Art & Event Gallery Černá labuť, Na Poříčí 1067/25, Praha 1

Program

Program

V tuto chvíli pro Vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Na co si dát právně pozor při spolupráci s influencery?

Jak správně vybrat influencera? Na co nezapomenout v zadání kampaně? Co si pohlídat ve smlouvě nebo e-mailech? Proč je dobré znát základy regulace reklamy? A co když se vyskytne nějaký problém? To vše prakticky a na příkladech českých i světových kampaní.

Andrea Pavelcová Andrea Pavelcová

Právnička

eLegal advokátní kancelář

Andrea Pavelcová

Andrea Pavelcová je právničkou AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů.

Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.