NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Program

Program

Osobnosti e-commerce

10 let české e-commerce

Jestli se někdo vyzná v obsáhlém světě tuzemské e-commerce, je to šéf portálu Heureka.cz Tomáš Braverman. Za dobu jeho vlády se cenový rádce vyvinul v plnohodnotného partnera pro online nákup. E-shopy má zkrátka pod drobnohledem, k čemuž přispívá i fakt, že vybírá ty nejlepší v soutěži ShopRoku. Ve svém bloku se bude věnovat zejména vývoji e-commerce za posledních 10 let.

Tomáš Braverman Tomáš Braverman

CEO Heureka.cz a Heureka.sk

Heureka Shopping

Tomáš Braverman

Tomáš zastává pozici ředitele Heureky pro Českou republiku a Slovensko od roku 2013. Stará se o hladký chod celé firmy a jeho cílem je Heureku strategicky rozvíjet a posilovat její pozici jedničky na trhu. Před svým nástupem do Heureky působil a sbíral zkušenosti v oblasti e-commerce ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

Martin Rozhoň - rozhovor

E-Business Forum 2018 přinese rozhovor s jedním z největších internetových prodejců Martinem Rozhoněm. Jeho VIVANTIS aktuálně zaměstnává 250 lidí a realizuje obrat 1 mld. Kč. Slibujeme, že tohle povídání bude inspirací nejen pro majitele e-shopů, ale pro byznysmeny ze všemožných sfér a odvětví.

Martin Rozhoň Martin Rozhoň

Zakladatel VIVANTIS

VIVANTIS

Martin Rozhoň

Před 18ti lety založil nekomerční web o zdraví Celostnimedicina.cz. Následně pro jeho financování otevřel internetový obchod Prozdravi.cz a pak následovaly další e-shopy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Vivantis.cz, Vivantis.sk, Vivantis.ro, .... VIVANTIS a.s. zaměstnává 250 lidí a realizuje obrat 1 MLD Kč. Úspěch je dělat to, co mě nejvíce naplňuje, jak nejlépe umím...

Ondřej Fryc - rozhovor s Pavlínou Louženskou

Dalším mužem české e-commerce, kterého vám blíže představíme v interview, je Ondřej Fryc, zakladatel MALL.cz. Jeho úspěch a smysl pro investice jsou dnes motorem pro podnikatele po celé České republice i v zahraničí. I proto ho v rozhovoru Pavlína Louženská vyzpovídá nejen ohledně jeho začátků, ale podíváme se i na to, co všechno konkrétně stojí za jeho cestou na vrchol.

Ondřej Fryc Ondřej Fryc

Managing Partner

Reflex Capital SE

Ondřej Fryc

Ondřej Fryc je podnikatel a investor. Jeho nejznámější firmou byl Mall.cz, který založil a 16 let řídil. Poté, co Mall.cz prodal, se stal investorem na plný úvazek skrze svůj venture kapitálový fond Reflex Capital. Má za sebou významné investorské úspěchy v podobě prodeje podílů v AAA Auto fondu Abris, epojisteni.cz společnosti Bauer Media nebo Apiary společnosti Oracle. Kromě podnikání a rodiny se věnuje zejména nezávislému cestování.

Pavlína Louženská Pavlína Louženská

Stratég

2FRESH

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská má v agentuře 2FRESH na starosti tým, který se věnuje inovacím a produktům. Dříve vedla marketing v online obchodě s módou ZOOT a výkonnostní agentuře H1.cz. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes čtyři tisíce aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International a patronkou Social Impact Awards. Píše blog o módě a millenials pavlinaspeaks.tumblr.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

Martin Kasa

Zakladatel portálu Kasa.cz začal, ostatně jako většina úspěšných podnikatelů, od nuly. Svůj první e-shop prodal, aby následně mohl začít opět od nuly, tentokrát s projektem Pilulka.cz. Neutuchající činorodost ho dovedla mezi špičky v oboru online obchodu. Proto jsme rádi, že jsme Martina Kasu mohli zařadit do bloku osobností české e-commerce a že nás nechá nakouknout pod pokličku jeho úspěšného byznysu.

Martin Kasa Martin Kasa

Entrepreneur & Investor

Pilulka Lékárny

Martin Kasa

Martin Kasa založil v roce 1999 jeden z prvních e-shopů v České republice při studiu na VŠ - Kasa.cz.  Mimo několika investic, založil v roce 2013 společnost Pilulka, která je po 5 letech od vzniku 3. největší lékárenskou sítí v ČR. Je předseda předsednictva Asociace pro elektronickou komerci.

