Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

  • Magdaléna Chvalinová

    Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Pracovala jako specialistka interní komunikace v Českém Telecomu. Poté působila ve společnosti České aerolinie jako manažerka interní komunikace a šéfredaktorka interního magazínu OKNO a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Následně pracovala ve společnosti ČEZ jako senior specialista interní komunikace. Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v contentové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializuje na poradenství v oblasti interní komunikace. Před odchodem na mateřskou dovolenou zlepšovala interní komunikaci ve Philip Morris, nyní je ale plně zaměstnanou maminkou.

    Expertka na interní komunikaci

Přednášející

  • Alena Králíková

    Alena Králíková je manažerkou firemní společenské odpovědnosti ve společnosti ČSOB. V minulosti působila v neziskovém sektoru – v Gender Studies, o.p.s. a nadačním fondu Slovak-Czech Women’s Fund. Od roku 2007 do roku 2011 byla šéfredaktorkou odborného měsíčníku HR forum, který vydává People Management Forum, a před nástupem do ČSOB pak zastávala funkci šéfredaktorky a editorky interního časopisu O2. Vystudovala angličtinu a francouzštinu na Pedagogické fakultě UK a studovala masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK.

    Manažerka společenské odpovědnosti

    ČSOB

  • Radim Nejman

    Pro Radima Nejmana je Ahold srdcovkou. Působí tu už od roku 1998, kdy začínal na pozici manažera prodejny. Následně působil jako oblastní manažer s odpovědností za provoz a výsledky prodejen. Od roku 2010 se pohybuje v interní komunikaci. Má na starosti nastavení strategie, firemní intranet, eventy a konference a tištěná média. Interní časopis Úsměv získal několik cen a umístil se jak ve Zlatém středníku, tak i v Cenách PR. Albertoviny, které jsou určené pro zaměstnance prodejen, pro změnu letos zabodovaly v soutěži Fénix content marketing.

    Consultant II Internal Communication

    AHOLD Czech Republic

  • Tomáš Novotný

    Svou profesní kariéru zahájil roku 2005 v Ogilvy Public Relations. Roku 2009 přesedlal z externí komunikace na interní, nejprve pracoval pro finanční skupinu ING, dále Seznam.cz a nyní vede tým interní komunikace ve ŠKODA AUTO. Jako jediný Čech získal 4x hlavní cenu Grand Prix Institutu interní komunikace, 4x evropské ocenění FEIEA a v roce 2016 jej světová asociace CEB zařadila mezi světových top 5 interních komunikátorů. Absolvent Filosofické fakulty UK, obory švédština a sociologie, a katedry severských jazyků na Stockholmské univerzitě. Má rád cestování, elektronickou hudbu, grafický design, Švédsko a švédštinu, šikovné lidi s dobrými nápady, bábovku, jaro, léto, podzim a zimu. Od roku 2008 si zpestřuje korporátní život vysíláním na Radiu 1.

    Odborný koordinátor int.kom.

    ŠKODA AUTO

  • Blanka Opekarová

    Na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy vystudovala obor Mediální a komunikační studia. Ještě během studií začala pracovat ve vydavatelství Hachette Filipacchi 2000, kde byla pravou rukou manažerky pro VIP inzertní klienty (světové kosmetické značky) a podílela se na řadě zajímavých inzertních i redakčních projektů pro časopisy Elle a Marianne. V roce 2008 nastoupila na pozici specialistky interní komunikace do společnosti T-Mobile Czech Republic. Spolu s Michaelem Sidem se starala o to, aby zaměstnanci byli neustále v obraze. Jejich tištěný časopis echo byl v roce 2011 oceněn jako „Nejlepší interní časopis“ na evropské soutěži FEIEA Grand Prix Awards. V květnu 2014 se přidala do týmu Air Bank, aby tu na zelené louce vybudovala interní komunikaci, kterou budou mít zaměstnanci rádi. Baví jí jóga, jídelní lístky bez překlepů a barista Jarda Slámečka.

