Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

 

VELKÁ DEBATA s osobnostmi e-commerce: Jak ustát rychlý růst i krizi

Po rychlém růstu e-commerce segmentu, který umocnila koronavirová pandemie, přišlo výrazné zpomalení trhu v důsledku války na Ukrajině a ekonomické recese. Jak nenechat krizi potopit váš e-shop, ale i jak ustát abnormální růst, na který firma není připravena? To jsou hlavní témata debaty, během níž se o své zkušenosti podělí nejvýznamnějšími hráči e-commerce scény.

Debatu bude moderovat David Slížek, šéfredaktor serveru Lupa.cz.

Martin Beháň Martin Beháň

CEO

Rohlik.cz

Martin Beháň

Absolvoval Ekonomickou univerzitu v Bratislavě. Během osmnácti let získal bohaté zkušenosti ve společnosti Tesco, kde se věnoval různým agendám v rámci střední Evropy. Na začátku roku 2022 si krátce odskočil do Rohlíku, kde významně přispěl svými dovednostmi v oblasti provozu. V květnu se přesunul do Kauflandu, avšak po sedmi měsících se rozhodl ukončit spolupráci a vrátit se zpět do Rohlíku. Od prosince 2022 zaujímá pozici CEO v Rohlik.cz. 

Martin Kasa Martin Kasa

Entrepreneur & Investor

Pilulka Lékárny

Martin Kasa

Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren, ale zejména internetové projekty Pilulka v Česku, Slovensku, Rumunsku, Maďarsku a Rakousku. Na trhu e-ecommerce se pohybuje přes 20 let, když své jméno dříve spojoval s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s několika exity ale a investicemi do řady startupů, když stál například u zrodu Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.

Simona Kijonková Simona Kijonková

Zakladatelka Zásilkovny a CEO Packeta Group

Zásilkovna

Simona Kijonková

Je považována za první dámu e-commerce v ČR. V r. 2010 založila společnost Zásilkovna a vybudovala z ní mezinárodní technologicko-logistickou firmu s obratem přes 6 miliard korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je 14 firem, kam spadá i česká Zásilkovna, a řídí více než 2 200 zaměstnanců. Za svou činnost získala řadu ocenění. Stala se EY Podnikatelem roku 2017 hlavního města Prahy. Za rok 2018 a 2021 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních místech žebříčku nejvlivnějších žen Forbes.

Václav Staněk Václav Staněk

Zakladatel

Vasky trade

Václav Staněk

Značku Vasky založil ve svých 18 letech, kdy se rozhodl, že naváže na zlínskou obuvnickou tradici. V loňském roce se společnosti Vasky trade s.r.o. podařilo prodat 200 000 párů bot. Václav byl mimo jiné v roce 2019 zařazen do prestižního žebříčku Forbes 30pod30 a na začátku roku 2020 vyhrál v soutěži “EY Podnikatel roku” v kategorii začínající podnikatel. Kromě Vasek je spolumajitelem značek Bagind, Wuders, Paon a majitelem marketingové agentury inhubo. Posledním velkým počinem bylo nedávné odkoupení značky Botas, kterou chce dál rozvíjet.

Pavel Vopařil Pavel Vopařil

CEO

Bonami.cz

Pavel Vopařil

Pavel Vopařil působí jako CEO Bonami od roku 2019, zároveň je venture partner v investiční skupině Miton, ke které se přidal v roce 2017 poté, co vedl miliardový prodej Slevomatu. Má za sebou působení v několika finančních rolích v USA, v managementu vydavatelství Economia a také poradenské společnosti McKinsey.

AI & e-commerce

Generativní AI míchá karty ve všech oborech. Pojďme se společně podívat na budoucnost e-commerce a marketingové komunikace v době umělé inteligence. Vizionářsky. Strategicky. Prakticky.

Jan Řezáč Jan Řezáč

CEO

House of Řezáč

Jan Řezáč

Jan je designer, konzultant a manažer. Napsal bestseller Web ostrý jako břitva a vede designově konzultační agenturu House of Řezáč. Aktuálně se věnuje vlivu generativního AI na marketing & strategickému myšlení.