Coffee Break

Tomáš Čupr

Když se řekne e-commerce, každý si vybaví jeho jméno. Zakladatel portálů Slevomat.cz, DameJidlo.cz a Rohlik.cz Tomáš Čupr proto nemůže na jubilejním 10. ročníku E-Business Fora chybět. Jeho Success Stories dnes a denně inspirují mnoho lidí - ať už k rozjezdu vlastního byznysu, ochotě zariskovat, posunout se kupředu či inovovat. My jsme proto rádi, že nám něco ze svých zkušeností a znalostí předá i tentokrát.

Tomáš Čupr Tomáš Čupr

Jednatel

Rohlik.cz

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

Jitka Dvořáková

Dříve pracovala pro korporátní společnosti jako Panasonic nebo Philips. Od června 2013 řídí e-shop CZC.cz. Ten rok po jejím působení navýšil tržby o 21 procent na 2,9 miliardy korun. Po vzniku Mall Group, jejíž je CZC.cz součástí, se stala její obchodní ředitelkou. Jitka Dvořáková také příležitostně přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze. Domluví se anglicky, francouzsky, rusky, italsky, německy. 

Jitka Dvořáková Jitka Dvořáková

Generální ředitel

CZC.cz

Jitka Dvořáková

Od června 2013 dodnes je generální ředitelkou CZC.cz a v období září 2016 až duben 2018 jako člen vedení Mallgroup měla na starosti obchod a jeho integraci.Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. V letech 1992 – 1999 byla generální ředitelkou Matsushita Electric Industrial (PANASONIC) pro Českou republiku a Slovensko. Od srpna 2007 do března 2008 byla generální ředitelkou společnosti Philips pro segment spotřebního zboží v regionu střední a východní Evropy, poté zastávala ve společnosti Philips pozici marketingové ředitelky pro střední a východní Evropu.Od června 2013 dodnes je generální ředitelkou CZC.cz a v období září 2016 až duben 2018 jako člen vedení Mallgroup měla na starosti obchod a jeho integraci.

Simona Kijonková

Simona Kijonková je známou českou podnikatelkou, kterou média titulovala na první dámu české e-commerce. Měsíčník Forbes si ji vybral na svou titulní stranu a zařadil ji mezi 75 nejvlivnějších žen České republiky. V oboru IT a e-commerce podniká od roku 2008. Jejím nejúspěšnějším projektem v Čechách i v zahraničí je logistická společnost Zásilkovna, která v roce 2017 navýšila obrat na 470 milionů korun. Rok předtím přitom byla na 197 milionech a v letošním roce se chce dostat na 840 milionů.

Simona Kijonková Simona Kijonková

Founder

Zásilkovna

Simona Kijonková

Simona Kijonková je známou českou podnikatelkou, kterou média titulovala na první dámu české e-commerce. Měsíčník Forbes si ji vybral na svou titulní stranu a zařadil ji mezi 75 nejvlivnějších žen České republiky. V oboru IT a e-commerce podniká od roku 2008. Jejím nejúspěšnějším projektem v Čechách i v zahraničí je logistická společnost Zásilkovna, kterou založila v roce 2010. K letošnímu roku přepravila 8 milionů zásilek, má přes 300 zaměstnanců a za rok 2016 činil obrat 200 mil Kč. Od roku 2015 se také aktivně zabývá investicemi do start-upů, jako např. Robeeto.com a SizeID.com. Size ID je technologický projekt řešící logistiku při nakupování oblečení online a Robeeto je P2P komunitní platforma zprostředkující služby online. Spoluvlastní také IT firmu MYPS. Tato energická podnikatelka se ve volných chvílích se věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.

Přednáška bude v angličtině - Gamifikace a její dopad na UX

David popíše koncept gamifikace a promluví o všech aspektech, které ji tvoří, včetně nedostatku (scarcity) - techniky, kterou popsal ve svém článku. Podívá se na skutečné příklady a dá tipy, jak lze tyto techniky aplikovat v praxi a jak ovlivňují celkovou zkušenost uživatelů.

David Teodorescu David Teodorescu

Product Designer

Fitbit

David Teodorescu

David Teodorescu je Senior Product Designer ve společnosti Fitbit. Zde používá design, aby pomohl lidem žít zdravějším a aktivnějším životem. Dříve pracoval v oboru reklamy pro Saatchi & Saatchi a poté pro různé digitální společnosti v Bukurešti a New Yorku. David píše o designu a psychologii a o tom, jak může spojení mezi těmito dvěma odvětvími ovlivnit uživatelské zkušenosti a obchodní cíle.

