Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Jitka Altman

Jitka Altman vede v agentuře MSL influencer marketing. Z pozice Senior Influencer Marketing Consultant je zodpovědná za strategický rozvoj influencerských kampaní napříč celou skupinou Publicis Groupe, jíž je MSL součástí. Agentura MSL vznikla spojením PR týmů Publicis Groupe a agentury Kindred.

Kateřina Černická

Marketingu se Kateřina profesně věnuje 8 let, posledních 5 let se zaměřením na influencer marketing. Pracovala v rádiu, v kreativní agentuře a nakonec v mediální agentuře skupiny Publicis Groupe, která se stala její domovskou základnou. Nyní se věnuje svému synovi, který jí dává prostor spolupracovat s klienty a agenturami na volné noze.

Jonáš Čumrik

Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.

Ladislav Dyntar

Good Game, divize fungující pod agenturou McCann Prague, se zaměřuje na propojení značek a esportu.

Ladislav Dyntar, který stojí v jejím čele, čerpá ze svých zkušeností nabytých za 15 let vedení největšího a nejslavnějšího herního týmu eSuba. Toto uskupení profesionálních hráčů a influencerů každý rok cestuje po celém světě a získává úspěchy na lokálních i mezinárodních soutěžích.

V posledních šesti letech eSuba rozšířila své aktivity a jako agentura nabízí svým partnerům služby při oslovování těžko dostupné mladé generace. Funguje jako herní agentura pro firmy jako Red Bull, CZC, Samsung či například Intel, pro který pokrývá celý CEE region, od Polska až po Ukrainu.

Simona Horáčková

Simona Horáčková pracuje na pozici Senior Digital Content Specialist. Věnuje se komunikaci značek na sociálních sítích, tvorbě obsahu, buzz monitoringu a spolupráci s influencery. V týmu Digital Content realizuje zajímavé influencer kampaně pro klienty agentury Mindshare.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Andrea Pavelcová

Andrea Pavelcová je právničkou AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů.

Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.