Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Libor Bouček

Libor Bouček patří mezi nejpopulárnější rozhlasové a televizní moderátory u nás. Podílel se na většině společenských událostí u nás. Moderoval několikrát Českého slavíka, Ceny Anděl, Českou Miss, Miss Slovensko. Scénáristicky stojí za posledními dvěma ročníky Českého lva.Několik let moderoval a připravoval i soutěž Máme rádi Česko. Byl moderátorem slovenské verze Stardance a na české obrazovky vrátil Pevnost Boyard. Třetím rokem je také průvodcem Eurovize pro české diváky. Aktuálně stojí producentsky za nejdražší show TV Prima 1 proti všem. K tomu třináctým rokem denně moderuje Afterparty na Evropě 2. Vyhledáván je i coby moderátor a spolutvůrce významných sportovních událostí - Davis Cup, Fed Cup, MS v hokeji, UEFA EURO, HME v atletice, Superpohár UEFA. Vloni stál u zrodu Laver cupu v Praze. Na scéně se pohybuje více než dvacet let a sám říká, že práce je mu největším koníčkem. Kromě ní se věnuje i tenisu a golfu.

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

Radka Myšková

Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

Přednášející

Martina Bakičová

Martina se v Zootu stará o výkonnostní marketing na českém, slovenském a rumunském trhu. V performance kampaních našeho největšího internetového obchodu s módou sází nejvíc na data a prozákaznický přístup. Předtím pracovala 5 let v Mall.cz, kde se z pozice PPC specialistky propracovala do čela českého týmu výkonnostního marketingu.

Martin Beneš

Martin se online médiím věnuje už téměř 15 let. Působil v Centrum Holdings, digitální agentuře Advertures nebo internetovém obchodu Zoot. Poté v roce 2011 spoluzaložil mediální agenturu Red Media, která je dnes součástí skupiny Kindred Group a patří mezi největší online mediální agentury v Česku. Mezi její klienty patří například ČSOB, Karlovarské minerální vody nebo Zoot.

Tomáš Braverman

Tomáš stál v čele Heureky od roku 2013 do roku 2023. Za jeho vedení Heureka expandovala do dalších sedmi zemí, zdesetinásobila své metriky a prošla byznysovou, organizační i technologickou tranformací. Od července 2024 bude v čele zážitkového portálu Slevomat Group. Ve volném čase rád vaří a sportuje a věnuje se rodině.

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

Josef Drobílek

Josef Drobílek je marketingovým ředitelem největšího cashback portálu v Česku PlnáPeněženka.cz. V online prostředí se pohybuje už od roku 2004. Než svou profesní dráhu spojil s cashbackem a affiliate marketingem, měl 10 let na starosti on-line marketing v Hypoteční bance.

Jitka Dvořáková

Absolventka VŠE byla generální ředitelkou Matsushita Electric Industrial (Panasonic) pro Českou republiku a Slovensko. Následně generální ředitelkou společnosti Philips Consumer eletronics Střední a Východní Evropy, v níž měla na starosti 26 zemí. Po odchodu z korporátního prostředí přijala nabídku Ondřeje Fryce a nastoupila do Netretail holding, kde zodpovídala za obchod v pěti zemích (2010–2013) pod značkou Mall. Od roku 2013 do současnosti je generální ředitelkou CZC.cz, se kterým se po čtyřech letech, spojení E-commerce holding Jakuba Havrlanta s Danielem Křetínským, Patrikem Tkáčem, PPF a akvizici skupiny byla Netretail Group, opět vrátila. V dnešní společnosti Mall Group působila Jitka Dvořáková působila jako obchodní ředitelka do dubna 2018. V dubnu 2019 přijala výzvu supervize nad rozvojem poboček ve Slovinsku a Chorvatsku a zároveň zůstává generální ředitelkou a jednatelkou CZC.cz.

Tomáš Havryluk

V největším českém e-shopu Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva, z níž řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Do e-shopu nastoupil v roce 2007, z pozice CIO pokládal základy celého IT obchodu a na kontě má i řadu inovací, jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Tomáš vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.

