Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

Moderuje Filip Horký, Seznam.cz

9:00 - 9:10

Zahájení konference

Filip Horký Filip Horký

Vedoucího televizního zpravodajství

Seznam.cz

Filip Horký

S přivyděláváním novinařinou Filip začal už v šestnácti letech. To každý víkend seděl u fotbalových zápasů a reportoval pro server Eurofotbal. Před OH v roce 2010 nastoupil do redakce sportu ČT, kde působil 3 roky a pokračoval hlavně ve fotbalových tématech. Pak následoval přesun na ČT24, kde si nesmírně užíval informování o aktuálním dění, událostech ve Sněmovně nebo se podílel na povodňovém zpravodajství. Od roku 2015 se v DVTV učil po boku dvou nejlepším profesionálů, jak dělat rozhovory. Na podzim roku 2017 se připojil k týmu Seznam Zprávy, kde se podílí hlavně na vytváření pořadu Obzor Filipa Horkého. A krom toho, po celou dobu, zuřivě používá Twitter.

9:15 - 9:35

Marketing ve věku asistence

Současný zasvěcený zákazník má od veškerých svých digitálních zážitků a zkušeností se značkami mnohem vyšší očekávání. Asistence se stává novým bojištěm v bitvě o růst. Google je místem, na které se celý svět se svými žádostmi o asistenci obrací.

Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu.

David Sneddon David Sneddon

Managing Director for Central Europe, Head of International Growth EMEA

Google

David Sneddon

David pracuje ve společnosti Google od roku 2011 a je výkonným ředitelem regionu střední Evropy. Je také vedoucím mezinárodního růstu v EMEA, iniciativy, která pomáhá našim klientům expandovat mimo jejich domácí trhy, a spolupracuje také s našimi nejpokročilejšími výkonnými klienty v týmu PerfX. David do této pozice přináší více než 20 let svých profesních zkušeností. Velice se zajímá o veškeré oblasti marketingu a je nadšeným příznivcem vzdělávání a motivace obchodních reklamních týmů společnosti Google. David je držitelem magisterského titulu v oboru strategického mezinárodního marketingu z Univerzity v Dublinu.

9:40 - 10:25

Jak díky využití technologií zlepšovat svět

Spotřebitelé požadují, aby se společnosti aktivněji snažily změnit náš svět k lepšímu. Jak by na tuto kulturní změnu měly firmy zareagovat a přeskupit své interní zdroje, aby vyhověly potřebám svých zákazníků i širší společnosti – a to lokálně i globálně? Kodi Foster, viceprezident pro datovou strategii ve firmě Viacom, na příkladu nedávno uzavřeného technologického partnerství se společností Stnd.by, v němž se technologie propojila s firemní rozvojem, ukáže, co může v rámci firemního rozvoje dokázat inovace spojená se snahou pomáhat ostatním.

Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu.

Kodi Foster Kodi Foster

SVP Data Strategy

Viacom

Kodi Foster

Kodi Foster je viceprezidentem pro datovou strategii ve firmě Viacom. Jeho úkolem je spojovat data do podoby kreativních, designových a marketingových podkladů napříč firmou. Vyvíjí díky ním sofistikované produkty a služby, jež umožňují získat informace o zákaznících, na základě kterých pak obchod, marketing i tvůrci obsahu mohou efektivně plánovat, provádět a měřit klíčová rozhodnutí. Je vedoucím produktového managementu u produktů orientovaných na data pro multikanálový prodej, sociální média a integrovaný marketing. Před nástupem do společnosti Viacom do roku 2010 byl Kodi ředitelem rozvoje značky ve firmě Outbrain. V této roli se podílel na transformaci reklamních technologií a ve spolupráci s různými značkami a agenturami pomáhal proměňovat jejich organizace skrze obsah a technologie, které oslovují veřejnost napříč různými platformami a zařízeními. Než nastoupil do firmy Outbrain, byl Kodi viceprezidentem rozvoje Sahara Media Holdings, veřejně obchodované investiční společnosti se specializací na obor digitálních médií. Kodi je také hlavním investorem v NextGen Venture Partners, členem Televizní akademie a známým řečníkem, který pravidelně sdílí své názory na průniky mezi médii a novými technologiemi. Vystupoval mimo jiné na konferencích SXSW, Fifteen Seconds Summit, PSFK, Proxxima, Tech Inclusion, Next M, The Next Web Conference, Festival of Media, Internet Week New York, Media FWD, Variety Data Summit, Brand Innovators, The Ataway Exchange, Open Co., IBM Social Business Series, The Advertising Club Media: Now Conference, MediaPost a dalších. Vystudoval Cornellovu univerzitu.

