Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Na tom, že interní komunikace nekončí u jednou za čas poslaného e-mailu na skupinu kontaktů “ all.employees“, se po loňském prvním ročníku shodneme. Letos se zaměříme na každodenní chléb manažerů interní komunikace. Na nástroje, které jsou sice tradiční a používáme je denně, ale právě proto z nich máme těžkou hlavu.

  • Co pořád dávat na intranet?
  • Povedlo se někdy někomu úspěšně zavést interní sociální sít?
  • Jak přesvědčit šéfa o svých nápadech?
  • Jak na diverzitu, o které se sice hezky povídá, ale většinou v praxi stejně nefunguje
  • Jde zapojit zaměstnance do inovací a nadchnout ho pro práci a firmu?
  • Jak komunikovat nepříjemné zprávy?
  • Od start-upu ke korporaci – kdy je potřeba začít interní komunikaci řešit a zabránit tomu, aby se jejím zavedením netratila startupová pohoda?

Přijďte se inspirovat a podělit se s námi o Vaše zkušenosti s těmito „neverending story“.