Přednášející

Moderátoři

Soňa Porupková

Moderátorka CNN Prima news, kde uvádí s Liborem Boučkem pořad Nový den. Předtím pracovala 8 let ve veřejnoprávní ČT24, kde moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu a online trendů. Mezi zastávku si udělala v Televizi Seznam jako moderátorka zpravodajských relací a rozhovorů. Původně začínala s moderováním v komerčních rádiích.

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

Miroslava Birešová

Miroslava vedla před několika lety své vlastní eshopy na Slovensku, Česku a Německu. Nyní pracuje jako mezinárodní obchodní manažer na Online Marketplace Kaufland.de. Vzhledem k jejím pracovním zkušenostem prokázala znalosti v oblasti eCommerce, internacionalizaci v 13 různých EU zemích a v oboustranných obchodních eCommerce modelech. Miroslava získává nové značky a obchody pro Kaufland.de a zároveň pomáhá již současným partnerm při jejich optimalizaci výkonu.

Jan Brendl

Honza pracuje v Seznamu pátým rokem, kdy se připojil do tehdy tříčlenného RTB týmu a pomáhal v rozjezdu tohoto prodejního kanálu, jehož rozvoj má od roku 2019 na starosti. Mimo RTB má na starosti rozvoj nabídkového reklamního systému Seznam SSP, monetizaci anonymního prostoru a dále zastřešuje spolupráci s vydavateli v rámci Seznam Partner.

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

Hana Friedlaenderová

Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.

Daniel Grunt

Daniel Grunt působí od března 2021 jako head of digital společnosti CME. Předtím byl sedm let ředitelem nových médií konkurenční televize Prima. Před svým příchodem na Primu vedl nová média ve vydavatelství Sanoma Media Praha. Již v minulosti, v období 2008-2010, řídil internetové aktivity TV Nova. Před tím byl marketingovým a produktovým ředitelem internetového portálu Centrum.cz. Působil také jako manažer pro oblast multimédií ve společnosti Nokia Czech Republic.

Tomáš Hynčica

Tomáš ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere vede byznys a výzkum. Mimo jiné stál u zrodu sekce monitoringu reklamy Ad Intel, zodpovídá za chod Nielsen Admosphere Slovakia a je jednatelem dceřiné společnosti European National Panels, která na pěti evropských trzích disponuje internetovým panelem respondentů.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Martin Marek

Martin má pod svými křídly technologicko-logistický startup DoDo, kde z pozice výkonného ředitele, zajišťuje každodenní, hladký chod společnosti. Dříve se věnoval řízení online portfolií a má za sebou řadu úspěšných projektů ve společnostech Burda Praha anebo News and Media Holding.

Martin Minařík

Martin pracuje v Unileveru od roku 2016, přičemž prošel několika marketingovými pozicemi, kde se například podílel na vývoji nových propozic pod značkou Savo. Od roku 2019 buduje interní tým a přístupy k digitální komunikaci, přičemž od minulého roku zastřešuje i celkovou mediální komunikaci a obchodní vztahy s e-commerce retailery z pozice Digital Hub, Media & E-commerce Leader CRSR. Martin pomáhá svému týmu a snaží se společně s nimi inspirovat celou organizaci, jak lépe budovat, propojovat i monetizovat mentální a fyzickou dostupnost značek Unileveru.

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Ondřej Novák

Ondřej se v marketingové branži pohybuje přes 25 let. Prošel státní správou, výzkumnou agenturou, mezinárodní mediální agenturou, vyzkoušel i vlastní business v médiích. Zabýval se výzkumem MML-TGI, mediálními výzkumy, marketingovými výzkumy, mediálním plánováním i hledáním těch „nej“ insightů pro klienty. Od roku je výkonným ředitelem Asociace mediálních agentur. Od roku 2016 také manažersky řídí EFFIE Czech Republic.

Martin Peška

V komunikačních agenturách se pohybuje od roku 2008. Poslední 4 roky vedl 14 členný tým projektových manažerů a digitálních stratégů v agentuře Marketup. Kromě toho se osobně podílel na strategii jejích klíčových klientů. Při své práci rád uplatňuje poznatky z behaviorální ekonomie a zkouší nové možnosti, protože být první obvykle znamená mít výhodu.

Jan Suda

Jan, dříve v malé komunitě digitální reklamy známá postavička zejména z večírků (to když měly tenkrát mediální domy ještě nějaké peníze na párty pro klienty), se nyní již jen snaží předstírat, že drží krok se všemi těmi novými a mladými nadějemi, hashtag filter Tiktok. Honza se nějak potřeboval dostat na CIF, ale nedostal na to rozpočet, tak jsme se slitovali, pozvali ho na pódium a teď se jenom modlíme, co tam zase vyvede.

Josef Šlerka

Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.

Libuše Šmuclerová

Libuše Šmuclerová je předsedkyní představenstva mediálního domu Czech News Center (CNC), kde se od začátku roku 2021 věnuje strategii vývoje vydavatelství. V letech 2007 až 2020 stála v jeho čele jako generální ředitelka. V předchozích letech působila v oblasti televizního byznysu, nejprve v České televizi a poté v letech 1993 – 2004 v TV Nova, kde byla od roku 1998 programovou ředitelkou. Vystudovala Fakultu žurnalistiky na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2010 je volenou členkou Boardu Světové asociace novin a vydavatelů WAN-IFRA.

Daniel Tvrz

Daniel has been managing the Czech-Slovak branch of Teads since 2019. He has been working in the media and advertising industry for 24 years. He started at Regie Radio Music, and gradually held various positions in international media agencies. He was also the Managing Director of the Czech branch of the Carat agency for 9 years. The last five years have focused on online marketing. He led the Czech-Slovak representation of Spotify, Twitter and LinkedIn. For the last three years, he has been fully dedicated to the business development of the global media platform Teads.

Gabriela Vasile

Gabriela is an International Senior Creative Strategist for Teads. Initially hired to optimize the creative process for Italy and Spain, her role naturally evolved towards a wider region, currently managing the entire Central and Eastern Europe market as well as Iberia (Spain and Portugal). In 2018-2020, she worked and lived in Madrid, Spain, where she focused her efforts on growing the local Teads business. Gabi is recommended by her ”know-how” in digital and creative industries, as well as her 7+ past years of experience in sales, currently working closely with some of the most strategic brands worldwide across several verticals: Puig (Jean Paul Gaultier, Carolina Herrera, Paco Rabanne), SEAT, Sanofi etc.

David Voráček

Od začátku své profesní kariéry se David pohybuje v digitálních médiích. S vývojem on-line inzerce, byl 3x odpovědný za restrukturalizace obchodních oddělení a změnu produktového portfolia ve společnostech Centrum Holdings a Economia, které řídil z pozice obchodního ředitele. Poslední 2 roky působil na pozici Digitálního ředitele ve společnosti Burda International. V dubnu 2021 nastoupil jako výkonný ředitel Czech Publisher Exchange.

Lucie Zadák Pěnkavová

Lucie pracuje v Czech News Center dva roky. Na starosti má kontakt s mediálními agenturami a tým zkušených obchodníků, kteří řeší strategické crossové projekty. Zároveň se věnuje zařazení datamanagement platformy Permutive do běžných direct i programatik kampaní. V minulosti působila v digitální agentuře, ve startupu zaměřeném na automatizaci, email marketing a přes 11 let byla součástí oddělení pro klíčové zákazníky ve společnosti Seznam.cz, a.s.