Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

9:00 - 9:10

Úvodní povídání

Eliška Vyhnánková Eliška Vyhnánková

Freelancer - Social Media Consultant

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

9:10 - 9:30

Obsahem k osvícení

Kde se vzal content marketing a proč se mají značky v 21. století stát mediálními společnostmi?

Pavel Čejka Pavel Čejka

Content Producer

VICE

Pavel Čejka

V roce 2009 spoluzaložil českou pobočku mediální společnosti VICE, která je někdy neprávem spojovaná s kontroverzním obsahem, v současnosti je však lídrem obsahového marketingu. Šéfuje sekci brandovaného obsahu v ČR, pod níž patří například výroba oceňované televizní show Herbář pro Českou televizi nebo obsahové vertikály pro Tchibo či E.ON. Studoval VUT v Brně a Studia nových médií na UK.

9:35 - 9:55

Copy tvojí mámy

Hezké a vtipné texty nejsou všechno. Mnohem důležitější než slovní kudrlinky je vědět, pro koho píšete, a přizpůsobit tomu svůj obsah. Je fuk, jestli jde o titulek, perex, post na Facebooku nebo odpověď na komentář. A jaký efekt tedy má, když píšete pro konkrétní lidi a vykašlete se na copywriterské ego?

Martin Pistulka Martin Pistulka

Head of Content

Follow Bubble

Martin Pistulka

Martin dělal 7 let onlinový magazín Čilichili, se kterým se dostal až na hranici milionu čtenářů měsíčně. Před rokem odešel z agentury Boomerang Publishing, aby se staral o veškerý obsah v agentuře Bubble. Na starosti má mimo jiné klienty jako je Sazka, Pernod Ricard, Tchibo, Philips nebo Oriflame. Na peďáku vystudoval dějepis, ale učil jen jedno pololetí. Hodně čte, hraje fotbal, má dítě a jen 4 fotky na Instagramu.

10:00 - 10:30

COFFEE BREAK

10:30 - 10:50

12 let článků pro Bageterii Boulevard

Nastavit laťku se někdy podaří na první dobrou, ale udržet ji pár let nahoře, to chce dobrou strategii, nápady, výdrž a osvíceného klienta. Ukážu vám to na projektu, který vznikl v době, kdy se kreativním textům ještě neříkalo content marketing, slovo příběh nebylo klišé (a holkám ještě rostly vlasy).

Petr Bína Petr Bína

Creative Director

Friendly

Petr Bína

Od roku 2002, kdy nastoupil do Leo Burnett coby Junior Copywriter, trpělivě hledá ta správná slova a nápady pro reklamní kampaně velkých i malých značek. Deset let strávil v digitálce Symblaze a od loňska spoluvlastní agenturu Friendly, která vytváří hlavně obsah pro sociální sítě. Stál u zrodu komunikačního konceptu Bageterie Boulevard, za jehož naplňování získal mimo jiné cenu Zlaté pero od kolegů z Creative Copywriters Clubu.

10:55 - 11:15

Obsah umí každej trouba

Jestli vám název přednášky připadá jako provokace, tak máte pravdu. O tom, kolik před takovým troubou stojí překážek i léček, když se rozhodne vstoupit do neprozkoumaných vod content marketingu, bychom dokázali natočit třicetidílný seriál, který by byl naprostý propadák, i kdyby v něm hrál duch Jamese Deana. Co jsme tedy udělali, že obsahový projekt O2Sport.cz uspěl, tak jak uspěl, a jak nám s tím pomáhají Cristiano Ronaldo a Jaromír Jágr? A taky o tom, proč ještě nekončíme a jaké máme další plány.

Jiří Caudr

Online Director O2 Czech Rep

Jan Javornický Jan Javornický

Managing Director

Elite Solutions

Jan Javornický

Kreativec a komunikační stratég, vzděláním filosof, v civilu nadšený otec. Historicky není postava Jana Javornického nijak doložena. Narodil se snad v roce 1785 ve Vysokém Mýtě, v domě č.p. 100, kde má i pamětní desku, ale obcí a měst kladoucích si nárok na to, být rodištěm významné osobnosti, je hned několik. Není jasné ani přibližné datum jeho narození, různé časové údaje si navzájem odporují. Tak jako v celém jeho životě, je i na samém jeho počátku mnoho tajemství, nejasností a bílých míst.

11:20 - 11:55

Ještě větší kritik a jeho marketing obsahem

Kamil Fila je jednou z nejvýraznějších osobností české filmové kritiky s nebývale velkou fanouškovskou komunitou. Po mnoha letech psaní pro tradiční média se letos rozhodl vsadit na vlastní značku a rozjet čistě osobní web na doméně Jestevetsikritik.cz. A chce za svůj obsah peníze. Jak v jeho případě platí, že obsah je king, se bude ptát Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info.

