Moderátor
Začínal ve výzkumné agentuře Mediaresearch (dnes Nielsen Admosphere) v oddělení PR & MarCom. Pak ale "přeběhl" do médií – nejstaršího ICT vydavatelství IDG (dnes Internet Info DG) – kde se postupně stal šéfredaktorem magazínu ChannelWorld a začal moderovat kulaté stoly, webcasty a odborné konference. Po osmi letech se vrátil do vod marketingové komunikace, dva roky působil jako CCO ve společnosti VPGC, která je ICT distributorem síťových a kyberbezpečnostních řešení, nyní je marketingovým managerem software housu Sense4code a nárazově moderuje a přednáší na ICT konferencích.
Digitální transformace, digitální pracoviště, Cloud, software jako služba… dokáže si to pořídit běžná firma nebo instituce? Rozumí, v čem by jí to mohlo pomoci a kde a kdy by měla začít? Nad těmito tématy se zamyslí Martin Januš, CEO společnosti MyQ, a představí jednu z dalších cest, která vás možná dosud ani nenapadla.
Spoluzakladatel, CEO
Martin Januš je spoluzakladatel a CEO české IT společnosti MyQ, která vznikla v roce 2007 původně jako součást distributora tiskových zařízení Kyocera a následně se vyčlenila v samostatnou entitu. Martin vystudoval VŠE se zaměřením na aplikovanou informatiku a podniká spolu se svými spolužáky z gymnázia, kteří stejně jako on, mají vášeň pro programování a hledání co nejjednodušších řešení.
V rámci projektu Digiskills se podílíme na rozvoji digitálních dovedností u největších českých firem. Od základních dovedností, přes adopce moderních nástrojů jako Microsoft 365 až po edukaci top managementu v oblasti trendů a digitálních strategií. Jaká data nám ukázalo více než 6 000 realizovaných auditů digitálních dovedností? Jak rozvíjet zaměstnance, manažery i vedení firem? Ve své přednášce vám nechám nahlédnout pod pokličku Digiskills, ukážu konkrétní obsah, postupy a data i cestu, jak byste měli (a mohli) podobné aktivity rozjet i ve vaší firmě.
CEO
Pomáhám firmám s budováním digitálních dovedností, inovacemi a změnou digitální kultury. Mezi zákazníky našeho projektu Digiskills.cz patří úspěšné české i mezinárodní společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, Generali, HomeCredit, T-Mobile, Sodexo, Microsoft či GlaxoSmithKline.
Jsem autorem knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě (Jan Melvil Publishing, 2020) a mnoha dalších inovací, které dnes slouží jako základ rozvojových programů ve významných českých firmách.
Věřím, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnosti vést firmu v digitální době.
Nový druh IT kombinuje různé cloudové služby a pomáhá tak firmám ušetřit peníze a zároveň pracovat odkudkoliv a kdekoliv. Přednáška představí kombinaci služeb, kterými lze dosáhnout přechodu firmy do cloudu a také užitky, které z toho plynou.
Jednatel
Ing. Petr Pilin je jednatelem společnosti iPodnik cloud. Po deseti letech působení na českém a slovenském trhu obsluhuje iPodnik více jak dva a půl tisíce českých firem. Našim posláním je pomáhat malým a středním firmám k růstu prostřednictvím cloudových technologiích tak, aby zákazníci mohli využívat výhod datových center a pružné infrastruktury, které cloud nabízí a pracovat tak bezpečně odkudkoliv a kdekoliv, včetně mobilních telefonů nebo tabletů. Hlavními službami, které iPodnik cloud s.r.o. nabízí je hosting ekonomických systémů, Microsoft365, jeho implementace a podpora, a PowerBI, kde se zabývá datovou analýzou.
Loňský rok změnil v mnoha firmách otázku „Chceme mít IT infrastrukturu fyzicky u sebe nebo v cloudu?“ na otázku „Co si nechat u sebe a co přesunout do cloudu?“. Ve firmách často chybí zkušení odborníci, kteří by navrhli optimální řešení a včetně zajištění samotné migrace. Jak tedy provést analýzu stavu IT ve firmě? Kdo může pomoci s návrhem optimální infrastruktury, případně s migrací potřebných dat a aplikací do cloudu? Shrnuli jsme zkušenosti ze spolupráce s našimi zákazníky a rádi se s Vámi o ně podělíme.
Projektový manažer
Vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření, zájem o IT, sport, zvířata a hudbu, zkušenosti s manuální prací, akademickým prostředím či obchodně-technickou agendou v IT společnosti - aktuálně na pozici projektového manažera.
S rozvojem digitalizace směřuje oblast IT k více decentralizovanému a autonomnímu prostředí. Požadavky na zpracování a ukládání dat rostou, zároveň je žádoucí jejich rychlá dostupnost a reaktivita. Edge computing se tak stává stále častěji skloňovaným pojmem. Právě kvůli zkracování doby přenosu dat a zvýšení dostupnosti se výpočetní procesy přenášejí na koncový bod sítě neboli ´edge´, který je součástí větší cloudové architektury. Aplikace, které vyžadují velkou přenosovou kapacitu a jsou citlivé na latenci, jsou tak blíže k uživatelům nebo zdrojům dat. Jaký je přínos edge computing pro koncového zákazníka a uživatele? Prezentace shrnuje nároky i benefity edge computing.
Ředitel divize Secure Power
Ve Schneider Electric zastává pozici ředitele divize Secure Power, a to pro Česko a Slovensko. Rozvíjí obchodní aktivity v oblasti datových center, edge computingu či nepřerušitelných zdrojů napájení.
Během kariéry sbíral David Zika zkušenosti na různých pozicích od prodeje přes služby až po celková řešení, a to například ve firmách General Electric, Zebra Technologies či APC, kterou v roce 2007 společnost Schneider Electric koupila.
Optimalizace a automatizace firemních procesů patří k digitální transformaci asi jako Myšpulín ke Čtyřlístku. Firmy začínají ve větším měřítku používat aplikace běžící v cloudu a různá SaaS řešení a to je vhodná příležitost na zamyšlení, zda a kdy lze automatizaci dělat jednoduše a s rozumnými rozpočty. Třeba i bez programátorů. V přednášce se dozvíte, jaké procesy lze snadněji automatizovat, kdy se při zavádění automatizace můžete vyhnout programování a jak lze využít platformy zaměřené na integraci systémů a automatizaci procesů.
Sochař digitálních řešení
Eduard Hlava, kromě své dlouholeté role CEO a majitele Neternity Group, která za 16 let existence úspěšně spustila desítky webových a mobilních aplikací, je nyní především konzultant digitálních řešení, mentor majitelů IT firem a sochař firemních procesů. Svým klientům pomáhá dotáhnout projekty on-line aplikací a úspěšně se proplést trnitou cestou od nápadu až k funkčnímu produktu. Několik let se též věnuje integracím a automatizacím procesů na platformách Zapier a zejména Integromat.
Globální cloudové technologie jsou důležitým nástrojem digitální transformace každé organizace. Evropa má zároveň ambice směřující k datové suverenitě. Nedávné závěry Evropského soudního dvora v souvislosti s rozhodnutím Schrems II. stanovují přísné podmínky pro předání osobních údajů do třetích zemí. Zároveň se v některých sektorech na cloudové technologie uplatní regulace kybernetické bezpečnosti. Vzniká tak komplexní právní prostředí pro nasazování globálního cloudu. Prezentace Vás provede výzvami spojenými s regulací cloudu, a to jak v soukromém sektoru tak ve státní správě, a poradí, jak se s nimi vypořádat.
Partner
Mgr. Jana Pattynová, LL.M. je renomovanou advokátkou a partnerkou mezinárodní advokátní kanceláře PIERSTONE. Zaměřuje se na právo informačních technologií, telekomunikací a ochrany soukromí. Jana Pattynová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, University Ludvíka Maxmiliána v Mnichově a King’s College v Londýně. Hovoří anglicky, francouzsky a německy a v uplynulých 15 letech se podílela na řadě významných projektů a transakcí v regionu střední a východní Evropy, Středního Východu a Afriky. Je autorkou řady odborných publikací, včetně komentáře k GDPR, aktivní členkou v odborných a profesních sdruženích, působí v orgánech International Bar Association a je uznávanou přednášející na mezinárodních konferencích týkajících se nových technologií. Mezinárodní advokátní žebříčky uvádí Janu Pattynovou jako předního odborníka na právo technologií, médií a telekomunikací ve střední a východní Evropě.
Zaměříme se na to, jak uzavírat elektronické smlouvy, aby byly platným důkazem před soudem, vysvětlíme, jak je to se zaručenými podpisy a co přináší zákon o právu na digitální službu.
Advokát
Tomáš nejradši předává své know-how start-upům, aby jim pomohl s rozjezdem podnikání, a zkušeným podnikatelům, aby jim ho usnadnil a pomohl zamezit právním tahanicím. Jako ryba ve vodě je ve světě IT, technologií, inovací a businessu.