MAMA Shelter Prague, Veletržní 1502/20, Praha 7

Přednášející

Moderátor

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

    Chief Digital Officer

    Blue Style

Přednášející

  • Nikola Foktová

    Nikola Foktová je kreativní ředitelkou agentury Kindred. Je vyznavatelkou data-driven-creativity přístupu, jehož funkčnost potvrzuje řada úspěšných kampaní, které má Kindred za sebou. Ráda ve svých kampaních kombinuje silný insight, chytrou myšlenku, data a zábavné technologie. Její portfolio tvoří značky jako Plzeňský prazdroj, Škoda Auto, Raiffeisenbank, Huawei nebo Netflix. Je držitelkou několika kreativních cen, lektorkou kreativního myšlení a milovnicí velkolepých nápadů.

    Kreativní ředitelka

    KINDRED

  • Tomáš Hejkal

    Tomáš přišel do společnosti Stock Plzeň-Božkov v roce 2014 z odvětví nealkoholických nápojů. Před svým vstupem do FMCG sektoru získal rozsáhlé zkušenosti z marketingu telekomunikací jak vůči spotřebitelům, tak firemním zákazníkům. Tomáš vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a získal titul MBA na chicagské DePaul University.

    Marketingový ředitel

    STOCK Plzeň

  • Jan Kočenda

    Honzova cesta vedla od novinařiny, přes copywriting, analytiku, marketing až k budování samotných značek. V současné době zastává pozici marketingového ředitele společnosti Vasky, která navazuje na zlínskou obuvnickou tradici. Zasadil se o vznik digitální agentury Inhubo starající se o komunikaci značek Bagind, Wuders a Paon. Je bývalým redaktorem Hospodářských novin a Aktuálně.cz. Studoval psychologii, mediální studia, žurnalistiku a práva.

    Marketingový ředitel

    Vasky trade

  • Michal Pastier

    Michal Pastier je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguza a branding studia GoBigname. Zaraguza se stala nejkreativnější agenturou v ČR i SR podle YouTube, odnesla si zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě, nebo Grand Prix za nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie business 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos do slovenské reklamy. Věří v sílu spojení dat a kreativity a proto se věnuje také společnosti EXPONEA,  která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím A.I.

    Group Creative Director

    ZARAGUZA

  • Karolína Pechová

    Karolina Pechová je zakladatelka značky Česká síťovka. Začínala ve sportovním hotelu jako sport event manažer, následně pracovala na volné noze jako editor webu v oblasti extremních sportů. Současně s tím založila projekt Česká síťovka. Společnost je cílena na B2B a rovněž B2C klientelu. Mezi její hlavní aktivity patří vedení firmy, product development, marketing a personifikace produktu. 

    CEO

    POAK CZ

  • Peter Podolinský

    Peter Podolinský je matadorem online reklamy a marketingu. S online reklamou začínal prodejem bannerů na Neviditelném psovi, Mobil.cz a Seznamu někdy koncem devadesátých let. Založil a vedl vlastní agenturu iMachina na začátku roku 2000. Mezitím si prošel kreativními reklamními agenturami, jako jeden z prvních Čechů od roku 2013 pracoval v dublinské evropské centrále Facebooku, v SaaS firmě ROI HUNTER rozjel Global Sales. Dnes provozuje vlastní e-shop, na kterém si testuje různé marketingové přístupy, vedle toho řídí digitální agenturu dotcom.cz a atribuce je jeho oblíbeným tématem.

    Managing Director

    dotcom.cz

  • Vojtěch Prokeš

    Vojtěch Prokeš v roce 2010 vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, kde nyní absolvuje doktorský program v oblasti korupce a sociální důvěry. Firmu Behavio Labs založil spolu se čtyřmi spolužáky ze střední školy v roce 2015. Zabývá se aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu.

    spolumajitel, ředitel výzkumu

    Behavio Labs

  • Petra Stupková

    Petra Stupková zcela propadla právu v onlinu a e-commerce. Jelikož chtěla být oporou a partnerem klientům z této branže, založila advokátní kancelář Legitas. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v online marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím online marketingu a intenzivně se věnuje problematice švarcsystému a nastavení smluvních vztahů s freelancery.

    Advokátka

    Legitas

  • Marek Tesař

    Marek Tesař je spolumajitelem marketingově-sportovní firmy Raul! a generálním sekretářem České obce sokolské. Dříve pracoval v reklamní agentuře Mather, kde se začal věnovat sportovnímu marketingu. Několik let vedl také marketing Olympijskému výboru a podílel se na organizaci Jizerské 50.

    Managing Partner

    Raul!

  • Michaela Thomas

    Michaela Thomas je designérka, která začínala v roce 1994 v Mark/BBDO jako art director. Prošla agenturou Cocoon, prodala podíl v Unity GDG. Od roku 2010 má vlastní designové studio Butterflies and Hurricanes, které se specializuje na obaly. Výjimečnost její společnosti ukazuje už její motto: „Jsme designéři obalů hledající způsob, jak s obaly skončit.“

    Design director

    Butterflies & Hurricanes

  • Hana Toclová

    Většinu svého profesního života věnovala Hana marketingu v jeho různých podobách. Působení v prestižní reklamní agentuře jí ukázalo, jak je důležité věnovat maximum úsilí tomu dostat se blízko ke koncovému zákazníkovi a vytvořil si s ním až osobní vztah. To se jí osvědčilo i ve vlastním podnikání, kde se kromě BTL agentury pustila i do e-shopu, což je vskutku komunikativní nástroj. Nakonec její národně zapálené srdce zaplesalo, když nastoupila do agentury CzechTrade. Miluje české firmy, české značky, české inovativní mozky a práci s lidmi, kteří vybudovali brand, který má zvuk a je respektovaný nejen v ČR. Je hrdá na to, že může každý den pomáhat propagovat Českou republiku v zahraničí prostřednictvím brand CzechTrade a jeho sub-brand Design pro export.

    Vedoucí marketingu

    CzechTrade