    Specialistka interní komunikace

    AirBank

  • Stanislav Rýdl

    V oboru interní komunikace se pohybuje už nějakých 11 let. Nejdříve se věnoval firemním časopisům jako editor ve vydavatelství Boomerang Publishing, kde svým dílem přispíval firmám jako ČEZ, ČSA nebo Hilton k tomu, aby informace v jejich periodicích dorazily k zaměstnancům pokud možno včas a byly co nejzajímavěji podané. Další pohled na interní komunikaci si vyzkoušel v agenturách Design Communications a AMI Communications, kde pracoval jak firemních periodicích, tak na kampaních pro různé klienty a pomáhal jim objasňovat význam tehdy ještě tolik neprosazovaných on-line a sociálních médií. Aktuálně působí jako senior specialista interní komunikace v NET4GAS, kde může plně uplatňovat svou lásku k psaní i komplexnímu přístupu k tématu. Za ten byla firma oceněna mimo jiné Grand prix IIK 2014: Cena za lidský přístup ke komunikaci se zaměstnanci.

    Senior Internal Communication Specialist

    NET4GAS

  • Lucie Sáblíková

    Pracuje ve společnosti RENOMIA, a. s., kde má jako specialistka komunikace na starosti interní i externí komunikaci. Srdcem více tíhne k „interce“, protože razí heslo, že informovaný zaměstnanec je spokojený zaměstnanec. Baví ji objevovat široké možnosti forem interní komunikace. Dříve působila například v agentuře Publicis (nyní Lion Communications) nebo v Českomoravské stavební spořitelně. Vystudovala obor Marketingová komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity a přispívala na oborový web studentů, absolventů a pedagogů FSV UK, www.markething.cz.

    Specialista komunikace

    RENOMIA

  • Lenka Švelchová

    Z copywriterky a idea makerky v agentuře Nydrle v roce 2012 zmorfovala na koordinátorku vzdělávání v Kindred Group, kde na zelené louce začala kromě rozvoje lidí budovat i interní komunikaci. Pro nezávislou skupinu 8 komunikačních a digitálních agentur pracuje dodnes, jen postupně rozšiřuje a prohlubuje svůj záběr v práci s lidmi a týmy. I když není ranní ptáče, tak ve volném čase spolupořádá Creative Mornings Prague. Je absolventkou Marketingové komunikace & PR a Mediálních studií na FSV UK, má slabost pro telecí nápady, výhledy do údolí a výlety vlakem, v libovolné kombinaci a neomezeném množství.

    People Care Manager

    KINDRED GROUP

  • Hana Vykoupilová

    Vystudovala jsem sociologii a politologii na Masarykově univerzitě v Brně, hodně jsem cestovala, odskočila si do Říma na Univerzitu Luiss Guido Carli, udělala doktorát z politologie, byla členkou výzkumného týmu a přednášela na univerzitě, jezdila po konferencích a psala články a potom jsem si řekla, že potřebuji změnu. Vstoupila jsem do světa korporací, vytvářela strategii vzdělávání, školila měkké dovednosti, zaváděla pravidla interní komunikace, nastavovala HR procesy a rozvíjela lidský potenciál. V určitý moment přišel čas předávat všechno to, co umím i to, co se stále učím formou konzultací, poradenství a seminářů. A tak vzniklo Inspirro, inspirace pro mě, pro mé okolí a věřím, že i pro vás.

    HR Consultant & Soft skills trainer

    Inspirro

  • Martin Vymětal

    Dokáže vsadit na správného koně. Má na starosti získávání nových zakázek, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing firmy. Posledních 17 let se věnuje tvorbě firemního obsahu. Pomáhá značkám zaujmout a přitáhnout zákazníky; časopisem, newsletterem, sociálními sítěmi nebo třeba blogem. Specializuje se na propojení obsahu a obchodu. Kreativita a efektivita jsou dva hlavní pilíře jeho práce. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

    Business & Marketing Director

    Boomerang Communication