Zapojení influencerů do marketingové kampaně může být dobrým tahem, který pomůže zviditelnit vaši značku i navýšit obchodní výsledky. V případě nevhodné volby to ale může skončit fiaskem. A to celé platí dvojnásob i v současné mimořádné situaci, kdy se většina z nás uzavřela ve svých domovech a komunikace probíhá téměř výhradně online.
Řekneme si tedy, zda je volba komunikace formou spolupráce s influencerem vhodným řešením. Podíváme se, jak zvolit správný typ influencera, efektivně nastavit vzájemnou spolupráci a co nejlépe změřit její výsledky. A samozřejmě nebudou chybět rady a ukázky fuck-upů, kterých se raději vyvarovat.
Konference MARKETING MEETING navazuje na oblíbené MARKETING MONDAY, ale nabídne ještě bohatší program. V této mimořádné době ji přinášíme poprvé online. Připojte se k nám a poslechněte si názory a zkušenosti zástupců značek, lidí z agentur i samotných influencerů a načerpejte nové podněty.
Je právničkou AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Na příkladech českých i světových kampaní prakticky ukáže, jak správně vybrat influencera a co si pohlídat ve smlouvě či e-mailech.
V agentuře KINDRED vede influencer marketing a je zodpovědná za strategický rozvoj influencerských kampaní. Na kampaních piva Excelent a virtuální kliniky EUC ukáže, jak v současné době influencerské příležitosti správně využít a zhodnotit.
Věnuje se komunikaci značek na sociálních sítích, tvorbě obsahu, buzz monitoringu a spolupráci s influencery. To, jak zrealizovat spolupráci s influencerem jako zapadající důležitou část multi-kanálové kampaně, ukáže na příkladu Madety.
2. června 2020 10:00–13:30
Akce proběhne online