Tomáš Huber

Tomáš se svým kamarádem Martinem založil v roce 2010 Mixit.cz, který stále společně řídí. Jeho oblíbenou pracovní náplní je zejména vývoj nových produktů, mezi které patří např. MixitKlub. Ten si vzal za úkol změnit přístup zákazníků k opakovaným nákupům za pomoci výhod členského předplatného. Mezi další výzvy patří zejména úspěch Mixit na polském trhu a nábor nových kolegů-srdcařů, specialistů v oboru.

Jan Hubík

Jan Hubík je technologický nadšenec a hacker. Má formální vzdělání v několika oborech od fyziky až po finance. Od roku 2013 se intenzivně zajímá o kryptoměny z mnoha hledisek – od těžby, investic, využití v obchodu, až po dopad na společnost. Živí se jako konzultant kryptotechnologií a datový vědec. Jako člen spolku Paralelní Polis dohlíží na ideologické směřování Institutu kryptoanarchie, produkuje několik programů, spravuje část financí a zbytek volného času věnuje šíření kryptoanarchie.

Martin Kasa

Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren, ale zejména internetové projekty Pilulka v Česku, Slovensku, Rumunsku, Maďarsku a Rakousku. Na trhu e-ecommerce se pohybuje přes 20 let, když své jméno dříve spojoval s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s několika exity ale a investicemi do řady startupů, když stál například u zrodu Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.

Simona Kijonková

Je považována za první dámu e-commerce v ČR. V r. 2010 založila společnost Zásilkovna a vybudovala z ní mezinárodní technologicko-logistickou firmu s obratem přes 6 miliard korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je 14 firem, kam spadá i česká Zásilkovna, a řídí více než 2 200 zaměstnanců. Za svou činnost získala řadu ocenění. Stala se EY Podnikatelem roku 2017 hlavního města Prahy. Za rok 2018 a 2021 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních místech žebříčku nejvlivnějších žen Forbes.

David Klečka

David je nadšenec do matematiky, který miluje téma cenotvorby a metod tzv. Revenue Managementu. Strávil několik let výzkumem matematických modelů rozhodování zákazníků při nákupu a nyní je aktivní ve světové komunitě expertů na tvorbu cen. Na základě své znalosti metod používaných v cenotvorbě hotelů a leteckých společností se David rozhodl přenést toto know-how do prostředí B2C retailu, kde lze použít podobné matematické modely zákaznického rozhodování k dosahování vyššího obratu nebo zisku. David má za sebou studium teoretické a aplikované matematiky z katedry matematiky na pražské jaderné fakultě. Pro účel dalšího vývoje David spoluzaložil v roce 2016 Yieldigo, které je v tuto chvíli již komerčně nabízeným softwarovým produktem na optimalizaci cen.

Josef Matějka

Josef Matějka, český podnikatel a internetový vizionář, stál na přelomu let 1998 a 1999 u zrodu elektronického obchodování v Čechách, když spustil první verzi svého vlastního internetového obchodu CZC.cz (tehdy ještě pod názvem Czech Computer). Po jeho prodeji se prostřednictvím firmy Nextech Ventures začal věnovat investicím do nadějných startupů.

Jakub Michalovský

Jakub prošel v on-line marketingu od contentu, web developmentu až k výkonnostním kampaním. Nyní tvoří kompletní on-line marketingové strategie ve svém týmu konzultantů na pozici E-commerce Consultant Team Leader v konzultační společnosti Acomware. V poslední době se specializuje především na komunikaci značek v digitálním světě.

Martin Rozhoň

Před 18ti lety založil nekomerční web o zdraví Celostnimedicina.cz. Následně pro jeho financování otevřel internetový obchod Prozdravi.cz a pak následovaly další e-shopy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Vivantis.cz, Vivantis.sk, Vivantis.ro, .... VIVANTIS a.s. zaměstnává 250 lidí a realizuje obrat 1 MLD Kč. Úspěch je dělat to, co mě nejvíce naplňuje, jak nejlépe umím...

David Růžička

David Růžička spoluzaložil agenturu GET BOOST, zabývající se Influencer a Social media marketingem, v roce 2014. V roce 2018 se stal jejím majoritním vlastníkem a výkonným ředitelem. Před založením GET BOOSTu se pohyboval v oblasti reklamy, digitálního marketingu a vyzkoušel si práci napříč spektrem specializací. Je také spoluzakladatelem Utuberingu, největšího festivalu pro generaci Z.

Petr Svoboda

Petr v roce 2003 založil Shopsys, předního českého shopdevelopera, který na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy. Na zkušenostech získaných během 15 let se stavbou více než 800 e-shopů dnes staví startup Shopsys Framework, open-source platforma pro stavbu velkých e-shopů, který Petr založil a vede. Shopsys Framework rychle roste i díky podpoře15 milionů korun od strategických investorů Incomming Ventures Michala Mičky a Reflex Capital Ondřeje Fryce.

David Šiška

David se přidal k Mitonu v roce 2013 a od roku 2016 vede Bonami.cz, které je dnes v 5 zemích, má 190 zaměstnanců a letos míří k miliardovému obratu. S Bonami má ambici stát se největším online prodejcem v Home&Living kategorii v CEE regionu.

Od loňského roku David navíc figuruje na žebříčku časopisu Forbes mezi nadějnými mladými Čechy „30 pod 30“.

Michal Šmída

Michal dohromady s týmem buduje novou generaci finančních služeb v České republice. Začínal v investičním bankovnictví v Londýně. Do banky Baclays Capital nastoupil po dokončení studií na prestižní londýnské univerzitě King’s College. Po celkově 11 letech v zahraničí (USA, Rusko, Anglie) se vrátil v roce 2013 do České republiky, kde společně s 42 členným týmem buduje FinTechovou firmu Twisto, poskytující platební služby budoucnosti. V zádech se silnými investory – Enern, Miton a Partners – obsloužila firma 200 tisíc Čechů a představila inovativní platební metody, jako například platbu faktur a složenek pod názvem Snap. S plánovaným vstupem nového investora připravuje Michal společně s týmem expanzi na trhy východní Evropy. Fakt, že Twisto mění zavedené pořádky ve finančních službách potvrzují ocenění, která firma získala. Dle magazínu E15 je Twisto FinTech počinem roku 2017, Forbes zařadil Twisto mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů. Tým stojící za Twistem získal také ocenění na prestižních evropských konferencích MPE v Berlíně a Wolves Summit v Polsku, kde dokonce bylo Twisto ohodnoceno jako nejlepší evropský startup roku 2016.

David Teodorescu

David Teodorescu je Senior Product Designer ve společnosti Fitbit. Zde používá design, aby pomohl lidem žít zdravějším a aktivnějším životem. Dříve pracoval v oboru reklamy pro Saatchi & Saatchi a poté pro různé digitální společnosti v Bukurešti a New Yorku. David píše o designu a psychologii a o tom, jak může spojení mezi těmito dvěma odvětvími ovlivnit uživatelské zkušenosti a obchodní cíle.

Martin Wallner

Vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na VŠE a MBA program na Escuela Superior de Marketing y Administración. V roce 2010, ještě během studií, spustil společně se spolužákem Tomášem Huberem prodej müsli přes internet s možností vlastních variací. V létě 2011 se oba zakladatelé vydali do pořadu Den D, kde hledali investory a přestože se s žádným nakonec nedohodli, odvysílání pořadu v roce 2012 způsobilo přetížení webu Mixit a jeho myšlenka se stala až nečekaně populární napříč veřejností. Za své úspěchy získali Martin Wallner a Tomáš Huber ocenění EY Začínající podnikatel roku 2015. Mixit od svého založení připravuje expanzi již na sedmý evropský trh a roční tržby směřují k miliardě Kč. V rámci budování výrobního závodu a logistiky kolem Mixit se pustili i do investic do komerčních nemovitostí a prostřednictvím nadačního fondu Mixit se věnují také filantropii. Martin žije v Praze a kromě jízdy na kole do práce nebo zimním sportům se věnuje svým veteránům.