NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Přednášející

Moderátoři

  • Matěj Kapošváry

    Matěj Kapošváry je marketingovým ředitelem společnosti Shopsys, předního vývojáře e-commerce řešení na míru. Kromě šíření dobrého jména Shopsysu se věnuje organizování konferencí a příležitostně jejich moderování v Česku i zahraničí. Stojí mimo jiné za magazínem EXEC pro manažery ze světa e-commerce.

    CMO

    Shopsys

  • Soňa Porupková

    Na ČT24 moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu. Nejčastěji v něm s hosty diskutovala o aktuálních trendech jako je kyberšikana, sféra e-commerce, startupy, e-government a další. Nyní připravuje a moderuje pořady pro sociální sítě ČT24, kde současně pracuje i jako editorka. Vystudovala obor Mediální studia a žurnalistika na Fakultě sociálních studií v Brně. Řadu let pracovala jako moderátorka v komerčních rádiích.

    Moderátorka

Přednášející

  • Štěpán Bartyzal

    Štěpán se zabývá moderními trendy v náboru zaměstnanců. Společnost Český Trh Práce s.r.o., kterou reprezentuje, je již 14 let na trhu a poslední čtyři roky vyvíjí a prodává náborový software a aplikaci Recruitis.cz, který si jako svou misi vytyčil slogan: „aby Vás nábor zaměstnanců bavil”. Štěpán stojí za projektem HR Leaders.cz a s Jirkou Landovským moderuje pořad Personalistika Zet na rádiu Zet.

  • Tomáš Braverman

    Tomáš zastává pozici ředitele Heureky pro Českou republiku a Slovensko od roku 2013. Stará se o hladký chod celé firmy a jeho cílem je Heureku strategicky rozvíjet a posilovat její pozici jedničky na trhu. Před svým nástupem do Heureky působil a sbíral zkušenosti v oblasti e-commerce ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

    CEO Heureka.cz a Heureka.sk

    Heureka

  • Lukáš Burda

    Ve Footshopu působí od začátku letošního roku. Předtím vedl jako CEO společnost DIVR Labs, vedl digitální marketing v České spořitelně, či marketing značky Nike na českém a slovenském trhu. Vystudoval ČVUT.

    Global brand manager

    Footshop

  • Adam Durčák

    Adam Durčák založil a vede sexshop Růžový slon. Ví, že nudný sex je zabiják každého vztahu. Proto v čele zapáleného týmu vybírá nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa a usilovně hledá vše, co dokáže oživit stereotypní sex.

  • Jitka Dvořáková

    Absolventka VŠE byla generální ředitelkou Matsushita Electric Industrial (Panasonic) pro Českou republiku a Slovensko. Následně generální ředitelkou společnosti Philips Consumer eletronics Střední a Východní Evropy, v níž měla na starosti 26 zemí. Po odchodu z korporátního prostředí přijala nabídku Ondřeje Fryce a nastoupila do Netretail holding, kde zodpovídala za obchod v pěti zemích (2010–2013) pod značkou Mall. Od roku 2013 do současnosti je generální ředitelkou CZC.cz, se kterým se po čtyřech letech, spojení E-commerce holding Jakuba Havrlanta s Danielem Křetínským, Patrikem Tkáčem, PPF a akvizici skupiny byla Netretail Group, opět vrátila. V dnešní společnosti Mall Group působila Jitka Dvořáková působila jako obchodní ředitelka do dubna 2018. V dubnu 2019 přijala výzvu supervize nad rozvojem poboček ve Slovinsku a Chorvatsku a zároveň zůstává generální ředitelkou a jednatelkou CZC.cz.

    Generální ředitelka

    CZC.cz

  • Tomáš Haškovec

    Dříve dlouholetý konzultant značek a marketingu, dnes hrdě štěkám za jednu z nejlepších značek v pet segmentu. Snažíme se to dělat poctivě a hlavně jinak. Nejhorší by pro nás bylo, kdybychom se stali šedým průměrem. Možná proto nekoukáme moc po ostatních kolem nás... díváme se raději dopředu a jdeme svou cestou.

    Ředitel marketingu

    SpokojenyPes.cz

  • Lukáš Havlásek

    CEO firmy Shopsys, přední české vývojářské e-commerce společnosti sídlící v Ostravě, která zaměstnává více než 70 odborníků. Za posledních 12 let v e-commerce mu pod rukama prošly stovky online projektů - od těch menších až po ty největší B2B a B2C řešení. Jeho doménou je business poradenství a projektové a procesní řízení, o kterém pravidelně přednáší na konferencích a vysokých školách.

  • Tomáš Havryluk

    V Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva. Do e-shopu nastoupil v roce 2007. Ze studenta se během sedmi let vypracoval, položil základy celého IT obchodu a přišel s inovacemi jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Z pozice místopředsedy představenstva řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.

    Místopředseda představenstva

    Alza.cz

  • Martin Kasa

    Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren v ČR a SR, ale zejména internetové projekty Pilulka.cz, Pilulka.sk a Pilulka.ro. Na trhu e-ecommerce se pohybuje bezmála 20 let, kde své jméno spojoval přes deset let s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s exity ale i s investicemi do startupů, kde stál u zrodu například Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.

