Marketing & Innovation Director
Edenred CZ s.r.o.
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.
Koronavirová situace rozdmýchala vody influencer marketingu – některé značky své kampaně posouvají a ruší, jiné s nimi naopak začínají a vhodně je rozvíjejí. Jak v současné době nové influencerské příležitosti strategicky zhodnotit? To vám ukáže Jitka Altman z agentury MSL na příkladech kampaní piva Excelent a virtuální kliniky EUC.
Head of Social Media & Influencer Marketing
Jitka Altman vede v agentuře MSL influencer marketing. Z pozice Senior Influencer Marketing Consultant je zodpovědná za strategický rozvoj influencerských kampaní napříč celou skupinou Publicis Groupe, jíž je MSL součástí. Agentura MSL vznikla spojením PR týmů Publicis Groupe a agentury Kindred.
Jak netradičně zajistit obsahový projekt na míru včetně produkce? V čem byla kampaň s Madetou pro nás výzvou? Podívejte se z pohledu agentury Mindshare, jak zrealizovat spolupráci s influencerem jako zapadající důležitou část promyšlené multi-kanálové kampaně.
Senior Digital Content Specialist
Simona Horáčková pracuje na pozici Senior Digital Content Specialist. Věnuje se komunikaci značek na sociálních sítích, tvorbě obsahu, buzz monitoringu a spolupráci s influencery. V týmu Digital Content realizuje zajímavé influencer kampaně pro klienty agentury Mindshare.
Jak správně vybrat influencera? Na co nezapomenout v zadání kampaně? Co si pohlídat ve smlouvě nebo e-mailech? Proč je dobré znát základy regulace reklamy? A co když se vyskytne nějaký problém? To vše prakticky a na příkladech českých i světových kampaní.
Advokátka
Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.
Kateřina se ve své přednáška zaměří na to, jak efektivně pracovat s influencery. Ukáže ověřené postupy, díky kterým lze dospět k funkční a efektivní spolupráci. Poukáže také na úskalí oboru, jakým je například problematika označování komerční spolupráce v příspěvcích na sociálních sítích, a nebudou chybět ani témata, která světem influencerů aktuálně otřásají.
Influencer Marketing Specialist
Jaké možnosti nabízí spolupráce s influencery? Jaké cíle lze skrze tyto spolupráce plnit? Vojtěch představí praktické ukázky a různé typy spoluprací s influencery s reálnými dopady do nastavených cílů kampaní. Dozvíte se, jak na to šly značky jako Grandhotel Pupp, Hrady CZ, Honor a další.
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Esport je asi nejvíce rostoucím odvětvím v oblasti zábavy. V těchto těžkých časech navíc dost možná i jediným odvětvím, které může tuto rostoucí tendenci ještě navýšit. Gamingové turnaje sledují po celém světě miliony diváků. Profesionální hráči a influenceři jsou novodobými celebritami. Pro značky je zde navíc široká škála možností, jak oslovit své potenciální zákazníky. Jak se v těchto příležitostech co nejlépe zorientovat a jak je správně využít?
spoluzakladatel a CEO Good Game
Před 18 lety založil historicky nejúspěšnější český esportový tým eSuba, poslední dva roky působí především jako CEO agentury Good Game. Ta jako první v ČR propojuje komerční značky se světem gamingu a esportu a stojí mj. za úspěšnými a oceňovanými kampaněmi pro Mastercard, Lego nebo Chio. Ve volném čase nejraději vypráví o svém (vysněném) titulu mistra Evropy ve hře Call of Duty.
Dítě z netu
Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.