Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:30 - 18:35

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Marketing & Innovation Director

Edenred CZ

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.

18:35 - 18:55

Jak měřit obsahový marketing a zajistit jeho růst

88 % obchodníků integruje obsah do svých marketingových strategií, ale jen  57 % těchto obchodníků se snaží měřit jejich obsahovou marketingovou strategii. Fernando vysvětlí, proč je důležité měřit obsah, přiblíží také metriky a tipy, které pomohou zvýšit návratnost nákladů. Nastíní různé cesty, které uživatelům poskytnou důležitý obsah a co nejlépe zapadnou do vašeho plánu.

 Do hloubky se podíváme na to 

- proč měřit obsah?
- jak sledovat dosažení cílů.
- jaké metriky můžete použít k měření obsahu.
- jak vyhodnotit náklady, vynaložené na tvorbu obsahu.

(prezentace proběhne v anglickém jazyce bez překladu)

Fernando Angulo Fernando Angulo

Head of International Partnerships

SEMrush

Fernando Angulo

Fernando působí v SEMrush jako Head of International Partnerships a mezinárodní řečník. Patří mezi hlavní tváře společnosti a každoročně vystupuje na více než 50ti prestižních konferencích po celém světě. Specializuje se na B2B search marketing, e-commerce, content marketing a na školení marketingových týmů firem. 

Fernando je energický, pozitivní a se smyslem pro humor. Během workshopů dokáže díky praktickým ukázkám navázat kontakt s publikem a aktivně zapojit účastníky. Fernando není jen superstar digitálního marketingu, je také superhrdina pro své dvě krásné holčičky a milující manžel.

19:00 - 19:20

Z hobbymarketu trendsetterem

Není to tak dávno, co Korálky.cz stály na hraně. Konkurenční boje a klesající zájem o šitý korálkový šperk nás vyčerpaly. Rozhodli jsme se pro razantní změnu a od podlahy změnili svůj přístup k produktům i jejich propagaci. Díky zaměření na trendy šperky, atraktivní vizuální obsah a spolupráci s influencery jsme našli nový směr pro celé fungování firmy.

Zuzana Dobšíčková Zuzana Dobšíčková

Kreativní ředitelka

Korálky.cz

Zuzana Dobšíčková

Zuzka má za sebou práci na straně klienta i agentury. V současné době konzultuje strategické plány značek z komplexního marketingového pohledu. V Korálky.cz, největším tuzemském eshopu s potřebami pro výrobu bižuterie, má dlouhodobě na starosti obsahovou a produktovou strategii. V Inspirační galerii je aktuálně více než 200 návodů, které Zuzka připravila se svým týmem. Návody jsou pro všechny k dispozici zdarma.

19:25 - 19:45

Od content marketingu pro velké značky přímo k televizním hvězdám

Vytvářet největší content marketingový projekt v republice ještě nemusí být vrcholem. Právě naše zkušenosti s webem O2TVsport.cz a content marketingem obecně zavedly Seznam TV k nám. Chtěli vyrobit velkou sportovní show, která nemá v republice obdoby, s rozpočtem, který nemá v televizi Seznam obdoby a s ambicemi „topgearovských“ parametrů. Pustili jsme se do díla a vznikl pořad Jiná liga. Jak se rodí nový televizní pořad? Co všechno musíte zařídit? Jak najít vědce, který rozumí fotbalu? A jak to, hergot, souvisí s content marketingem? Vznik pořadu Jiná liga je projektem, který tu ještě nebyl. Nic podobného tu nikdo ještě nezkusil - rozhodně ne v takovém měřítku a s takovým zásahem.

Martin Šinkovský Martin Šinkovský

Creative Cheerleader

Elite BTW

Martin Šinkovský

Dlouholetý copywriter, kreativec a strážce veškerého psaného obsahu v agentuře Elite BTW. Díky tomu se podílel na práci mimo jiné pro E.ON, O2, Generali, ČSOB, Raiffeisenbank, Českou pojišťovnu, Hypoteční banku či Racio. Ve volném čase píše knihy pro děti a komiksové scénáře.

19:50 - 20:10

Podcast - nejlevnější marketingový nástroj pro nejsofistikovanější publikum

První Queens podcast jsme poslali do světa zhruba před šesti měsíci a měli jsme úplně jednoduchý cíl - aby si ho poslechlo aspoň 1000 lidí. A když se nám to povede, pořídíme si lepší techniku. Jeden den jsme si prostě řekli, že to zkusíme - a druhý už jsme šli nahrávat. Použili jsme iPhone a starý mikrofon a povídali si o tom, co bychom jinak řešili nad kafem v kanceláři nebo u piva po práci. Teď už za sebou máme skoro dvacítku dílů, které zaujaly přes 10 000 lidí. Do podcastů si zveme hosty, kteří nemají s naším produktem na první pohled nic společného (dvě třetiny témat, o kterých se bavíme, nijak nesouvisí s ecommerce). Pro nás to má ale obrovský smysl - je to jiný formát, kde můžeme říct mnohem víc než na sociálních sítích. A s nulovými náklady. Je to taková alternativa našeho firemního časopisu, do kterého jsme se nepouštěli, protože by byl moc drahý a časově náročný. Navíc máme okamžitou zpětnou vazbu - jeden post na našem Instagramu vidí cca 40 000 lidí a okomentují ho dva, podcast si přehraje 400 fanoušků a přijde nám 10 reakcí. Lidi nám dávají najevo, že je to baví a ať pokračujeme. To máme určitě v plánu – a už máme i ten profi mikrofon :)

Radim Stezka Radim Stezka

Brands & Marketing manager

Queens

Radim Stezka

Začal jako brigádník v jednom z největších českých obchodů se streewearem a teniskami. Dnes má pod sebou marketingový tým Queensu a podílí se na řízení celé firmy.

20:15 - 21:30

Networking