Přednášející

Moderátoři

  • Matěj Kapošváry

    Matěj Kapošváry je marketingovým ředitelem společnosti Shopsys, předního vývojáře e-commerce řešení na míru. Kromě šíření dobrého jména Shopsysu se věnuje organizování konferencí a příležitostně jejich moderování v Česku i zahraničí. Stojí mimo jiné za magazínem EXEC pro manažery ze světa e-commerce.

    CMO

    Shopsys

  • Soňa Porupková

    Moderátorka CNN Prima news, kde uvádí s Liborem Boučkem pořad Nový den. Předtím pracovala 8 let ve veřejnoprávní ČT24, kde moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu a online trendů. Mezi zastávku si udělala v Televizi Seznam jako moderátorka zpravodajských relací a rozhovorů. Původně začínala s moderováním v komerčních rádiích.

    Moderátorka

Přednášející

  • Štěpán Bartyzal

    Štěpán se zabývá moderními trendy v náboru zaměstnanců. Společnost Český Trh Práce s.r.o., kterou reprezentuje, je již 14 let na trhu a poslední čtyři roky vyvíjí a prodává náborový software a aplikaci Recruitis.cz, který si jako svou misi vytyčil slogan: „aby Vás nábor zaměstnanců bavil”. Štěpán stojí za projektem HR Leaders.cz a s Jirkou Landovským moderuje pořad Personalistika Zet na rádiu Zet.

  • Tomáš Braverman

    V čele Heureky pro Česko a Slovensko působí Tomáš už od roku 2013. Od loňska šéfuje také největšímu nákupnímu rádci a cenovému srovnávači ve střední a východní Evropě Heureka Group. Ve všech devíti zemích, na kterých Heureka Group působí, dohlíží Tomáš na strategický rozvoj a hladký chod celé Group. Jeho cílem je zároveň posilovat pozici lídra evropské e-commerce. Před svým nástupem do Heureky působil ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

    CEO Heureka Group

    Heureka Group

  • Lukáš Burda

    Ve Footshopu působí od začátku letošního roku. Předtím vedl jako CEO společnost DIVR Labs, vedl digitální marketing v České spořitelně, či marketing značky Nike na českém a slovenském trhu. Vystudoval ČVUT.

    Global brand manager

    Footshop

  • Adam Durčák

    Adam Durčák založil a vede sexshop Růžový slon. Ví, že nudný sex je zabiják každého vztahu. Proto v čele zapáleného týmu vybírá nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa a usilovně hledá vše, co dokáže oživit stereotypní sex.

  • Jitka Dvořáková

    Absolventka VŠE byla generální ředitelkou Matsushita Electric Industrial (Panasonic) pro Českou republiku a Slovensko. Následně generální ředitelkou společnosti Philips Consumer eletronics Střední a Východní Evropy, v níž měla na starosti 26 zemí. Po odchodu z korporátního prostředí přijala nabídku Ondřeje Fryce a nastoupila do Netretail holding, kde zodpovídala za obchod v pěti zemích (2010–2013) pod značkou Mall. Od roku 2013 do současnosti je generální ředitelkou CZC.cz, se kterým se po čtyřech letech, spojení E-commerce holding Jakuba Havrlanta s Danielem Křetínským, Patrikem Tkáčem, PPF a akvizici skupiny byla Netretail Group, opět vrátila. V dnešní společnosti Mall Group působila Jitka Dvořáková působila jako obchodní ředitelka do dubna 2018. V dubnu 2019 přijala výzvu supervize nad rozvojem poboček ve Slovinsku a Chorvatsku a zároveň zůstává generální ředitelkou a jednatelkou CZC.cz.

    Generální ředitelka

    CZC.cz

  • Tomáš Haškovec

    Dříve dlouholetý konzultant značek a marketingu, dnes hrdě štěkám za jednu z nejlepších značek v pet segmentu. Snažíme se to dělat poctivě a hlavně jinak. Nejhorší by pro nás bylo, kdybychom se stali šedým průměrem. Možná proto nekoukáme moc po ostatních kolem nás... díváme se raději dopředu a jdeme svou cestou.

    Ředitel marketingu

    SpokojenyPes.cz

  • Lukáš Havlásek

    CEO firmy Shopsys, přední české vývojářské e-commerce společnosti sídlící v Ostravě, která zaměstnává více než 70 odborníků. Za posledních 12 let v e-commerce mu pod rukama prošly stovky online projektů - od těch menších až po ty největší B2B a B2C řešení. Jeho doménou je business poradenství a projektové a procesní řízení, o kterém pravidelně přednáší na konferencích a vysokých školách.

  • Tomáš Havryluk

    V největším českém e-shopu Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva, z níž řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Do e-shopu nastoupil v roce 2007, z pozice CIO pokládal základy celého IT obchodu a na kontě má i řadu inovací, jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Tomáš vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.

    Místopředseda představenstva

    Alza.cz

  • Martin Kasa

    Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren v ČR a SR, ale zejména internetové projekty Pilulka.cz, Pilulka.sk a Pilulka.ro. Na trhu e-ecommerce se pohybuje bezmála 20 let, kde své jméno spojoval přes deset let s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s exity ale i s investicemi do startupů, kde stál u zrodu například Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.

