Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

15:00 - 15:10

Úvodní slovo

Jakub Svoboda Jakub Svoboda

Zakladatel

Tyinternety.cz

Jakub Svoboda

Zakladatel serveru Tyinternety.cz, spoluzakladatel agentury Brandz Friendz, organizátor konferencí Social Summit a Startup Summit a nadšenec do virálů a memů všeho druhu.

15:10 - 15:30

Be Mobile

Be Mobile - i jako relativně malý oborový e-shop můžete porazit giganty jako Mall.cz, Kasa.cz. Jak na to vám poradí Radek Sakáč s případovkou o Insportline.cz.

Radek Sakáč Radek Sakáč

Jednatel

PPClick s.r.o.

Radek Sakáč

Na poli e-commerce se pohybuje již 15 let. Řídí jednu z nejúspěšnějších online agentur v ČR a u svých klientů se snaží být první, kdo reaguje na aktuální trendy. Je přesvědčen, že úspěch v ecommerce není jen o tom, přivést na eshop co nejvíce relevantních zákazníků, ale přimět je k tomu, aby nakoupili. A dokud nakupování na mobilu nebude tak jednoduché, jako nákup mobilní aplikace v appstoru, všichni si budou dál lámat hlavu, proč lidi na mobilu nechtějí nakupovat.

15:35 - 15:55

Logistické trendy v Evropě

5 nejčastějších dotazů E-shopů z oblasti přepravy. Kde začít? Na cílové zemi záleží, ale většinu problémů vyřeší zkušený přepravní partner za Vás. Co je podstatné a co je jen „šlehačka na dortu“?

Pavel Včela Pavel Včela

Division Manager

General Logistics Systems Czech Republic

Pavel Včela

Již jedenáctým rokem stojí v čele české pobočky společnosti GLS, jedné z největších evropských sítí pozemní balíkové přepravy. Před tím působil 15 let v managementu firem dodávajících díly pro světové automobilky. „Zajištění vysoké kvality služeb při extrémních nárůstech přepravovaných objemů jsou manažerskou výzvou srovnatelnou s boomem českého automobilového průmyslu v 90. letech a logistika e-shopů se stává vysoce sofistikovaným oborem.

16:00 - 16:20

Hýčkejte své návštěvníky. Budujte e-shop podle modelu STDC

Myslete jako váš zákazník a nabídněte mu na svém e-shopu to, co ho v danou chvíli zajímá. Přišel se podívat jen ze zvědavosti (See)? Nebo právě přemýšlí o nové bundě na hory (Think)? Už ví přesně, který batoh na své výlety od vás chce (Do)? Má vaši značku rád a je ochotný u vás nakoupit opakovaně (Coddle)? Vaším úkolem je oslovit každého z těchto lidí. A nedělat z nich přitom osla.

Iva Faiklová Iva Faiklová

Maketing Manager

Piccollo

Iva Faiklová

Iva má na starosti marketing české sportovní značky LOAP. Vytváří komunikační a obsahovou strategii této značky, zabývá se propojením jejích B2B a B2C aktivit. Dlouhodobě ji baví především strategický a online marketing. Dříve působila jako marketingová specialistka ve společnosti 4home.cz. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve volném čase ráda cestuje, fotí a připravuje vlastní projekt GranulePodLupou.cz.

16:25 - 16:55

Coffee break

16:55 - 17:15

Vytvářejte zážitek z nakupování díky klientskému centru

Customer care už dávno není jen telefonní ústředna, ale hub, který kombinuje práci krizového manažera, psychoterapeuta a PR specialisty. V ZOOT vznikla tento rok Social Care inspirovaná světovým gigantem KLM. Na Facebooku nebo Twitteru už dávno neodpovidají social media ninjové, ale zkušení operátoři. Osobní kontakt se z komunikace nevytrácí, protože telefon už dávno není jediné komunikační médium se zákazníkem: stylistka poradí přes Skype, nebo můžete reklamaci vyřídit přes WhatsApp.

Josef Říkovský

Specialista senior Custex

Home Credit a.s.

17:20 - 17:40

Vliv obsahového marketingu na online byznys

Vytvářet a publikovat digitální obsah se stává standardem marketingové komunikace většiny značek, pro e-Commerce hráče začíná být toto téma dokonce nutností. Jak ale vyhodnocovat takovou investici z pohledu prodejních i neprodejních KPIs?

Martin Brixí Martin Brixí

Digital Marketing Manager

Tchibo Praha, spol. s r.o.

Martin Brixí

#9years #in #B2B #B2C #online #marketing #ecommerce #ebusiness #obsah #socialnisite #CRM #produktovyvyvoj #Dell #LMC #Tchibo #32 #cestovani #sport #skydiving

17:50 - 18:30

Networking