Přijďte si poslechnout jak na to, aby ta vaše mezi ostatními nezapadla. Co by měli čeští marketéři změnit, aby jejich značky byly více světové, a jak naopak co nejlépe vytěžit prvky jako jsou tradice či lokálnost. Na to by měl odpovědět šestý ročník konference BRANDstorming.
Inspirativní lidé napříč obory jako jsou marketing, design či výzkum vám poradí, jak zařídit, aby vaše značka byla nejen prodávaná, ale aby ji lidé měli rádi. Představíme také příběhy značek, kterým se podařilo prosadit na trhu, a podělíme se o to, jakými úskalími musely projít, než dosáhly vytyčených cílů.
Součástí programu budou případové studie, zajímavá data i právní okénko na téma, jak ochránit vaši značku. Vedle zajímavých přednášek můžete účast na konferenci využít k inspirativnímu networkingu. V případě, že by došlo v důsledku vládního nařízení k omezení a zákazu konání hromadných akcí, konference proběhne ONLINE.
Se spolužáky ze střední školy založil firmu Behavio Labs, která se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu. Ve své přednášce nás nechá nahlédnout do tajů lidského mozku a na reálných case studies ukáže, jak se svou značkou spojit ty správné asociace.
Petra je právnička a svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. Projde s námi nejčastější omyly při budování brandu. Kde končí inspirace a začíná zásah do autorství?
Karolína je zakladatelkou značky Česká síťovka, která cílí na B2B i B2C klientelu. Mluvit bude o tom, jak vzkřísit značku, která upadla v zapomnění, a jak z tradičního českého vynálezu udělat lovebrand. Jak správně postavit produkt, který má být praktický a přispět k zodpovědnému chování k přírodě.
3. září 2020 9:00–16:00