10:30 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:20

Rozhovor s Markem Sachou

Dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Co ho pohání dopředu? Skutečně dovedou technologie proměňovat celé obory? Jak se liší podnikatelské prostředí v České republice a Velké Británii a jak těžké je prorazit?

Marek Sacha Marek Sacha

Co-founder, Director of Special Projects

Cera

Marek Sacha

Během své české kariéry založil Benefio, prošel McKinsey a v roli výkonného ředitele a spolumajitele rozjížděl Rohlík.cz. Dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera.cz, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Co ho pohání dopředu? Skutečně dovedou technologie proměňovat celé obory? Jak se liší podnikatelské prostředí v České republice a Velké Británii a jak těžké je prorazit?

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor Lupa.cz

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

11:25 - 11:45

Nekončící business transformace

Za posledních deset let jsem měl možnost z blízka sledovat rozvoj a růst několika významných světových firem. Pojďme se podívat, jak si tyto firmy poradily s novými výzvami, jak dokázaly inovovat a přizpůsobit se novým podmínkám. Projdeme si jejich milníky, podíváme se, jaký vliv měly na tržní kapitalizaci a jak se následně rozvíjely dále.

David Pavlík David Pavlík

CIO

Kiwi.com

David Pavlík

David Pavlík je členem vedení brněnského Kiwi.com od července 2018. Na pozici šéfa informačních technologií (CIO) se věnuje krom IT strategie také vnitřním procesům a zefektivňování chodu společnosti. Podobným věcem se věnoval také ve Spojených státech v Microsoftu nebo Netflixu. Jeho působištěm před nástupem do Kiwi.com byl SpaceX, kde působil jako jediný Čech.

11:50 - 12:10

Od konverzací ke konverzím: Efektivní komunikace s vaší cílovou skupinou

Rakuten Viber představí možnosti, které nabízí jeho silná a bezpečná komunikační platforma pro osobní komunikaci mezi společnostmi a jejich zákazníky. Nová úroveň komunikace s využitím komunit, obchodních zpráv, chatbotů a umělé inteligence. Představení případových studií mezi které patří například spolupráce s FC Barcelona, The Coca-Cola Company Many, Unicefem, Shakirou a další.

Atanas Raykov Atanas Raykov

Ředitel pro Business Development CEE, CIS, MENA

Rakuten Viber

Atanas Raykov

Atanas Raykov je ředitelem pro business development a má na starost také partnery z oblasti telekomunikací pro regiony CIS, CEE & MENA. Jeho hlavním úkolem je využít popularity komunikační aplikace Viber ve střední a východní Evropě a nabídnout milionům uživatelů kvalitní lokální obsah a bezpečné služby. Stará se také o globální projekty s telekomunikačními společnostmi. V minulosti pracoval pro VIVACOM, největší telekomunikační společnost v Bulharsku, kde měl na starosti strategické plánování pro mobilní divizi, ze které se stal největší poskytovatel dat v Bulharsku a hlavní inovátor ve svém odvětví. Atanas vystudoval ICT Management na New Bulgarian University. Zúčastnil se také programů Fulbright International Summer Institute a Georgetown University International Institute for Economic and Political Studies. Atanas je také mentorem dvou hlavních lokálních akcelerátorů Launchub a Eleven.

12:15 - 13:15

Oběd

13:15 - 13:35

Návštěvnost webu nejen z Facebooku

Významný zdroj návštěvnosti médií je již nějakou dobu i Facebook. Jaké možnosti a jaké triky lze dělat na těch ostatních sociálních sítích? Na co si dát pozor ať jste médium nebo zadavatel reklamy? Přednáška Vám ukáže, že nemůžete věřit žádnému číslu, které vám na sociálních sítích ukazují a jaké možnosti nabízejí sociální sítě, pokud je vaším cílem návštěvnost.