Kamil Fila Kamil Fila

Filmový publicista

Kamil Fila

Filmový publicista, pedagog a držitel novinářské ceny Křepelka za rok 2013. Vystudoval Teorii a dějiny filmu a audiovizuální kultury na MU v Brně. Působil v několika internetových periodikách (Inzine, Renaultrevue, Filmpub, Filmweb, Moviezone) a přispíval do alternativních kulturních časopisů (Živel, Tamto, Film a doba). Od roku 2003 byl externistou filmového měsíčníku Cinema. Coby kmenový autor prošel redakcemi dvouměsíčníků Cinepur (2015 - 2010), online deníku Aktuálně.cz (2008 - 2012) a týdeníku Respekt (2012 - 2016). V současné chvíli se věnuje projektu Ještě větší kritik, než jsme doufali.

12:00 - 12:50

OBĚD

12:50 - 13:10

Nekorporátní magazín v korporaci

Jak začít vydávat firemní magazín, který nevypadá jako dílo korporátních struktur. Kde, s kým a jak začít, kolik to bude stát a co z toho firma bude mít?

Michaela Raková Michaela Raková

Magazines&Content Publisher

KPMG Česká republika

Michaela Raková

Od dětství chtěla být novinářkou nebo spisovatelkou, její první profesní kroky tak vedly do médií a ke studiu žurnalistiky. Po flirtech s televizí a weby se zamilovala do magazínů. V posledních letech se podílela na kariérním magazínu Studenta nebo městském projektu CityBee. V současné době se věnuje content marketingu v KPMG, kde vychovává dva magazíny

13:15 - 13:35

Jak přestat postovat nesmysly

Koťátka zkoušel cpát do feedu každý - a kdo říká, že ne, dělá to dodnes. Zkusím vám popsat otázky, které jsme si museli zodpovědět na naší cestě za smysluplnou komunikací na Jobs.cz a Prace.cz. Mluvit budu o tom, jak se snažíme udržet jednotu napříč různými tvůrci, agenturami a externisty, jak obsah vyhodnocujeme a jak se snažíme malými krůčky přibližovat obsahové nirváně.

Hana Kostovičová Hana Kostovičová

Manažerka marketingu

LMC

Hana Kostovičová

Je brand markeťačka, ale především idealistka. Stále si totiž nepřestává myslet, že i přes všechny ty řeči o “navoněné zdechlině” má být marketing značky užitečnou službou lidstvu. Nyní v LMC řeší brandové kampaně a komunikaci značek jako jsou Prace.cz a Jobs.cz.

13:40 - 14:00

Tvoříme a měříme (skoro vše) - a to nám dělá radost.

Každá firma chce prodávat, o tom žádná, na druhou stranu jsme lidi a máme rádi hodně informací. Chceme vědět, co si kupujeme a jakékoliv informace navíc nás rozhodně potěší a často pomůžou v rozhodování. Proto se u nás věnujeme blogu - a s láskou, ne proto, že musíme. Chceme lidem poskytnout více informací, naše zkušenosti a zároveň někdy něco přidat na pobavení. A máme o to větší radost, když víme, že to funguje - lidé články čtou, nakupují. Nasdílím naše zkušenosti a samozřejmě i čísla.

Jana Bačová Jana Bačová

Marketing manažer

Pepa.cz

Jana Bačová

Jana ráda pracuje mezi lidmi, kteří se nebojí nových věcí a jsou pro týmovou práci. A práce pro slevový portál Pepa.cz přesně tohle vyžaduje - mít přehled v novinkách, neusnout na vavřínech a pracovat v týmu. Pracuje zde necelé 2 roky, dříve pro Pepa.cz dělala externě z agentury H1.cz, kde působila 5 let. Její první práce byla v call centru, kde prodávala různé telefonní tarify, postupně se dostala k on-line marketingu. Nic takového nikdy nestudovala, vše se naučila díky svému manželovi, kolegům a internetu. Ve volných chvílích se věnuje dětem a mladým lidem - její srdce vždy zaplesá, když s nimi může trávit čas.

14:05 - 14:25

Z 0 na 100 v socialu za 3 měsíce

Na začátku prosince jsme přebrali správu sociálních sítí pro Toyotu a Lexus pro 3 země. Jak se nám podařilo několikanásobně překonat očekávání slíbená v tenderu, jak jsme aktivovali komunitu a proč fungují interiéry vozidel lépe než exteriéry? Existují rozdíly v komunikaci Čechů, Slováků a Maďarů? Povím vám nejen o tom, jak moc se dá obsah v automobilovém průmyslu plánovat dopředu, kde brát inspiraci a proč nespouštíme reklamní podporu hned.