    Entrepreneur & Investor

    Pilulka Lékárny

  • Simona Kijonková

    Simona Kijonková je známá podnikatelka, vizionářka a investorka do start-upů. Je považována za první dámu e-commerce v České republice. V roce 2010 založila společnost Zásilkovna a během deseti let z ní vybudovala mezinárodní logistickou firmu s obratem téměř 1,3 miliardy korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je deset firem, kam spadá i česká Zásilkovna a řídí více než 1000 zaměstnanců. Za svoji podnikatelskou a inovativní činnost získala řadu ocenění. Získala titul EY Podnikatel roku 2017 Hlavního města Prahy, v roce 2019 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku 2018 vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních příčkách žebříčku nejvlivnějších žen Forbes. Ten ji v roce 2016 umístil na svoji titulní stranu, podruhé pak v červnu 2019. O problematice e-commerce přednáší, vysvětluje v médiích, i na řadě oborových akcí, z nichž mnoho také pořádá. Simona se zabývá také investicemi do start-upů především z oblasti ecommerce. SizeID.com je technologický projekt řešící velikosti při nákupu oblečení online a Robeeto je P2P komunitní platforma zprostředkující služby online. Spoluvlastní také IT firmu MYPS. Tato energická podnikatelka se ve volných chvílích věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.

    Founder & CEO Packeta group

    Zásilkovna

  • Honza Mayer

    Honza je CEO brněnské firmy Dataweps, která se zabývá vývojem datových nástrojů pro největší eshopy ve střední Evropě. V současné chvíli se denně věnuje efektivitě cenotvorby, zvyšování zisku a dalším příležitostem v českých e-shopech.

  • Blanka Pauerová

    Vystudovala VŠE. Realizovala projekt Melogee. Zcestovala půlku světa. Ve Slevomatu propojuje svou činorodost s vášní pro cestování, proto se produktově stará o online rezervace a vše, co s cestováním souvisí.

    Product Manager

    Slevomat.cz

  • Lukáš Putna

    Jako šéf vývoje v Heurece působí Lukáš od léta 2017. Soustavně pracuje na rozšiřování týmu, sjednocování technologické a produktové vize Heureky. Jeho aktuální výzvou je společná platforma v rámci Heureka Group. Velký zastánce agilních metodik ve volném čase nejraději sportuje.

  • Viktoria Ruubel

    Viktoria působí jako Chief Product and Innovation Officer ve společnosti IPF Digital, která je globálním leaderem v poskytování inovativních digitálních finančních služeb. Je součástí skupiny IPF, působící v ČR jako Provident Financial. Do IPF přišla z pozice Chief Digital Officer v Telia, což je největší telekomunikační operátor ve Skandinávii, kde také spoluzakládala VUNK, business akcelerátor a open innovation lab. Viktoria zastávala seniorní pozice v oblasti rozvoje produktů a obchodu; je expertem v oblasti produktové strategie, business modelů, strategií go-to-market a marketingových přístupů pro globální rozvoj businessu. Za svou kariéru prošla mnoha různými odvětvími, ve všech ji provázelo jedno propojující témata – digitální transformace. Viktoria je držitelem titulů MBA a MSc v oborech ekonomie a mezinárodní marketing.

    Chief Product and Innovation Officer

    IPF Digital

  • Martin Snížek

    V Rohlíku zodpovídám v rámci boardu za zákaznickou zkušenost - web, aplikaci, zákaznickou podporu a kvalitu zboží. Pocházím z online prostředí, kde jsem dříve pracoval pro Slevomat, Direct pojišťovnu a také vedl vlastní analytickou agenturu Optimics.

    Chief Product & Customer Officer

    Rohlik.cz

  • David Špinar

    David je CEO a venture partner investiční skupiny Miton. Má na starosti centrální tým Mitonu, a stará se také o několik portfoliových projektů. Absolvent pražské VŠE založil a řadu let vedl digitální agenturu H1.cz, před Mitonem působil jako obchodní ředitel Googlu v ČR. Je vášnivým farmářem a lukostřelcem.

  • Pavel Včela

    Již jedenáctým rokem stojí v čele české pobočky společnosti GLS, jedné z největších evropských sítí pozemní balíkové přepravy. Před tím působil 15 let v managementu firem dodávajících díly pro světové automobilky. „Zajištění vysoké kvality služeb při extrémních nárůstech přepravovaných objemů jsou manažerskou výzvou srovnatelnou s boomem českého automobilového průmyslu v 90. letech a logistika e-shopů se stává vysoce sofistikovaným oborem.

  • Jiří Vicherek

    Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety i konferenci Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.

    Agentura Fenek

    FENEK^^

  • Pavlína Zábojníková

    Pavlína je spoluzakladatelka personální agentury Online People, speciálkou na online marketing. V e-commerce se pohybuje přes 12 let - od Aukra přes Allegro Group až po retail zkušenost z 123shop.cz. Vždy to mělo co do činění s HR a marketingem. V Online People je zodpovědná za vše co je potřeba (obchod, pohovory, reporting, interní procesy). Za pět let existence Online People pracovala se 165 klienty z české i zahraniční ecommerce a v interní databázi má kontakty na víc než 7000 kandidátů, které živí e-commerce.

    Founder

    Online People

  • Leoš Zacha

    Leoš je ve skupině Mall Group od roku 2017, kdy nastoupil na pozici obchodního ředitele Uloženky. Od roku 2019 je na pozici Head of Key Account Management Mall Marketplace, zodpovědný za rozvoj spolupráce a růst obratu partnerů Mall. Z minulosti má obchodní zkušenosti z oblasti výzkumu a vývoje a mediálního prostředí.

  • Irena Zatloukalová

    Irena je v letošním ročníku soutěže garantkou kategorie Digitální PR. Prakticky od začátku své kariéry pracuje jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do agentury Fenek PR, kterou vlastní společně s Jiřím Vicherkem a se kterou se věnují především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému.

    Managing partner

    FENEK^^

  • Milan Zeman

    Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.

    Senior SEO Specialist

    Sherpas