Jan Sladovník Jan Sladovník

Head of Digital Marketing

MAFRA

Jan Sladovník

Honza již přes 3 roky vede digitální marketing společnosti MAFRA, a.s. a jedním z jeho úkolů je navyšovat návštěvnosti a spokojenost uživatelů na obsahových webech iDNES.cz a Expres.cz. K dispozici má tým analytiků, emailingu, SEO a sociálních sítí. Právě na sociálních sítích experimentuje a hledá nové cesty k podpoře svěřených produktů.

13:40 - 14:00

Jak se spouští nový placený deník pro 21. století

Pustit se v roce 2018 v Česku do vydávání nového deníku, navíc ještě s tištěnou verzí, je dost šílený nápad. A ještě ho celý schovat za platební bránu? To je už úplně absurdní. V Česku placený obsah žádnou tradici nemá, digitálnímu trhu médií dominuje Seznam s obsahem zdarma, takže každý podobný pokus je předem odsouzen k nezdaru… Když jsme tohle všechno zvážili, rozhodli jsme se to zkusit a nový deník spouštíme na podzim. Proč? Proč tomu věříme? Jak zásadní je zkušenost Denníku N, na jehož základech celý projekt stavíme? Skutečně dnes nemá placený mediální obsah šanci?

Ján Simkanič Ján Simkanič

Ředitel

Nový deník

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

14:05 - 14:25

Jak prodat milion kopií Kingdom Come: Deliverance

Dan Vávra završil globální úspěch kultovní hry Kingdome Come: Deliverance a po čtyřech letech se vrátí na prkna naší konference, aby popsal, jak těžké bylo dostat projekt od úspěšného crowdfundingu do globální distribuce a byznysového úspěchu.

Daniel Vávra Daniel Vávra

Kreativní ředitel

Warhorse Studios

Daniel Vávra

Vystudoval Střední umělecko průmyslovou školu v Turnově. Od útlého věku tvořil všechno možné na počítačích, kreslil komiksy, fotil a psal. V roce 1998 nastoupil do tehdejších Illusion Softworks jako 2D grafik a podílel se na vzniku Hidden and Dangerous.

Později se stal hlavním designerem, scénáristou a režisérem zatím nejúspěšnější české hry Mafia. Hned po té začal pracovat na scénáři a designu jejího pokračování, po jehož dokončení se dále na titulu aktivně nepodílel a v pražském studiu IS pracoval na jiných, bohužel nevydaných projektech. V roce 2009 se rozloučil s IS (v té době již 2K Czech) a v roce 2011 spoluzaložil Warhorse Studios.

Kromě herního designu dlouhá léta píše oblíbené komentáře a články pro časopis Level a občas publikuje i v jiných magazínech. Jen tak pro zábavu si občas připomene svou původní grafickou profesi a navrhne si obal na CD, web, nebo logo pro různé kamarády a zajímavé projekty. Kromě toho se amatérsky věnuje fotografii a je zaníceným hráčem military verze paintballu.

14:30 - 15:00

Coffee break

15:00 - 15:20

Jak děláme v roce 2018 v Queensu byznys na sociálních sítích? Rozhodně jinak než vy

Daniel Klíma, který má v Queensu na starosti Online & Business Development, vás nechá nahlédnout pod pokličku našeho online marketingu. V oboru působí už 8 let a o svoje know-how se rád podělí. Zaměříme se hlavně na nové formáty sociálních médií - protože posty na Facebooku jsme zrušili už dávno. Teď frčí instagramová televize, nákupy přes IG Stories a online customer care. S tou nám pomáhá chatbot Andrejka, kterou naši zákazníci milují. Sami chtějí, aby je pokud možno obratem spamovala streetwear novinkami, co se objeví u nás na webu, a dostala dokonce už pozvání na rande. Zajímá vás, jak se ve světě sociálních médií zorientovat a přitom pořád prodávat streetwear a tenisky? Tak to jste tu správně.

Daniel Klíma Daniel Klíma

Online & Business Development

Queens

Daniel Klíma

Daniel je v Queens týmu zodpovědný za sociální sítě a business development. Když nevytváří tabulky v Excelu, píše o fashion byznysu na blogu lab24.cz a pomáhá prorazit menším módním značkám.

