Program

Program

10:00 - 10:10

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

10:10 - 10:40

Influencer marketing v době koronavirové

Koronavirová situace rozdmýchala vody influencer marketingu – některé značky své kampaně posouvají a ruší, jiné s nimi naopak začínají a vhodně je rozvíjejí. Jak v současné době nové influencerské příležitosti strategicky zhodnotit? To vám ukáže Jitka Altman z agentury KINDRED na příkladech kampaní piva Excelent a virtuální kliniky EUC.

Jitka Altman Jitka Altman

Head of Social Media & Influencer Marketing

KINDRED

Jitka Altman

Jitka Altman vede v agentuře KINDRED influencer marketing. Z pozice Senior Influencer Marketing Consultant je zodpovědná za strategický rozvoj influencerských kampaní napříč celou skupinou Publicis Groupe, jíž je KINDRED součástí.

10:40 - 11:10

Vypečená výzva s Josefem Maršálkem

Jak netradičně zajistit obsahový projekt na míru včetně produkce? V čem byla kampaň s Madetou pro nás výzvou? Podívejte se z pohledu agentury Mindshare, jak zrealizovat spolupráci s influencerem jako zapadající důležitou část promyšlené multi-kanálové kampaně.

Simona Horáčková Simona Horáčková

Senior Digital Content Specialist

Mindshare

Simona Horáčková

Simona Horáčková pracuje na pozici Senior Digital Content Specialist. Věnuje se komunikaci značek na sociálních sítích, tvorbě obsahu, buzz monitoringu a spolupráci s influencery. V týmu Digital Content realizuje zajímavé influencer kampaně pro klienty agentury Mindshare.

11:10 - 11:40

Influencering právně správně

Jak správně vybrat influencera? Na co nezapomenout v zadání kampaně? Co si pohlídat ve smlouvě nebo e-mailech? Proč je dobré znát základy regulace reklamy? A co když se vyskytne nějaký problém? To vše prakticky a na příkladech českých i světových kampaní.

Andrea Pavelcová Andrea Pavelcová

Právnička

eLegal advokátní kancelář

Andrea Pavelcová

Andrea Pavelcová je právničkou AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů.

Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.

11:40 - 11:50

Přestávka

11:50 - 12:20

Co hýbe světem influencerů?

Kateřina se ve své přednáška zaměří na to, jak efektivně pracovat s influencery. Ukáže ověřené postupy, díky kterým lze dospět k funkční a efektivní spolupráci. Poukáže také na úskalí oboru, jakým je například problematika označování komerční spolupráce v příspěvcích na sociálních sítích, a nebudou chybět ani témata, která světem influencerů aktuálně otřásají.

Kateřina Černická Kateřina Černická

Influencer Marketing Specialist

Na volné noze

Kateřina Černická

Marketingu se Kateřina profesně věnuje 8 let, posledních 5 let se zaměřením na influencer marketing. Pracovala v rádiu, v kreativní agentuře a nakonec v mediální agentuře skupiny Publicis Groupe, která se stala její domovskou základnou. Nyní se věnuje svému synovi, který jí dává prostor spolupracovat s klienty a agenturami na volné noze.

12:20 - 12:50

Jak vytěžit ze spolupráce s influencery maximum?

Jaké možnosti nabízí spolupráce s influencery? Jaké cíle lze skrze tyto spolupráce plnit? Vojtěch představí praktické ukázky a různé typy spoluprací s influencery s reálnými dopady do nastavených cílů kampaní. Dozvíte se, jak na to šly značky jako Grandhotel Pupp, Hrady CZ, Honor a další.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American Univesity. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

12:50 - 13:20

Herní influenceři válcují zábavní průmysl

Esport je asi nejvíce rostoucím odvětvím v oblasti zábavy. V těchto těžkých časech navíc dost možná i jediným odvětvím, které může tuto rostoucí tendenci ještě navýšit. Gamingové turnaje sledují po celém světě miliony diváků. Profesionální hráči a influenceři jsou novodobými celebritami. Pro značky je zde navíc široká škála možností, jak oslovit své potenciální zákazníky. Jak se v těchto příležitostech co nejlépe zorientovat a jak je správně využít?

Ladislav Dyntar Ladislav Dyntar

CEO

eSuba

Ladislav Dyntar

Good Game, divize fungující pod agenturou McCann Prague, se zaměřuje na propojení značek a esportu.

Ladislav Dyntar, který stojí v jejím čele, čerpá ze svých zkušeností nabytých za 15 let vedení největšího a nejslavnějšího herního týmu eSuba. Toto uskupení profesionálních hráčů a influencerů každý rok cestuje po celém světě a získává úspěchy na lokálních i mezinárodních soutěžích.

V posledních šesti letech eSuba rozšířila své aktivity a jako agentura nabízí svým partnerům služby při oslovování těžko dostupné mladé generace. Funguje jako herní agentura pro firmy jako Red Bull, CZC, Samsung či například Intel, pro který pokrývá celý CEE region, od Polska až po Ukrainu.

13:20 - 13:30

Diskuze - spolupráce influencerů se značkami

Jonáš Čumrik Jonáš Čumrik

Dítě z netu

Na volné noze

Jonáš Čumrik

Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.

13:30

Závěr akce