MAMA Shelter Prague, Veletržní 1502/20, Praha 7

Program

Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

The Lost Art of What The F..ck

Jak v reklamě přinášet řešení, která jsou funkční a spadne vám z nich brada?

Michal Pastier Michal Pastier

Group Creative Director

ZARAGUZA

Michal Pastier

Michal Pastier je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguza a branding studia GoBigname. Zaraguza se stala nejkreativnější agenturou v ČR i SR podle YouTube, odnesla si zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě, nebo Grand Prix za nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie business 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos do slovenské reklamy. Věří v sílu spojení dat a kreativity a proto se věnuje také společnosti EXPONEA,  která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím A.I.

Česká Síťovka, aneb jak se tradiční český vynález přetváří v moderní Lovebrand

Málokdo ví, že vynález síťové tašky se datuje již do roku 1926 a že v té době se síťovka jako masový produkt dostala z Čech do celého světa. Éra komunismu ve východní Evropě z ní však udělala synonymum pro frontu na podpultové zboží a jednorázová igelitová taška, jako symbol nového spotřebního světa, pak věc minulosti. Naštěstí lidé dostali znovu rozum a cesta pro renesanci síťovky byla otevřená. Jak ale zosobnit a vybudovat brand produktu, který je sto let starý a nikdy pod žádným brandem nebyl? Jak správně postavit produkt, který má být praktický a přispět k zodpovědnému chování k přírodě, ale zároveň být oblíbeným módním doplňkem?

Karolína Pechová Karolína Pechová

CEO

POAK CZ

Karolína Pechová

Karolina Pechová je zakladatelka značky Česká síťovka. Začínala ve sportovním hotelu jako sport event manažer, následně pracovala na volné noze jako editor webu v oblasti extremních sportů. Současně s tím založila projekt Česká síťovka. Společnost je cílena na B2B a rovněž B2C klientelu. 

Mezi její hlavní aktivity patří vedení firmy, product development, marketing a personifikace produktu. 

SOKOL 2030 - moderní tvář tradiční organizace

Anotaci brzy upřesníme.

Marek Tesař Marek Tesař

Managing Partner

Raul!

Marek Tesař

Marek Tesař je spolumajitelem marketingově -sportovní firmy Raul! a generálním sekretářem České obce sokolské. Dříve pracoval v reklamní agentuře Mather, kde se začal věnovat sportovnímu marketingu. Několik let vedl také marketing Olympijskému výboru a podílel se na organizaci Jizerské 50.

Brand versus zákon. Kdo z koho?

Každý by rád měl unikátní značku, která jej katapultuje daleko od konkurence. Co když se ale někdo inspiroval úspěchem protihráče více než je dovoleno? Kde končí inspirace a začíná zásah do autorství? Co to je parazitování na doméně a jak se bránit? Co když chci použít retro obal na svůj výrobek? Petra ukáže praktické příklady nejčastějších omylů legálního pojetí budování jedinečné značky. Nakonec prozradí, jestli se při honbě za skvělým brandem můžete dostat i „do tepláků“.

Petra Stupková Petra Stupková

Advokátka

Legitas

Petra Stupková

Petra zcela propadla právu v onlinu a e-commerce. Jelikož chtěla být oporou a partnerem klientům z této branže, založila advokátní kancelář Legitas. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v online marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím online marketingu a intenzivně se věnuje problematice švarcsystému a nastavení smluvních vztahů s freelancery.

Jak pracovat s podvědomím: Emoce a asociace ve službách vaší značky

95 % nákupních rozhodnutích je podvědomých. Odehrávají se ve vývojově starších částech mozku, z nichž některé máme společné dokonce s ještěrkami. Jak je ovlivnit? Behaviorální vědy nabízí spoustu užitečných poznatků, jak se svojí značkou spojovat ty správné emoce a jedinečné asociace. Ukážeme si to na příkladu největších českých e-shopů a dalších case studies od nás z Behavia.

Vojtěch Prokeš Vojtěch Prokeš

spolumajitel, ředitel výzkumu

Behavio Labs

Vojtěch Prokeš

V roce 2010 vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, kde nyní studuje doktorský program v oblasti korupce a sociální důvěry. Firmu Behavio Labs založil spolu se čtyřmi spolužáky ze střední školy v roce 2015. Zabývá se aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu.