Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2022 se koná 1. 11. 2022.

Partneři

Partneři

DoDo

DoDo je nejrychleji rostoucí česká firma a data-driven logistická služba pro e-commerce, maloobchod či rychlé občerstvení. Díky vlastní logistické platformě a flotile více než 1500 profesionálních kurýrů nabízí společnostem efektivní logistiku poslední míle. To vše s důrazem na udržitelnost, respekt k městskému prostředí a spokojenost zákazníků. Mezí významné klienty se řadí například KFC, Tesco, Košík.cz a řada dalších e-shopů, které chtějí doručovat zboží již v den objednávky. DoDo během posledních let vyrostlo z malého startupu v silného logistického partnera, který v roce 2020 doručil přes 2,6 milionu objednávek a expanduje do dalších zemí Evropy. Je zde pro každého, kdo hledá spolehlivé a chytré řešení poslední míle.

FTV Prima

Skupina Prima byla založena v roce 1993 jako první česká komerční televizní stanice. Společnost v současné době provozuje vysílání devíti televizních kanálů a šesti rozhlasových stanic. Má široké portfolio webů a tištěných magazínů, patří mezí české lídry na poli HbbTV. Od roku 2016 pořádá ročně více než 11 akcí pro veřejnost. Průměrný měsíční zásah všech stanic a online platforem je téměř 100 % ekonomicky aktivní populace (CS 15–69 let), díky čemuž patří skupina Prima mezi nejsilnější mediální skupiny v České republice. Více informací na www.iprima.cz.

Kaufland.de

Kaufland.de - marketplace, který rozpohybuje váš business! 

Kaufland.de je jedním z nejrychleji rostoucích online tržišť v Německu. Marketplace kombinuje koncentrovanou obchodní sílu s nejmodernějšími technologickými platformami. S přibližně 32 miliony online návštěvníků měsíčně a 1 300 obchody v 8 zemích nabízí Kaufland.de vysoké povědomí o značce jak online, tak offline, a zajišťuje tak optimální dosah vašich nabídek. Prodávejte na Kaufland.de a využívejte četných výhod, které vám tržiště Kaufland.de nabízí.

LCG New Media

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketing. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Mezi naše klienty patří BAYER, STOCK, Edenred, HradyCZ , Galerie Harfa, Grandhotel Pupp, Festo a další firmy. V referencích má společnosti jako Omega Pharma/Perrigo, Bubbleology, BigBoard, Česká spořitelna, ASUS, ERV pojišťovna, nebo ERGO.

Teads

Teads, globální mediální platforma, je jediným přístupovým bodem pro inzerenty, kteří se mohou připojit k nejlepším vydavatelům na světě a každý měsíc oslovit více než 1,9 miliardy lidí. Zkušenosti reklam Teads vyrobené pro mobilní zařízení přinášejí nejlepší kombinaci masového dosahu a bezpečnosti značky na trhu. End-to-end platforma Teads poskytuje udržitelný reklamní ekosystém, který s respektem spojuje značky se spotřebiteli. Teads na straně poptávky, prodeje i kreativní technologie přináší spotřebitelům efektivní a poutavé reklamní zážitky, garantované výsledky pro značky a nakonec vydavatelům poskytuje lepší monetizační řešení pro financování kvalitní žurnalistiky. Vede partnery s předními obchodníky, agenturami a vydavateli prostřednictvím týmu s více než 900 lidmi ve 26 zemích.

Produktový partner

EasyEvent

Komplexní služba pro digitalizaci eventů, kongresů a konferencí. Guest management, registrace, on-site tisk badge, konferenční aplikace, zapojení účastníků do průběhu akce, dotazy, hlasování, networking, teambuildingové funkce a mnohem více se službou EasyEvent. Vaše konference bude probíhat moderně, hladce a s maximálním efektem pro organizátory i účastníky.

Mediální partneři

Marketing Journal

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

MediaGuru.cz

MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

Seznam.cz

Seznam.cz je technologickým a mediálním domem, jehož domovskou stránku denně navštíví přes tři miliony reálných uživatelů. Služby a produkty Seznam.cz využívají už více než 20 let ti, co na internetu hledají informace, zábavu či jeho prostřednictvím chtějí vydělat peníze. Fulltextové vyhledávání, Mapy.cz, Stream.cz, katalog firem, e-mailová pošta s více než osmi miliony aktivních účtů, zpravodajství a odborné inzertní služby jsou běžnou součástí každodenního života českých uživatelů internetu.

Za podpory

TUESDAY Business Network

TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

Organizátor

Lupa.cz

Již více než 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Produkce

Internet Info

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 3,5 milionu lidí měsíčně.

Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.