V mediální sféře se pohybuje třináctým rokem. V současnosti jako moderátorka CNN Prima news, kde provází ranním zpravodajským blokem Nový den. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 moderovala pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Absolvoval Ekonomickou univerzitu v Bratislavě. Během osmnácti let získal bohaté zkušenosti ve společnosti Tesco, kde se věnoval různým agendám v rámci střední Evropy. Na začátku roku 2022 si krátce odskočil do Rohlíku, kde významně přispěl svými dovednostmi v oblasti provozu. V květnu se přesunul do Kauflandu, avšak po sedmi měsících se rozhodl ukončit spolupráci a vrátit se zpět do Rohlíku. Od prosince 2022 zaujímá pozici CEO v Rohlik.cz.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Radek se věnuje přes dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a stal se partnerem společnosti Voxwise. Předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The International Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.
CEO Shoptetu Samuel Huba působí ve společnosti od roku 2018. Z pozice provozního ředitele se na jaře 2021 dostal do řízení celé firmy. Samuel podle svých slov na novou pozici nenastupoval jako profesionální manažer, ale jako člověk, který je s firmou spjatý dlouhé roky a chová se k ní, jako kdyby byla jeho. Vystudoval pražskou Vysokou školu ekonomickou a svou kariéru začínal ve startupech a ve větších technologických firmách na různých pozicích. Zkušenosti z byznysu nabyl i jako řídící partner ve fondu Impulse Ventures nebo ve společnostech Safetica Technologies. Jak CEO Shoptetu se ve své pozici soustředí hlavně na růst společnosti v Česku a zdárné provedení expanze do Evropy. Shoptet je největším dodavatelem řešení na tvorbu a správu e-shopů ve střední Evropě. Loni firma utržila 300 milionů.
Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním.
Jiří vede strategický tým v Ogilvy a divizi Ogilvy Consulting. Začínal před více než 10 lety v digitálním marketingu, ale postupně se přesunul k tvorbě značek a ke komplexnímu marketingovému a byznysovému poradenství.
Za jeho kariéru pracoval jak na lokálním trhu pro značky jako Margot, Dr.Max, ČSOB Stavební spořitelnu, SmartPay, Krušovice, Starobrno nebo Raiffeisenbank, tak v globálním měřítku pro značky IBM nebo LEGO.
Jiří se převážně zaměřuje na efektivitu komunikačních aktivit (je častým porotcem soutěže marketingové efektivity Effie Awards) a na fenomén Brand Experience, o kterém publikoval i studii.
Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren, ale zejména internetové projekty Pilulka v Česku, Slovensku, Rumunsku, Maďarsku a Rakousku. Na trhu e-ecommerce se pohybuje přes 20 let, když své jméno dříve spojoval s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s několika exity ale a investicemi do řady startupů, když stál například u zrodu Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.
Je považována za první dámu e-commerce v ČR. V r. 2010 založila společnost Zásilkovna a vybudovala z ní mezinárodní technologicko-logistickou firmu s obratem přes 6 miliard korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je 14 firem, kam spadá i česká Zásilkovna, a řídí více než 2 200 zaměstnanců. Za svou činnost získala řadu ocenění. Stala se EY Podnikatelem roku 2017 hlavního města Prahy. Za rok 2018 a 2021 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních místech žebříčku nejvlivnějších žen Forbes.
Jan je designer, konzultant a manažer. Napsal bestseller Web ostrý jako břitva a vede designově konzultační agenturu House of Řezáč. Aktuálně se věnuje vlivu generativního AI na marketing & strategickému myšlení.
Značku Vasky založil ve svých 18 letech, kdy se rozhodl, že naváže na zlínskou obuvnickou tradici. V loňském roce se společnosti Vasky trade s.r.o. podařilo prodat 200 000 párů bot. Václav byl mimo jiné v roce 2019 zařazen do prestižního žebříčku Forbes 30pod30 a na začátku roku 2020 vyhrál v soutěži “EY Podnikatel roku” v kategorii začínající podnikatel. Kromě Vasek je spolumajitelem značek Bagind, Wuders, Paon a majitelem marketingové agentury inhubo. Posledním velkým počinem bylo nedávné odkoupení značky Botas, kterou chce dál rozvíjet.
Pavel Vopařil působí jako CEO Bonami od roku 2019, zároveň je venture partner v investiční skupině Miton, ke které se přidal v roce 2017 poté, co vedl miliardový prodej Slevomatu. Má za sebou působení v několika finančních rolích v USA, v managementu vydavatelství Economia a také poradenské společnosti McKinsey.