Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2022 se koná 1. 11. 2022.

Partneři

Partneři

DoDo

DoDo je nejrychleji rostoucí česká firma a data-driven logistická služba pro e-commerce, maloobchod či rychlé občerstvení. Díky vlastní logistické platformě a flotile více než 1500 profesionálních kurýrů nabízí společnostem efektivní logistiku poslední míle. To vše s důrazem na udržitelnost, respekt k městskému prostředí a spokojenost zákazníků. Mezí významné klienty se řadí například KFC, Tesco, Košík.cz a řada dalších e-shopů, které chtějí doručovat zboží již v den objednávky. DoDo během posledních let vyrostlo z malého startupu v silného logistického partnera, který v roce 2020 doručil přes 2,6 milionu objednávek a expanduje do dalších zemí Evropy. Je zde pro každého, kdo hledá spolehlivé a chytré řešení poslední míle.

FTV Prima

Skupina Prima byla založena v roce 1993 jako první česká komerční televizní stanice. Společnost v současné době provozuje vysílání devíti televizních kanálů a šesti rozhlasových stanic. Má široké portfolio webů a tištěných magazínů, patří mezí české lídry na poli HbbTV. Od roku 2016 pořádá ročně více než 11 akcí pro veřejnost. Průměrný měsíční zásah všech stanic a online platforem je téměř 100 % ekonomicky aktivní populace (CS 15–69 let), díky čemuž patří skupina Prima mezi nejsilnější mediální skupiny v České republice. Více informací na www.iprima.cz.

Kaufland Global Marketplace

Kaufland Global Marketplace – mezinárodní marketplaces, které rozhýbou váš byznys

Kaufland Global Marketplace umožní online prodejcům nabízet své produkty na několika marketplaces v různých zemích, zaregistrovat se stačí pouze jednou. Naše Multi Marketplace Technology umožňuje centrální správu vašich nabídek, objednávek a údajů o produktech a dále vás podpoří službami, které jako globální hráč budete potřebovat. Kaufland Global Marketplace vám nabízí ideální infrastrukturu, abyste se mohli rozvíjet na mezinárodní úrovni, a kombinuje koncentrovanou obchodní sílu s nejmodernější platformovou technologií. 

Průkopníkem je Kaufland.de se svými zhruba 32 miliony online návštěvníky měsíčně. Kaufland.de je jedním z nejrychleji rostoucích online tržišť v Německu. Již v roce 2023 ho budou následovat další marketplaces v České republice a na Slovensku. S přibližně 1 350 prodejnami v osmi zemích nabízí Kaufland vysoké mezinárodní povědomí o značce online i offline a zajišťuje tím pro vaše nabídky optimální dosah.

Prodávejte své produkty prostřednictvím Kaufland Global Marketplace a využijte četných výhod, které vám tyto mezinárodní marketplaces nabízí. 

Přehled výhod pro prodejce na Kaufland Global Marketplace: 

- Velký dosah: Jen na Kaufland.de máte měsíčně přístup ke 32 milionům návštěvníků

- Vysoké povědomí o značce: 1 350 prodejen Kaufland v osmi zemích

- Multi Marketplace Technology: jedna registrace, přístup na mnoho marketplaces

- Kanály pro multikanálový marketing (SEO, SEA, srovnávání cen, sociální média, zákaznické prospekty)

- Relevantní platební možnosti pro všechny země

- Různorodé možnosti připojení a snadné nastavení skrze GTIN

- Osobní podpora pro prodejce v mnoha jazycích

- Férové a transparentní podmínky

- Žádné smluvní období 

Jako prodejce na Kaufland Global Marketplace rozšíříte svou prodejní strategii, zvýšíte svůj dosah a zvětšíte své cílové skupiny. Buďte méně závislí na pouze několika distribučních kanálech. Nahrávejte produkty jednoduše pomocí jednoho z našich více než 70 propojených softwarových rozhraní nebo využijte možnosti Rest API, nahrávání souborů CSV nebo manuálního vložení v portálu pro prodejce pro vlastní procesy. Pro úspěšný start dostanete k dispozici podpůrné služby, jako je například překlad údajů o produktech. Po nahrání produktů budete mít možnost svůj obrat dále navyšovat pomocí reklam na sponzorované produkty (Sponsored Product Ads).

Přihlaste se a prodávejte ještě víc!

LCG New Media

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketing. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Mezi naše klienty patří BAYER, STOCK, Edenred, HradyCZ , Galerie Harfa, Grandhotel Pupp, Festo a další firmy. V referencích má společnosti jako Omega Pharma/Perrigo, Bubbleology, BigBoard, Česká spořitelna, ASUS, ERV pojišťovna, nebo ERGO.

Teads

Teads, globální mediální platforma, je jediným přístupovým bodem pro inzerenty, kteří se mohou připojit k nejlepším vydavatelům na světě a každý měsíc oslovit více než 1,9 miliardy lidí. Zkušenosti reklam Teads vyrobené pro mobilní zařízení přinášejí nejlepší kombinaci masového dosahu a bezpečnosti značky na trhu. End-to-end platforma Teads poskytuje udržitelný reklamní ekosystém, který s respektem spojuje značky se spotřebiteli. Teads na straně poptávky, prodeje i kreativní technologie přináší spotřebitelům efektivní a poutavé reklamní zážitky, garantované výsledky pro značky a nakonec vydavatelům poskytuje lepší monetizační řešení pro financování kvalitní žurnalistiky. Vede partnery s předními obchodníky, agenturami a vydavateli prostřednictvím týmu s více než 900 lidmi ve 26 zemích.

Produktový partner

EasyEvent

Komplexní služba pro digitalizaci eventů, kongresů a konferencí. Guest management, registrace, on-site tisk badge, konferenční aplikace, zapojení účastníků do průběhu akce, dotazy, hlasování, networking, teambuildingové funkce a mnohem více se službou EasyEvent. Vaše konference bude probíhat moderně, hladce a s maximálním efektem pro organizátory i účastníky.

Mediální partneři

Marketing Journal

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

MediaGuru.cz

MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

Seznam.cz

Seznam.cz je česká společnost založená v roce 1996. Domovskou stránku Seznam.cz navštíví denně téměř čtyři miliony reálných uživatelů a dosah všech služeb, které spadají pod českou internetovou jedničku, je až 95 % internetové populace v ČR. V roce 2020 měla firma tržby 4,946 miliardy korun, což je v porovnání s předchozím rokem o téměř 5,5 % více. V portfoliu Seznam.cz se kromě obsahových služeb (Seznam Zprávy, Televize Seznam, Stream, Proženy.cz, Garáž.cz) nachází i fulltextové Vyhledávání, vlastní prohlížeč, Email.cz a Email Profi, mapová aplikace Mapy.cz, nákupní rádce Zboží.cz, reklamní systém Sklik.cz či služby Sreality.cz, Sauto.cz, Firmy.cz a další. Společnost vlastní podíl ve vydavatelství Borgis a v roce 2019 koupila 100% podíl v regionálních rádiích Expres FM a Classic Praha.

Za podpory

TUESDAY Business Network

TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

Organizátor

Lupa.cz

Již více než 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Produkce

Internet Info

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4,8 milionu lidí měsíčně.

Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.