    Entrepreneur & Investor

    Pilulka Lékárny

  • Simona Kijonková

    Simona Kijonková je známou českou podnikatelkou, kterou média titulovala na první dámu české e-commerce. Měsíčník Forbes si ji vybral na svou titulní stranu a zařadil ji mezi 75 nejvlivnějších žen České republiky. Získala titul EY Podnikatel roku 2017 Hl.města Prahy, TOP podnikatelky 2018 a nebo TOP manažerky 2018. V oboru IT a e-commerce podniká od roku 2008. Jejím nejúspěšnějším projektem v Čechách i v zahraničí je logistická společnost Zásilkovna, kterou založila v roce 2010. Zásilkovna letos spustila prostřednictvím mobilní aplikace Mezi námi zasílání balíčků mezi fyzickými osobami a vyzvala tak na souboj Českou poštu. Zásilkovna patří společně s dalšími devíti firmami do holdingu Packeta, v jehož čele aktuálně Simona stojí. Holding Packeta má dnes 700 zaměstnanců, spolupracuje s téměř 30 tisíci eshopy a k dnešnímu dni přepravila již přes 30 milionů zásilek. Letos očekává obrat přes 1,3 miliardy Kč. Simona se zabývá také investicemi do start-upů především z oblasti ecommerce. SizeID.com je technologický projekt řešící velikosti při nákupu oblečení online a Robeeto je P2P komunitní platforma zprostředkující služby online. Spoluvlastní také IT firmu MYPS. Tato energická podnikatelka se ve volných chvílích věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.

  • Honza Mayer

    Honza je CEO brněnské firmy Dataweps, která se zabývá vývojem datových nástrojů pro největší eshopy ve střední Evropě. V současné chvíli se denně věnuje efektivitě cenotvorby, zvyšování zisku a dalším příležitostem v českých e-shopech.

  • Blanka Pauerová

    Vystudovala VŠE. Realizovala projekt Melogee. Zcestovala půlku světa. Ve Slevomatu propojuje svou činorodost s vášní pro cestování, proto se produktově stará o online rezervace a vše, co s cestováním souvisí.

    Product Manager

    Slevomat.cz

  • Lukáš Putna

    Jako šéf vývoje v Heurece působí Lukáš od léta 2017. Soustavně pracuje na rozšiřování týmu, sjednocování technologické a produktové vize Heureky. Jeho aktuální výzvou je společná platforma v rámci Heureka Group. Velký zastánce agilních metodik ve volném čase nejraději sportuje.

  • Viktoria Ruubel

    Viktoria působí jako Chief Product and Innovation Officer ve společnosti IPF Digital, která je globálním leaderem v poskytování inovativních digitálních finančních služeb. Je součástí skupiny IPF, působící v ČR jako Provident Financial. Do IPF přišla z pozice Chief Digital Officer v Telia, což je největší telekomunikační operátor ve Skandinávii, kde také spoluzakládala VUNK, business akcelerátor a open innovation lab. Viktoria zastávala seniorní pozice v oblasti rozvoje produktů a obchodu; je expertem v oblasti produktové strategie, business modelů, strategií go-to-market a marketingových přístupů pro globální rozvoj businessu. Za svou kariéru prošla mnoha různými odvětvími, ve všech ji provázelo jedno propojující témata – digitální transformace. Viktoria je držitelem titulů MBA a MSc v oborech ekonomie a mezinárodní marketing.

    Chief Product and Innovation Officer

    IPF Digital

  • Martin Snížek

    V Rohlíku zodpovídám v rámci boardu za zákaznickou zkušenost - web, aplikaci, zákaznickou podporu a kvalitu zboží. Pocházím z online prostředí, kde jsem dříve pracoval pro Slevomat, Direct pojišťovnu a také vedl vlastní analytickou agenturu Optimics.

    Chief Product & Customer Officer

    Rohlik.cz

  • David Špinar

    David je CEO a venture partner investiční skupiny Miton. Má na starosti centrální tým Mitonu, a stará se také o několik portfoliových projektů. Absolvent pražské VŠE založil a řadu let vedl digitální agenturu H1.cz, před Mitonem působil jako obchodní ředitel Googlu v ČR. Je vášnivým farmářem a lukostřelcem.

  • Pavel Včela

    Již jedenáctým rokem stojí v čele české pobočky společnosti GLS, jedné z největších evropských sítí pozemní balíkové přepravy. Před tím působil 15 let v managementu firem dodávajících díly pro světové automobilky. „Zajištění vysoké kvality služeb při extrémních nárůstech přepravovaných objemů jsou manažerskou výzvou srovnatelnou s boomem českého automobilového průmyslu v 90. letech a logistika e-shopů se stává vysoce sofistikovaným oborem.

  • Jiří Vicherek

    Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety i konferenci Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.

  • Pavlína Zábojníková

    Pavlína je spoluzakladatelka personální agentury Online People, která se specializuje na online marketing. V e-commerce se pohybuje přes 12 let. Začala v Aukru, kde prošla různými pozicemi od projektové manažerky po CEO společnosti. Pracovala jako HR ředitelka Allegro Group a má i zkušenost s retailem z eshopu 123shop.cz V Online People je zodpovědná za interní procesy, obchod, pohovory s kandidáty pro klíčové pozice, reporting a vše co je potřeba. Za pět let existence Online People pracovala se 165 klienty z české i zahraniční ecommerce a v interní databázi má kontakty na víc než 7000 kandidátů, kteří pracují v ecommerce.

    Onlinepeople.cz

    Online People

  • Irena Zatloukalová

    Irena je spolumajitelkou agentury Fenek, kde se s kolegou Jirkou Vicherkem věnují komunikaci firem na technologickém trhu. Svoje zkušenosti sbírala jako tisková mluvčí v Seznamu, nebo předtím v ČSOB či Hypoteční bance. V zimě se jí většinou měsíc nedovoláte, protože cestuje a dává si aktivní detox od on-line světa. Má ráda Hanáckou slivovici, dobrý rum, kávu či čokoládu.

    Managing partner

    FENEK^^

  • Milan Zeman

    Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.

    Senior SEO Specialist

    Sherpas