Přednášející

Moderátoři

Soňa Porupková

V mediální sféře se pohybuje třináctým rokem. V současnosti jako moderátorka CNN Prima news, kde provází ranním zpravodajským blokem Nový den. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 moderovala pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

Martin Beháň

Absolvoval Ekonomickou univerzitu v Bratislavě. Během osmnácti let získal bohaté zkušenosti ve společnosti Tesco, kde se věnoval různým agendám v rámci střední Evropy. Na začátku roku 2022 si krátce odskočil do Rohlíku, kde významně přispěl svými dovednostmi v oblasti provozu. V květnu se přesunul do Kauflandu, avšak po sedmi měsících se rozhodl ukončit spolupráci a vrátit se zpět do Rohlíku. Od prosince 2022 zaujímá pozici CEO v Rohlik.cz. 

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Radek Hrachovec

Radek se věnuje přes dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a stal se partnerem společnosti Voxwise. Předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The International Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.

Samuel Huba

CEO Shoptetu Samuel Huba působí ve společnosti od roku 2018. Z pozice provozního ředitele se na jaře 2021 dostal do řízení celé firmy. Samuel podle svých slov na novou pozici nenastupoval jako profesionální manažer, ale jako člověk, který je s firmou spjatý dlouhé roky a chová se k ní, jako kdyby byla jeho. Vystudoval pražskou Vysokou školu ekonomickou a svou kariéru začínal ve startupech a ve větších technologických firmách na různých pozicích. Zkušenosti z byznysu nabyl i jako řídící partner ve fondu Impulse Ventures nebo ve společnostech Safetica Technologies. Jak CEO Shoptetu se ve své pozici soustředí hlavně na růst společnosti v Česku a zdárné provedení expanze do Evropy. Shoptet je největším dodavatelem řešení na tvorbu a správu e-shopů ve střední Evropě. Loni firma utržila 300 milionů.

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním. 

Jiří Jón

Jiří vede strategický tým v Ogilvy a divizi Ogilvy Consulting. Začínal před více než 10 lety v digitálním marketingu, ale postupně se přesunul k tvorbě značek a ke komplexnímu marketingovému a byznysovému poradenství.
Za jeho kariéru pracoval jak na lokálním trhu pro značky jako Margot, Dr.Max, ČSOB Stavební spořitelnu, SmartPay, Krušovice, Starobrno nebo Raiffeisenbank, tak v globálním měřítku pro značky IBM nebo LEGO.
Jiří se převážně zaměřuje na efektivitu komunikačních aktivit (je častým porotcem soutěže marketingové efektivity Effie Awards) a na fenomén Brand Experience, o kterém publikoval i studii.

Martin Kasa

Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren, ale zejména internetové projekty Pilulka v Česku, Slovensku, Rumunsku, Maďarsku a Rakousku. Na trhu e-ecommerce se pohybuje přes 20 let, když své jméno dříve spojoval s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s několika exity ale a investicemi do řady startupů, když stál například u zrodu Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.

Simona Kijonková

Je považována za první dámu e-commerce v ČR. V r. 2010 založila společnost Zásilkovna a vybudovala z ní mezinárodní technologicko-logistickou firmu s obratem přes 6 miliard korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je 14 firem, kam spadá i česká Zásilkovna, a řídí více než 2 200 zaměstnanců. Za svou činnost získala řadu ocenění. Stala se EY Podnikatelem roku 2017 hlavního města Prahy. Za rok 2018 a 2021 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních místech žebříčku nejvlivnějších žen Forbes.

Jan Řezáč

Jan je designer, konzultant a manažer. Napsal bestseller Web ostrý jako břitva a vede designově konzultační agenturu House of Řezáč. Aktuálně se věnuje vlivu generativního AI na marketing & strategickému myšlení.

Václav Staněk

Značku Vasky založil ve svých 18 letech, kdy se rozhodl, že naváže na zlínskou obuvnickou tradici. V loňském roce se společnosti Vasky trade s.r.o. podařilo prodat 200 000 párů bot. Václav byl mimo jiné v roce 2019 zařazen do prestižního žebříčku Forbes 30pod30 a na začátku roku 2020 vyhrál v soutěži “EY Podnikatel roku” v kategorii začínající podnikatel. Kromě Vasek je spolumajitelem značek Bagind, Wuders, Paon a majitelem marketingové agentury inhubo. Posledním velkým počinem bylo nedávné odkoupení značky Botas, kterou chce dál rozvíjet.

Pavel Vopařil

Pavel Vopařil působí jako CEO Bonami od roku 2019, zároveň je venture partner v investiční skupině Miton, ke které se přidal v roce 2017 poté, co vedl miliardový prodej Slevomatu. Má za sebou působení v několika finančních rolích v USA, v managementu vydavatelství Economia a také poradenské společnosti McKinsey.