Program

Program

18:30 - 18:35

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

18:35 - 18:55

Jak měřit obsahový marketing a zajistit jeho růst

88 % obchodníků integruje obsah do svých marketingových strategií, ale jen  57 % těchto obchodníků se snaží měřit jejich obsahovou marketingovou strategii. Fernando vysvětlí, proč je důležité měřit obsah, přiblíží také metriky a tipy, které pomohou zvýšit návratnost nákladů. Nastíní různé cesty, které uživatelům poskytnou důležitý obsah a co nejlépe zapadnou do vašeho plánu.

 Do hloubky se podíváme na to 

- proč měřit obsah?
- jak sledovat dosažení cílů.
- jaké metriky můžete použít k měření obsahu.
- jak vyhodnotit náklady, vynaložené na tvorbu obsahu.

(prezentace proběhne v anglickém jazyce bez překladu)

Fernando Angulo Fernando Angulo

Head of International Partnerships

SEMrush

Fernando Angulo

Fernando působí v SEMrush jako Head of International Partnerships a mezinárodní řečník. Patří mezi hlavní tváře společnosti a každoročně vystupuje na více než 50ti prestižních konferencích po celém světě. Specializuje se na B2B search marketing, e-commerce, content marketing a na školení marketingových týmů firem. 

Fernando je energický, pozitivní a se smyslem pro humor. Během workshopů dokáže díky praktickým ukázkám navázat kontakt s publikem a aktivně zapojit účastníky. Fernando není jen superstar digitálního marketingu, je také superhrdina pro své dvě krásné holčičky a milující manžel.

19:00 - 19:20

Z hobbymarketu trendsetterem

Není to tak dávno, co Korálky.cz stály na hraně. Konkurenční boje a klesající zájem o šitý korálkový šperk nás vyčerpaly. Rozhodli jsme se pro razantní změnu a od podlahy změnili svůj přístup k produktům i jejich propagaci. Díky zaměření na trendy šperky, atraktivní vizuální obsah a spolupráci s influencery jsme našli nový směr pro celé fungování firmy.

Zuzana Dobšíčková Zuzana Dobšíčková

Kreativní ředitelka

Korálky.cz

Zuzana Dobšíčková

Zuzka má za sebou práci na straně klienta i agentury. V současné době konzultuje strategické plány značek z komplexního marketingového pohledu. V Korálky.cz, největším tuzemském eshopu s potřebami pro výrobu bižuterie, má dlouhodobě na starosti obsahovou a produktovou strategii. V Inspirační galerii je aktuálně více než 200 návodů, které Zuzka připravila se svým týmem. Návody jsou pro všechny k dispozici zdarma.

19:25 - 19:45

Od content marketingu pro velké značky přímo k televizním hvězdám

Vytvářet největší content marketingový projekt v republice ještě nemusí být vrcholem. Právě naše zkušenosti s webem O2TVsport.cz a content marketingem obecně zavedly Seznam TV k nám. Chtěli vyrobit velkou sportovní show, která nemá v republice obdoby, s rozpočtem, který nemá v televizi Seznam obdoby a s ambicemi „topgearovských“ parametrů. Pustili jsme se do díla a vznikl pořad Jiná liga. Jak se rodí nový televizní pořad? Co všechno musíte zařídit? Jak najít vědce, který rozumí fotbalu? A jak to, hergot, souvisí s content marketingem? Vznik pořadu Jiná liga je projektem, který tu ještě nebyl. Nic podobného tu nikdo ještě nezkusil - rozhodně ne v takovém měřítku a s takovým zásahem.

Martin Šinkovský Martin Šinkovský

Creative Cheerleader

Elite Solutions

Martin Šinkovský

První médium, které jsem konzumoval, byla televize. Dodnes si pamatuju, jak jsem sledoval přenos státního pohřbu Jurije Andropova (1984). Následoval Večerníček, Videostop, Sluníčko, Mateřídouška a noční Aktuality, v nichž jsem jednou vystupoval jako malý žák obdivující jakousi nepodstatnou výstavu v rodném Šumperku. V pubertě jsem konzumoval především různé hudební časopisy a také Bravo (jeden fotoromán se dokonce fotil na naší střední škole).

Následovalo vlnivé období sympatií i antipatií k různým médiím. V roce 2007 jsem začal psát pro portál RadioTV.cz, kde jsem to dotáhl na šéfredaktora. Následovala intenzivní zkušenost v Olomouckém deníku, kde jsem strávil rok na postu krimi redaktora. Pak jsem se zase ponořil do světa digitálních médií a content marketingu - weby Vseovareni.cz, RadioDixie.cz a aktuálně sportovní magazín O2TVSport.cz. Kromě toho se věnuji všemožné kreativě ve své domácí agentuře Elite Solutions, píšu knihy pro děti, scénáře pro komiksy atp.

Podařilo se mi splnit už dva dětské sny - napsal jsem Večerníček (Krysáci) i komiks pro Ábíčko (Mlžný ostrov zbarvený do ruda). Další sny tiše vyčkávají, až je probudím k životu.

19:50 - 20:10

Podcast - nejlevnější marketingový nástroj pro nejsofistikovanější publikum

První Queens podcast jsme poslali do světa zhruba před šesti měsíci a měli jsme úplně jednoduchý cíl - aby si ho poslechlo aspoň 1000 lidí. A když se nám to povede, pořídíme si lepší techniku. Jeden den jsme si prostě řekli, že to zkusíme - a druhý už jsme šli nahrávat. Použili jsme iPhone a starý mikrofon a povídali si o tom, co bychom jinak řešili nad kafem v kanceláři nebo u piva po práci. Teď už za sebou máme skoro dvacítku dílů, které zaujaly přes 10 000 lidí. Do podcastů si zveme hosty, kteří nemají s naším produktem na první pohled nic společného (dvě třetiny témat, o kterých se bavíme, nijak nesouvisí s ecommerce). Pro nás to má ale obrovský smysl - je to jiný formát, kde můžeme říct mnohem víc než na sociálních sítích. A s nulovými náklady. Je to taková alternativa našeho firemního časopisu, do kterého jsme se nepouštěli, protože by byl moc drahý a časově náročný. Navíc máme okamžitou zpětnou vazbu - jeden post na našem Instagramu vidí cca 40 000 lidí a okomentují ho dva, podcast si přehraje 400 fanoušků a přijde nám 10 reakcí. Lidi nám dávají najevo, že je to baví a ať pokračujeme. To máme určitě v plánu – a už máme i ten profi mikrofon :)

Radim Stezka Radim Stezka

Brands & Marketing manager

Queens

Radim Stezka

Začal jako brigádník v jednom z největších českých obchodů se streewearem a teniskami. Dnes má pod sebou marketingový tým Queensu a podílí se na řízení celé firmy.

20:15 - 21:30

Networking