11. ročník tradiční konference pro všechny e-shopaře se hlásí o slovo! Šéfové nejvýznamnějších českých e-shopů, VIP osobnosti české e-commerce a všichni ostatní e-shopaři se 26. září sejdou v Národním domě na Vinohradech.
Letos se zaměříme na posilování brandu (jak a proč budovat brand, proč investovat i do nevýkonové reklamy), budování zákaznických zkušeností (jak ve vysoce konkurenčním online prostředí získat věrné zákazníky).
HR - jak získávat ty nejlepší zaměstnance a jak je řídit a motivovat, růst firmy (z pohledu vnitřních procesů, IT i logistiky) a expanzi do zahraničí.
Simona založila společnost Zásilkovna v roce 2010. Nyní nám přiblíží své zkušenosti s expanzí. Jaké to je nastavit extrémní tempo vývoje, a přitom udržet stabilitu a motivaci svého týmu? Jaké jsou techniky vyjednávání s velkými hráči na zahraničních trzích?
Tomáš je šéfem největšího nákupního rádce na evropském trhu Heureka Group. Poradí, jaké příležitosti a kde mají v přeshraničním nákupu e-shopy a co je plusem pro zákazníky. Zazní klíčové faktory, metriky a spousta čísel.
Jitka je generální ředitelkou a jednatelkou CZC.cz. Mluvit bude o tom, jak společně se všemi zaměstnanci vybudovat z nevýrazné šedé myši značku, jejíž kampaně neujdou pozornosti největších médií v zemi.
26. září 2019 9:00–17:00
Stanice Náměstí Míru
Zastávka Náměstí Míru
Zastávka Náměstí Míru