho největším zadáním patří vytvoření a správa projektové dokumentace a řízení procesů plánování souvisejících s portfoliem. Této výzvě předcházely 4 roky vedení LAMAX Electronics od úplného zrodu značky až po pozici významného hráče na trzích střední Evropy. O velkou porci jeho volného času ho připravuje jeho velká vášeň a zároveň životabudič – káva, hodně kávy. Zbylý volný čas, především na cestách za dalším skvělým šálkem výběrové arabiky, tráví se svou ženou a 2 dětmi.

18:10 - 18:40

Coffee break

18:40 - 19:10

Naučte váš věrnostní program vydělávat

Většina věrnostních programů zákazníkům nic nepřináší a nedokáže je motivovat ke změně chování. Nefunkční programy stojí firmy zbytečné peníze, obtěžují jejich zákazníky a způsobují provozní problémy. Postavit a provozovat úspěšný zákaznický program, který přináší dodatečný zisk není až tak těžké. Ukážu Vám, jak vydělávat na věrnosti Vašich zákazníků a zároveň je učinit šťastnější a věrnější.

Radek Hrachovec Radek Hrachovec

Partner

Pricewise

Radek Hrachovec

Radek se věnuje dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.

19:10 - 19:40

Budování komunity na sociálních sítích - prázdný buzzword nebo reálná příležitost?

Může být community management jedním z vašich (měřitelných) KPI pro sociální sítě? Jak správně pečovat o zákazníky, fanoušky a vlastně kohokoliv, s kým jako firma přijdete na sociálních sítích do kontaktu? Co je vlastně komunita? A proč si (nejen) já myslím, že velká část marketérů zapomněla, jaký je původní smysl a největší přínos sociálních sítí? To jsou hlavní otázky, na které se pokusím dát jasnou odpověď. A jako pomocníka si přinesu spoustu reálných příkladů z vlastní práce i z komunikace jiných značek, které sledujeme.

Martin Šilar Martin Šilar

Social Media Marketing and Project Manager

Influencer.cz

Martin Šilar

Spolumajitel agentury Influencer.cz. Mezi jeho zásadní klienty patří BMW, MINI, Somersby, Carollinum nebo CETIN. V minulosti se aktivně realizoval v kulturní sféře (hudební klub a festival). Nejvíce se zaměřuje na community management, krizovou komunikaci a obsahovou strategii (zejména pro sociální sítě). S Adamem Zbiejczukem pořádá pravidelné ''social media'' setkání Babeltalk.

19:40 - 20:00

Panelová diskuze

Radek Hrachovec Radek Hrachovec

Partner

Pricewise

Radek Hrachovec

Radek se věnuje dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.

Ján Kešelák Ján Kešelák

Expansion Manager

GLAMI

Ján Kešelák

Ján Kešelák pracuje v e-commerce, protože ho nebaví nákupy offline. Poslední rok a půl má v GLAMI na starosti hlavně expanzi na nové trhy. V minulosti se staral o growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá.

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

Lubomír Prokeš Lubomír Prokeš

Project & Product Director

WittyTrade.cz

Lubomír Prokeš

Luboš pracuje na pozici Project and Product Director ve společnosti Wittytrade, která je (mimo jiné) oficiálním distributorem značky Xiaomi v ČR. Je zodpovědný za výkon portfolia od přípravy a spuštění prodejů až po konec životního cyklu produktů. K jeho největším zadáním patří vytvoření a správa projektové dokumentace a řízení procesů plánování souvisejících s portfoliem. Této výzvě předcházely 4 roky vedení LAMAX Electronics od úplného zrodu značky až po pozici významného hráče na trzích střední Evropy. O velkou porci jeho volného času ho připravuje jeho velká vášeň a zároveň životabudič – káva, hodně kávy. Zbylý volný čas, především na cestách za dalším skvělým šálkem výběrové arabiky, tráví se svou ženou a 2 dětmi.

Martin Šilar Martin Šilar

Social Media Marketing and Project Manager

Influencer.cz

Martin Šilar

Spolumajitel agentury Influencer.cz. Mezi jeho zásadní klienty patří BMW, MINI, Somersby, Carollinum nebo CETIN. V minulosti se aktivně realizoval v kulturní sféře (hudební klub a festival). Nejvíce se zaměřuje na community management, krizovou komunikaci a obsahovou strategii (zejména pro sociální sítě). S Adamem Zbiejczukem pořádá pravidelné ''social media'' setkání Babeltalk.

20:00 - 21:00

Networking