Anna Březinová Anna Březinová

Newcast director

MMS Communication Czech Republic

Anna Březinová

Má dlouholeté zkušenosti z kreativních pozic v agenturách a z redaktorských a produkčních pozic v médiích. Momentálně je v Newcastu zodpovědná hlavně za návrh digitálních strategií a správu sociálních sítí pro Toyotu Central Europe (český, slovenský a maďarský trh), poskytuje konzultace i pro Hasbro Czech. Ač žije online marketingem, schůzky a zápisky si dodnes píše do papírového diáře.

14:30 - 15:00

COFFEE BREAK

15:00 - 15:20

Předejte Facebook do rukou svých fanoušků a jeďte na dovolenou

Případová studie: Uvedení na trh nové příchutě Big Shock! Brazil Mix

Když znáte své zákazníky, dokážete si s nimi povídat jako jejich přátelé a ne jako tuctová značka, která jim jen něco prodává. Big Shock své zákazníky zná opravdu dobře a vytvořil kolem své značky a produktů jednu z nejsilnějších komunit v Česku. Na tom už se dá stavět. Můžete tak dokonce předat správu Facebooku do rukou svých fanoušků a odjet si na dovolenou do Brazílie. No a jako poděkování jim přivezete novou příchuť Brazil Mix. Takhle jednoduché to ale nebylo. Chcete slyšet celý příběh uvedení nové příchutě značky Big Shock!?

Petr Pluháček Petr Pluháček

Client service director

Socialsharks

Petr Pluháček

Petr je marketér digitálního věku. Teoretické základy získal studiem Informačního managementu a Komerční komunikace na VŠE. Ty praktické pak nasbíral prací v PR agentuře, marketingových odděleních na straně klientů a digitálních agentur. V současnosti plave v akvárku agentury Socialsharks, kde se stará o spokojenost jejích klientů a business strategii firmy.

15:25 - 15:40

Jak jsme aktivovali komunitu fanoušků Teekanne

Převzali jsme Facebookovou stránku, na které si nikdo s nikým nepovídal. Začali jsme komunikovat a pečlivě jsme četli data, abychom zjistili, co fanoušky zajímá a co ne. Nakonec jsme trefili ten správný styl a nestačili se divit, když jsme zjistili, že počet fanoušků, kteří se aktivně zapojují do komunikace, vzrostl oproti předchozímu období o 2000 %. Tato přednáška je pro všechny, které zajímá, jak v naší krejčovské dílně přemýšlíme a co stojí za úspěchem komunikace Teekanne na Facebooku.

Ondřej Tyleček Ondřej Tyleček

Business Developer

Fairy Tailors

Ondřej Tyleček

Kromě toho, že je zodpovědný za business Fairy Tailors, se podílí na tvorbě marketingových strategií a má na starosti také řízení vybraných projektů. Do světa marketingu přišel v roce 2014 z hudebního průmyslu. Pracoval pro publishery, hledal talenty a uzavíral obchody s právy k hudbě ikon jako Nirvana, The Rolling Stones nebo Lenny Kravitz.

15:45 - 16:00

Svět podle Kavárníka Karla

Říct si o cukr s mlíčkem v kavárně Al Cafetero chce opravdu kuráž. Ti, kteří se o to pokusili a vyvázli živí, o tom, co následovalo, vyprávějí roztodivné příběhy, kterým se až nechce věřit. Kavárník Karel - šprýmař, hrdina a psanec v jedné osobě - se tak díky svému osobitému projevu a vedení kavárny stal ústřední postavou celé komunikace. Pokud vás zajímá, co všechno jsme vymysleli, udělali a jak to celé dopadlo, přijďte na Content First ... možná dorazí i Karel!

Jan Vašík Jan Vašík

Managing Director

Fairy Tailors

Jan Vašík

Honza se věnuje marketingové komunikaci a strategiím značek bezmála 10 let. Zpočátku jako konzultant on-line marketingu na volné noze, aktuálně jako majitel social media agentury Fairy Tailors, kterou založil. V rámci své kariéry měl možnost pracovat pro celou řadu velkých, či méně známých značek, jako např. Teekanne, Plus4U, TV Nova, Unilever, Lee&Wrangler, HET a celou řadou dalších. Občas přednáší na workshopech nebo seminářích, v zimním semestru pak vzdělává studenty na Metropolitní univerzitě v Praze.
Pokud zrovna nepracuje, věnuje se sportu, své přítelkyni nebo cestování – ne vždy v tomto pořadí.

16:05

Předpokládaný závěr akce