Program

Proč se z card-linked marketingu stává evropský fenomén

Ondřej představí ve své přednášce fenomén card-linked marketingu, ukáže na příkladec, proč je tento marketingový koncept stále více populární a jak ho, původně český start-up, úspěšně šíří po Evropě.

Koncept card-linked marketingu je založený na analýze platebního chování zákazníků spolupracujících bank. Díky tomu lze zákazníky cílit s relevantními nabídkami a tím zajistit co nejvyšší výkon kampaně. Přes card-linked marketingovou platformu MAG.IC by Dateio dokážeme s pomocí mobilních aplikací 12 spolupracujících bank v 5ti zemích oslovit až 5,5 milionu zákazníků s nabídkami od více než 300 partnerů.

Ondřej Knot Ondřej Knot

CEO & Co-founder

Dateio

Ondřej Knot

Ondřej Knot: Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a současně právo na Karlově Univerzitě. Titul Ph.D. získal v rámci postgraduálního programu CERGE-EI. Několik let působil jako konzultant u renomovaných konzultačních společností v Praze (BCG) a Londýně (Oliver Wyman). V roce 2013 založil s Ivanem Dovicou společnost Dateio. Ondřej je mimo práci aktivní sportovec. Rád se věnuje běhání, v zimě lyžuje a do kanceláře jezdí převážně na kole. S manželkou a 3 dětmi žije v Praze.

Bankovní identita: rok druhý

Bankovní identita, známá pod názvem BankID, je v České republice od ledna 2021. Po dvou letech tak můžeme s mírným odstupem zhodnotit, jak se jí daří v kontextu digitálních služeb státu a soukromých firem. Okomentujeme aktuální statistiky, představíme zajímavé příklady využití a necháme nahlédnout do plánovaného rozvoje elektronického podpisu a chystaného projektu evropské digitální peněženky.

Marek Růžička Marek Růžička

Chief Executive Officer

Bankovní identita

Marek Růžička

Výkonný ředitel společnosti Bankovní identita, a.s., která provozuje BankID. Absolvent VŠE v Praze se v oblasti technologií a obchodu pohybuje celou svou kariéru. Profesní dráhu zahájil v globální poradenské společnosti Accenture, kde pracoval jako konzultant pro řízení technologických a organizačních změn. Následně působil v konzultační divizi Hewlett-Packard, dále ve společnosti O2 Czech Republic, kde byl postupně odpovědný za vedení Business divize a jako provozní ředitel také za divizi sítí a IT. V pozici generálního ředitele tři roky rozvíjel českou technologickou společnost Datasys.