Trendy e-commerce

Trendy v Influencer Marketingu

Velkým tématem dnešní doby jsou mikroinfluenceři. O koho se jedná, jaká specifika spolupráce s nimi obnáší a kdy se vyplatí jich využít pro posílení vašeho byznysu si řekneme během této přednášky.

David Růžička David Růžička

Managing Director

GET BOOST MEDIA

David Růžička

David Růžička spoluzaložil agenturu GET BOOST, zabývající se Influencer a Social media marketingem, v roce 2014. V roce 2018 se stal jejím majoritním vlastníkem a výkonným ředitelem. Před založením GET BOOSTu se pohyboval v oblasti reklamy, digitálního marketingu a vyzkoušel si práci napříč spektrem specializací. Je také spoluzakladatelem Utuberingu, největšího festivalu pro generaci Z.

Katka Pavlíčková

Téma přednášky brzy upřesníme. 

Katka Pavlíčková Katka Pavlíčková

Specialistka na Instagram

Businessgram

Katka Pavlíčková

Katka Pavlíčková je přední českou odbornicí na sociální síť Instagram a její použití jako účinného marketingového nástroje pro firmy a podnikatele.

Katka Instagramem žije, dobíjí se z něj a svoji vášeň pro něj a několikaleté knowhow s nadšením předává ve formě firemních školení, živých i online kurzů nebo i krátkých vystoupení na konferencích. Ke svému publiku, followerům i studentům přistupuje přátelsky a mluví z principu "lidštinou". Slovníky cizích slov tedy nechte s klidem odpočívat!

Proč je cashback tak oblíbený?

V Česku už je do cashbacku zapojeno asi 1 milion lidí. I přesto jsou firmy, které považují cashback za sprosté slovo a nikdy ho nezkusí. Jsou však firmy, které mají cashback jako nejlepší marketingový kanál.

Josef Drobílek Josef Drobílek

Marketingový ředitel

5DM.cz

Josef Drobílek

Josef Drobílek je marketingovým ředitelem největšího cashback portálu v Česku PlnáPeněženka.cz. V online prostředí se pohybuje už od roku 2004. Než svou profesní dráhu spojil s cashbackem a affiliate marketingem, měl 10 let na starosti on-line marketing v Hypoteční bance.

Téma přednášky bude brzy upřesněno

Ivan Tučník Ivan Tučník

Communication & Public Affairs Manager for Europe

Asahi Breweries Europe Group (Bývalý Plzeňský Prazdroj)

Ivan Tučník

Ivan Tučník působí jako manažer komunikace a public affairs ve skupině Asahi Breweries Europe. Odpovídá za externí a interní komunikaci skupiny v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a na Slovensku. Komunikaci se věnuje více než 11 let. Začínal v PR agentuře Bison & Rose, zkušenosti sbíral také v agentuře AMI Communications. V komunikační skupině Kindred Group vybudoval tým zaměřený na public relations a jejich propojení se sociálními médii a dalšími kanály digitální komunikace. Působil také ve společnosti MAKRO Cash & Carry, kde zajišťoval interní a externí komunikaci pro Českou republiku a Slovensko a rozjížděl firemní kanály na sociálních sítích. V interní komunikaci vedl projekt implementace nové korporátní kultury nebo přestavbu firemní centrály. Během své praxe získal několik ocenění v soutěži Česká cena za PR. Vystudoval Mezinárodní vztahy, Evropská studia a Podnikové hospodářství na Masarykově univerzitě v Brně.

Mobilní prodej - jak ho rozjet i s malým úsilím

Návštěvnost z mobilu každoročně roste. Vyždímejte z ní pro svůj internetový byznys víc. Jak zvýšit mobilní konverzi, retenci a spokojenost zákazníka? Jakou skutečnou přidanou hodnotu mobil vašim zákazníkům nabízí? Na příkladech ze světa i z Česka vám ukážeme, jak rozjet mobilní prodej efektivně i s minimem úsilí. Mobil je příležitost! Přijďte se inspirovat.

Karel Lyčka Karel Lyčka

mobile strategist, CEO Asymbo

Asymbo

Karel Lyčka

8 let působil jako strategický marketér. Posledních 5 let se jako jeden z mála v Česku soustavně věnuje m-commerce a mobilním aplikacím pro e-shopy. Vede agenturu Asymbo, která má na kontě 100+ e-shopových aplikací u nás i v zahraničí.