Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Kristýna Dlasková

Kristýna má plnou hlavu nápadů a na její práci ji nejvíc baví to, že je může dotáhnout do konce. Tvoří sponzorovaný obsah v Seznam Native a nejraději spolupracuje s odvážnými klienty na neotřelých tématech. Ty nejlepší nápady většinou vymyslí v tramvaji. Když píše, musí mít v uších podcasty nebo hudbu, v tichu se totiž nedokáže soustředit. Se Spotify v loňském roce strávila skoro 2 tisíce hodin.

Michal Dúbravský

Digitální nadšenec, který pomáhá značkám dýchat v 21.století. Ani po 8 letech v online prostředí si však netroufá říct, že by pochopil, kde začíná a končí ten náš online svět. Posouvat hranice komunikace pomocí dat a zkoušení nových věcí je něco, co ho nabíjí a nenechá spát. Člověka nutí každý den se učit novým věcem a přizpůsobovat se. Digital ho dle jeho slov děsí a zároveň ho miluje – aneb jeho osobní Odi et amo!

Nikola Foktová

Nikola Foktová je kreativní ředitelkou agentury Kindred. Je vyznavatelkou data-driven-creativity přístupu, jehož funkčnost potvrzuje řada úspěšných kampaní, které má Kindred za sebou. Ráda ve svých kampaních kombinuje silný insight, chytrou myšlenku, data a zábavné technologie. Její portfolio tvoří značky jako Plzeňský prazdroj, Škoda Auto, Raiffeisenbank, Huawei nebo Netflix. Je držitelkou několika kreativních cen, lektorkou kreativního myšlení a milovnicí velkolepých nápadů.

Roman Hřebecký

Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.

Michal Jakl

Michal se věnuje marketingu v oblasti FMCG již více než 8 let, kdy většinu času strávil v mlékárenském průmyslu a budoval značky společnosti Müller na českém, slovenském a částečně polském trhu. Svojí další marketingovou kariéru spojil v roce 2018 se společností Stock Plzeň-Božkov a konkrétně se značkou Božkov, kde zastřešuje i úspěšnou novinku Božkov Republica. Michal vystudoval VŠE v Praze, Fakultu mezinárodních vztahů, specializaci mezinárodní obchod a marketing

Jan Kočenda

Honzova cesta vedla od novinařiny, přes copywriting, analytiku, marketing až k budování samotných značek. V současné době zastává pozici marketingového ředitele společnosti Vasky, která navazuje na zlínskou obuvnickou tradici. Zasadil se o vznik digitální agentury Inhubo starající se o komunikaci značek Bagind, Wuders a Paon. Je bývalým redaktorem Hospodářských novin a Aktuálně.cz. Studoval psychologii, mediální studia, žurnalistiku a práva.

Lenka Helena Koenigsmark

Marketingový profesionál, který se pohybuje v hračkářském průmyslu více jak 15 let. Ve společnosti MATTEL Czech Republic má Lenka na starosti marketing a PR, poslední měsíce včetně sales a finance. Navíc se podílí na různých PR projektech mimo obor hraček, je šéfredaktorkou Czech and Slovak Leaders a nadšenou IG blogerkou s profilem Maxmilion_and_Me pro svého těžce postiženého syna, který ukazuje, že handikep nemá se štěstím nic společného.

Karolína Pechová

Karolina Pechová je zakladatelka značky Česká síťovka. Začínala ve sportovním hotelu jako sport event manažer, následně pracovala na volné noze jako editor webu v oblasti extremních sportů. Současně s tím založila projekt Česká síťovka. Společnost je cílena na B2B a rovněž B2C klientelu. Mezi její hlavní aktivity patří vedení firmy, product development, marketing a personifikace produktu. 

Peter Podolinský

Peter Podolinský je matadorem online reklamy a marketingu. S online reklamou začínal prodejem bannerů na Neviditelném psovi, Mobil.cz a Seznamu někdy koncem devadesátých let. Založil a vedl vlastní agenturu iMachina na začátku roku 2000. Mezitím si prošel kreativními reklamními agenturami, jako jeden z prvních Čechů od roku 2013 pracoval v dublinské evropské centrále Facebooku, v SaaS firmě ROI HUNTER rozjel Global Sales. Dnes provozuje vlastní e-shop s plavkami Swimsuit.cz, na kterém si testuje různé marketingové přístupy, vedle toho spolupracuje s digitální agenturou dotcom.cz a dalšími klienty jako jejich Business Partner.

Vojtěch Prokeš

Vojtěch Prokeš v roce 2010 vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, kde nyní absolvuje doktorský program v oblasti korupce a sociální důvěry. Firmu Behavio Labs založil spolu se čtyřmi spolužáky ze střední školy v roce 2015. Zabývá se aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu.

Petra Stupková

Petra Stupková zcela propadla právu v onlinu a e-commerce. Jelikož chtěla být oporou a partnerem klientům z této branže, založila advokátní kancelář Legitas. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v online marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím online marketingu a intenzivně se věnuje problematice švarcsystému a nastavení smluvních vztahů s freelancery.

Marek Tesař

Marek Tesař je spolumajitelem marketingově-sportovní firmy Raul! a generálním sekretářem České obce sokolské. Dříve pracoval v reklamní agentuře Mather, kde se začal věnovat sportovnímu marketingu. Několik let vedl také marketing Olympijskému výboru a podílel se na organizaci Jizerské 50.

Michaela Thomas

Michaela Thomas je designérka, která začínala v roce 1994 v Mark/BBDO jako art director. Prošla agenturou Cocoon, prodala podíl v Unity GDG. Od roku 2010 má vlastní designové studio Butterflies and Hurricanes, které se specializuje na obaly. Výjimečnost její společnosti ukazuje už její motto: „Jsme designéři obalů hledající způsob, jak s obaly skončit.“

Hana Toclová

Většinu svého profesního života věnovala Hana marketingu v jeho různých podobách. Působení v prestižní reklamní agentuře jí ukázalo, jak je důležité věnovat maximum úsilí tomu dostat se blízko ke koncovému zákazníkovi a vytvořil si s ním až osobní vztah. To se jí osvědčilo i ve vlastním podnikání, kde se kromě BTL agentury pustila i do e-shopu, což je vskutku komunikativní nástroj. Nakonec její národně zapálené srdce zaplesalo, když nastoupila do agentury CzechTrade. Miluje české firmy, české značky, české inovativní mozky a práci s lidmi, kteří vybudovali brand, který má zvuk a je respektovaný nejen v ČR. Je hrdá na to, že může každý den pomáhat propagovat Českou republiku v zahraničí prostřednictvím brand CzechTrade a jeho sub-brand Design pro export.