Jak restartovat e-commerce byznys, aby obstál v r. 2023+

Po rychlém růstu během pandemie se loni e-commerce trh poprvé v české historii výrazně zpomalil. Majitelé e-shopů prochází těžkou zkouškou – vysoká konkurence a velcí hráči nastavují očekávání zákazníků i pro ty nejmenší e-shopy. Současná krize životních nákladů mění způsob, jakým lidé utrácejí peníze. Značkové produkty se stávají komoditou, u níž je pro spotřebitele zajímavá pouze cena. Čistě prodejní kampaně se možná vyplatí krátkodobě, ale dlouhodobě vás spíše dostanou do spirály rostoucích mediálních nákladů s klesající efektivitou.

Kdo chce ze současné krize vyjít jako vítěz, musí pracovat se svou značkou. Na výsledcích společné studie Shoptetu a Ogilvy Consulting Značky v e-commerce vám ukážeme, že právě značka je dobrý způsob, který může pomoci aktuální náročné výzvy zvládnout.

Samuel Huba Samuel Huba

CEO

Shoptet

Samuel Huba

CEO Shoptetu Samuel Huba působí ve společnosti od roku 2018. Z pozice provozního ředitele se na jaře 2021 dostal do řízení celé firmy. Samuel podle svých slov na novou pozici nenastupoval jako profesionální manažer, ale jako člověk, který je s firmou spjatý dlouhé roky a chová se k ní, jako kdyby byla jeho. Vystudoval pražskou Vysokou školu ekonomickou a svou kariéru začínal ve startupech a ve větších technologických firmách na různých pozicích. Zkušenosti z byznysu nabyl i jako řídící partner ve fondu Impulse Ventures nebo ve společnostech Safetica Technologies. Jak CEO Shoptetu se ve své pozici soustředí hlavně na růst společnosti v Česku a zdárné provedení expanze do Evropy. Shoptet je největším dodavatelem řešení na tvorbu a správu e-shopů ve střední Evropě. Loni firma utržila 300 milionů.

Jiří Jón Jiří Jón

Head of Strategy & Consulting

Ogilvy

Jiří Jón

Jiří vede strategický tým v Ogilvy a divizi Ogilvy Consulting. Začínal před více než 10 lety v digitálním marketingu, ale postupně se přesunul k tvorbě značek a ke komplexnímu marketingovému a byznysovému poradenství.
Za jeho kariéru pracoval jak na lokálním trhu pro značky jako Margot, Dr.Max, ČSOB Stavební spořitelnu, SmartPay, Krušovice, Starobrno nebo Raiffeisenbank, tak v globálním měřítku pro značky IBM nebo LEGO.
Jiří se převážně zaměřuje na efektivitu komunikačních aktivit (je častým porotcem soutěže marketingové efektivity Effie Awards) a na fenomén Brand Experience, o kterém publikoval i studii.

Věrní zákazníci vám hází záchranné lano. Chytíte ho?

V každé krizi se ukáže kdo má jak pevné vazby se svými zákazníky. Spousta firem si neuvědomuje, na jak malém procentu jejich zákazníků závisí jejich přežití. Ukážu vám příklady zákaznických segmentací, díky kterým management prozřel a začal nad loajalitou uvažovat úplně jinak. Vysvětlím vám Leaky Bucket Theory, každý den ztrácíme zákazníky a měli bychom s tím něco dělat. Projdeme si 3 úspěšné příklady, jak se nám povedlo rychle zvýšit loajalita u důležitých skupin zákazníků. Ukážeme si, že bez měření loajality zákazníků se neobejdete.

Radek Hrachovec Radek Hrachovec

Partner

Voxwise

Radek Hrachovec

Radek se věnuje přes dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a stal se partnerem společnosti Voxwise. Předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The International Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.

Dark patterns, praxe a právo

Které dark patterns v praxi nejčastěji využíváme? Jde být „dark“ a nepřekročit přitom právo? Které finty vám u právníků projdou a u kterých s oroseným čelem raději zavřou prohlížeč? Mrkneme na to prakticky, na příkladech a způsobem, který vás bude bavit.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Na volné noze

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Ondřej Ilinčev Ondřej Ilinčev

CRO & UX expert

ILINČEV

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním.