Partneři

  • Partner

    • logo Newcast Czech Republic

      Newcast Czech Republic

      Newcast je specializovaná digitální contentová agentura, zaměřující se na Brand Content, Live Brand Experiences a speciální Media Partnerships. V současné době funguje Newcast už ve více než 16 zemích v rámci EU, US, Latinské Ameriky a Asie a má své ústřední sídlo v UK. Využívá mezinárodních zkušeností v oblasti práce s vlastními (Owned) médii a staví je do klíčové pozice v rámci integrované komunikace. Velký důraz klademe především na efektivitu sociálních médií. Newcast nabízí své služby consultingu, project managementu, client servisu a kreativity ve zmíněných třech oblastech: Brand Content (digitální komplexní content audit včetně social content a celkové strategie, mobilní aplikace), Live Brand Experiences (spojení online a offline pomocí inovativních digitálních a technologických řešení) a speciální Media Partnerships (partnerství se speciálními digital dodavateli, netradiční digitální spojení) Newcast motto je: “Helping brand builders to plan and execute digital content in a more strategic way”

  • Produktoví partneři

    • logo Audioteka.cz

      Audioteka.cz

      Audiotéka je služba umožňující poslech audioknih kdykoliv a kdekoliv. Audioknihy máte stále při sobě v mobilní aplikaci Audiotéka pro mobilní telefony a tablety (iOS, Android, Windows) nebo stahujte nahrávky v MP3 formátu z www.audioteka.cz. Vybírejte z 3000 titulů mluveného slova všech literárních žánrů. V Audiotéce najdete aktuální knižní bestsellery z beletrie pro dospělé, odborné publikace pro sebevzdělávání i audio verze oblíbených časopisů, vše načtené populárními českými herci. Všechny zakoupené audioknihy Vám trvale a bezpečně ukládáme do virtuální online Poličky, díky které máte audioknihy vždy po ruce, ať jste kdekoliv a používáte jakékoliv zařízení. Čtěte ušima s Audiotékou!

    • logo ChargeBox

      ChargeBox

      ChargeBox byl vyvinut ve Velké Británii s cílem umožnit komfortní nabíjení elektronických zařízení – telefonů, iPodů či herních konzolí. Přístroj je výjimečný nejen v úrovni zabezpečení uzamykatelných bezpečnostních skříněk s různými typy konektorů, ale i snadnou a rychlou obsluhou.

      Hlavní důvod, proč si zákazníci naše zařízení oblíbili, je skutečnost, že si mohou po dobu nabíjení svého zařízení v klidu vychutnat kávu, vyřídit obchodní schůzku či obstarat nákupy. ChargeBox tak šetří každému uživateli jeho drahocenný čas, což zvláště v dnešní uspěchané době každý uživatel telefonu rád ocení.

      ChargeBox je významným prostředkem pro obchodníky a organizace, kteří chtějí poskytnout svým klientům nadstandardní servis a služby. Jsme hrdí na to, že svoji značku s naším zařízením spojili společnosti jako Vodafon nebo HSBC a že naše zařízení využívali například návštěvníci tenisového turnaje ve Wimbledonu nebo návštěvníci mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.

    • logo Jane Bond

      Jane Bond

      Jane Bond je návrhářka originálních vlasových ozdob vystupující pod pseudonymem.

      To, jak si zdobíme prsty, ruce, uši, šíji, bereme jako samozřejmost... Kam se ale vytratilo zdobení vlasů? Proč už se dnes nenosí klobouky, barety, čelenky? Cílem návrhářky Jane Bond je tuto dobu oživit za pomocí dnešních materiálů, techniky, ale i barev a možností. Jane Bond má v portfoliu spolupráci s firmami jako je British American Tobbacco, Avon, Vodafone, Nokia, Belle Vision Model, kabaret Tingl Tangl, Le Chaton, profesionální škola líčení Surface. Z hudebního světa třeba Tatabojs, Toxique, Olats Otesoc. Mediálně známé dámy, které jste mohli vidět s čelenkou z dílny Jane Bond jsou například Jitka Asterová, Iva Frühlingová, Zuzana Norisová, vicemiss ČR 2009 Lucie Smatanová a další.

    • logo Martinus.cz

      Martinus.cz

      Martinus.cz patří mezi nejznámější internetová knihkupectví v České republice. Naši zákazníci a zákaznice nás mají rádi nejen díky široké nabídce, čítající více než 150 000 titulů, 100 výdejním místům a skvělému zákaznickému servisu, ale také díky našim knihomolským projektům, soutěžím a výzvám jako jsou Knihoběžník, Knižní šifra, Knižní hrdina nebo knihomolský svátek Den nepřečtených knih. Knihy pod značkou Martinus prodáváme už celé čtvrtstoletí.

    • logo TEEKANNE Česká republika

      TEEKANNE Česká republika

      Výroba čaje má ve společnosti TEEKANNE tradici dlouhou více než 130 let. Hlavním cílem společnosti je vysoká kvalita výrobků a spokojenost zákazníků. V České republice působí od roku 1995 a je jednou z vedoucích značek na trhu.

  • Mediální partneři

    • logo Lupa.cz

      Lupa.cz

      Již více než 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

    • logo Marketing Journal

      Marketing Journal

      Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

    • logo MediaGuru

      MediaGuru

      MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

  • Organizátor

    • logo TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 3,5 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.