Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

17:00 - 17:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

17:10 - 17:40

Customer lifetime value (není jen) v knižním e-commerce

Jak pomáhá sledování customer lifetime value zvyšování loajality a retence? A jak ho využíváme v Martinus.cz?

Ján Kešelák Ján Kešelák

Growth Marketing

Martinus.cz

Ján Kešelák

Ján Kešelák se v Martinus.cz poslední rok a půl stará o Growth marketing a věnuje se projektům, které mají za cíl zvyšování hodnoty a profitability zákazniků. V minulosti pracoval například pro německý Rocket Internet. Je absolvent programu CEMS na VŠE.

17:40 - 18:10

I kůl a přísné mladé můžete oslovit pragmatickým přístupem

Na silně konkurenčním trhu se nám podařilo dosáhnout pragmatického úspěchu - tržby rostou hlavně díky tomu, že naše produkty jsou kvalitní, zákazníci bohužel poměrně často "přehlíží" naši značku. Na konkrétních ukázkách vám ukážu, jak se pomocí retenčních aktivit snažíme náš brand udělat daleko více atraktivním.

Lubomír Prokeš Lubomír Prokeš

Project & Product Director

WittyTrade.cz

Lubomír Prokeš

Luboš pracuje na pozici Project and Product Director ve společnosti Wittytrade, která je (mimo jiné) oficiálním distributorem značky Xiaomi v ČR. Je zodpovědný za výkon portfolia od přípravy a spuštění prodejů až po konec životního cyklu produktů. K jeho největším zadáním patří vytvoření a správa projektové dokumentace a řízení procesů plánování souvisejících s portfoliem. Této výzvě předcházely 4 roky vedení LAMAX Electronics od úplného zrodu značky až po pozici významného hráče na trzích střední Evropy. O velkou porci jeho volného času ho připravuje jeho velká vášeň a zároveň životabudič – káva, hodně kávy. Zbylý volný čas, především na cestách za dalším skvělým šálkem výběrové arabiky, tráví se svou ženou a 2 dětmi.

18:10 - 18:40

Coffee break

18:40 - 19:10

Naučte váš věrnostní program vydělávat

Většina věrnostních programů zákazníkům nic nepřináší a nedokáže je motivovat ke změně chování. Nefunkční programy stojí firmy zbytečné peníze, obtěžují jejich zákazníky a způsobují provozní problémy. Postavit a provozovat úspěšný zákaznický program, který přináší dodatečný zisk není až tak těžké. Ukážu Vám, jak vydělávat na věrnosti Vašich zákazníků a zároveň je učinit šťastnější a věrnější.

Radek Hrachovec Radek Hrachovec

Partner

Pricewise

Radek Hrachovec

Osmnáct let své profesionální kariéry se věnuje věrnostním programům a stal se jedním z největších expertů na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě. Po dvanácti letech práce u Bati odešel na volnou nohu a začal se věnovat projektům věrnostního marketingu pro různé klienty. V současné době je partnerem společnosti Pricewise, ve které pracuje team prvotřídních expertů na zákaznické programy, smart pricing a vyspělou marketingovou analytiku.

Věnuje se problematice věrnostních programů na svém blogu: RadekHrachovec.com, provozuje Databázi věrnostních programů na dbvp.cz a je stálým členem poroty The Loyalty Awards London.

„Jen ten kdo umí rozdávat, získá srdce a věrnost svých zákazníků.“

19:10 - 19:40

Budování komunity na sociálních sítích - prázdný buzzword nebo reálná příležitost?

Může být community management jedním z vašich (měřitelných) KPI pro sociální sítě? Jak správně pečovat o zákazníky, fanoušky a vlastně kohokoliv, s kým jako firma přijdete na sociálních sítích do kontaktu? Co je vlastně komunita? A proč si (nejen) já myslím, že velká část marketérů zapomněla, jaký je původní smysl a největší přínos sociálních sítí? To jsou hlavní otázky, na které se pokusím dát jasnou odpověď. A jako pomocníka si přinesu spoustu reálných příkladů z vlastní práce i z komunikace jiných značek, které sledujeme.

Martin Šilar Martin Šilar

Social Media Marketing and Project Manager

Influencer.cz

Martin Šilar

Spolumajitel agentury Influencer.cz. Mezi jeho zásadní klienty patří BMW, MINI, Somersby, Carollinum nebo CETIN. V minulosti se aktivně realizoval v kulturní sféře (hudební klub a festival). Nejvíce se zaměřuje na community management, krizovou komunikaci a obsahovou strategii (zejména pro sociální sítě). S Adamem Zbiejczukem pořádá pravidelné ''social media'' setkání Babeltalk.

19:40 - 20:00

Panelová diskuze

Radek Hrachovec Radek Hrachovec

Partner

Pricewise

Radek Hrachovec

Osmnáct let své profesionální kariéry se věnuje věrnostním programům a stal se jedním z největších expertů na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě. Po dvanácti letech práce u Bati odešel na volnou nohu a začal se věnovat projektům věrnostního marketingu pro různé klienty. V současné době je partnerem společnosti Pricewise, ve které pracuje team prvotřídních expertů na zákaznické programy, smart pricing a vyspělou marketingovou analytiku.

Věnuje se problematice věrnostních programů na svém blogu: RadekHrachovec.com, provozuje Databázi věrnostních programů na dbvp.cz a je stálým členem poroty The Loyalty Awards London.

„Jen ten kdo umí rozdávat, získá srdce a věrnost svých zákazníků.“

Ján Kešelák Ján Kešelák

Growth Marketing

Martinus.cz

Ján Kešelák

Ján Kešelák se v Martinus.cz poslední rok a půl stará o Growth marketing a věnuje se projektům, které mají za cíl zvyšování hodnoty a profitability zákazniků. V minulosti pracoval například pro německý Rocket Internet. Je absolvent programu CEMS na VŠE.

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

Lubomír Prokeš Lubomír Prokeš

Project & Product Director

WittyTrade.cz

Lubomír Prokeš

Luboš pracuje na pozici Project and Product Director ve společnosti Wittytrade, která je (mimo jiné) oficiálním distributorem značky Xiaomi v ČR. Je zodpovědný za výkon portfolia od přípravy a spuštění prodejů až po konec životního cyklu produktů. K jeho největším zadáním patří vytvoření a správa projektové dokumentace a řízení procesů plánování souvisejících s portfoliem. Této výzvě předcházely 4 roky vedení LAMAX Electronics od úplného zrodu značky až po pozici významného hráče na trzích střední Evropy. O velkou porci jeho volného času ho připravuje jeho velká vášeň a zároveň životabudič – káva, hodně kávy. Zbylý volný čas, především na cestách za dalším skvělým šálkem výběrové arabiky, tráví se svou ženou a 2 dětmi.

Martin Šilar Martin Šilar

Social Media Marketing and Project Manager

Influencer.cz

Martin Šilar

Spolumajitel agentury Influencer.cz. Mezi jeho zásadní klienty patří BMW, MINI, Somersby, Carollinum nebo CETIN. V minulosti se aktivně realizoval v kulturní sféře (hudební klub a festival). Nejvíce se zaměřuje na community management, krizovou komunikaci a obsahovou strategii (zejména pro sociální sítě). S Adamem Zbiejczukem pořádá pravidelné ''social media'' setkání Babeltalk.

20:00 - 21:00

Networking