15:25 - 15:55

Growth hacking v digitálních kampaních: když chcete hodně a máte málo

Nekonečný příběh v marketingu, to jsou velkolepé briefy provázené nízkými budgety. Tereza se proto v přednášce zaměří na efektivní growth hacking v digitálních kampaních a jeho praktické využití. Na konkrétním příkladu se podíváme na letošní kampaň Veselé krávy pro značku Sýr a Křup, kde poprvé v České republice využili netradiční komunikační kanál Musical.ly. Kampaň dosáhla skvělých výsledků z pohledu organického zásahu i angažovanosti uživatelů a ukázala, jaký potenciál v sobě dobře zvolené netradiční kanály skrývají. V případové studii uvidíte praktické tipy, jak Musical.ly v kampani využít, a zároveň dodržovat přísná etická pravidla při práci s mladší cílovou skupinou.

Tereza Kučerová Tereza Kučerová

Business Development

KINDRED GROUP

Tereza Kučerová

Tereza se v agentuře Kindred stará o business development. Jako seniorní marketér zaměřený na budování (love)brandů se dlouhodobě věnuje strategickému rozvoji značek. Její specializací jsou zejména e-commerce, fintech a digitální projekty. Tereza během svojí kariéry pracovala pro klienty jako Moneta Money Bank, NN Česká republika, Česká spořitelna, Bonami, ČEZ, VZP, Hartmann - Rico, HERO a mnoho dalších.

16:00 - 16:20

Fenomén doby jménem Twitch.tv

Online streamování je obrovský hit posledních let. Jak velký je dopad těchto mikroinfluencerů? Co se vlastně skrývá pod sítí twitch.tv a jaký zásah může mít na moderní a mladé diváky? Alternativní styl zábavy, který má neskutečný potenciál pro cílenou reklamu.

Jiří Olšanský Jiří Olšanský

Streamer

Twitch.tv

Jiří Olšanský

Přes den zaměstnanec PR agentury a po večerech streamer na twitch.tv. Nadšenec historie, vojenství, moderních technologií a počítačových her, který pravidelně každý večer baví svoje diváky pod přezdívkou Rik_Leah.

Oldřich Štěrba Oldřich Štěrba

Streamer

Twitch.tv

Oldřich Štěrba

Vášnivý hráč videoher starých i nových, herní streamer & influencer, otec, manžel, ajťák v Seznam.cz a nadšenec do herních technologií. To vše v jedné osobě pod přezdívkou ArcadeBulls.

16:25 - 16:45

Rozhovor s Petrem Králem: Jak stvořit a zabít Youtubera?

Jirka Král, jeden z nejsledovanějších českých youtuberů, se rozhodl definitivně skončit s natáčením videí. Jeho kanál přitom momentálně odebírá přes milion lidí. Jak se povedlo vybudovat jednu z nejslavnějších značek českého YouTube? A co stojí za jejím marketingovým úspěchem? To i mnohem víc se dozvíte v rozhovoru o závratné kariéře Jiřího Krále, kterou mu pomohl vytvořit právě jeho bratr Petr Král. Rozhovor povede David Slížek ze serveru Lupa.cz

Petr Král Petr Král

Co-founder

Blue Milk

Petr Král

Petr Král se pohybuje ve světě marketingu už dvacet let, byl u několika významných milníků české e-commerce. Pracoval jako zaměstnanec číslo dva prvního e-shopu u nás (Vltava.cz), spolu se svým týmem postavil značku MALL nebo pomáhal Jakubovi Havrlantovi s rozjezdem projektu E-commerce Holding, který dnes ovládá významnou část české e-commerce. Poslední dva roky se jako partner věnuje především firmám z portfolia investičního fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce a aktivitám své firmy, kterou vede se svým bratrem Jiřím. Kromě toho spoluprovozuje v Praze úspěšnou restauraci. Nově si nedávno vyzkoušel roli režiséra v dokumentu s názvem Byl jsem Youtuber, který pojednává o konci kariéry jeho bratra, kterou mu pomáhal budovat.

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor Lupa.cz

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

16:50 - 20:00

Networking se sklenkou něčeho dobrého