Jak efektivně pracovat s influencery

Zapojení influencerů do marketingové kampaně může být dobrým tahem, který pomůže zviditelnit vaši značku i navýšit obchodní výsledky. V případě nevhodné volby to ale může skončit fiaskem. A to celé platí dvojnásob i v současné mimořádné situaci, kdy se většina z nás uzavřela ve svých domovech a komunikace probíhá téměř výhradně online.

Řekneme si tedy, zda je volba komunikace formou spolupráce s influencerem vhodným řešením. Podíváme se, jak zvolit správný typ influencera, efektivně nastavit vzájemnou spolupráci a co nejlépe změřit její výsledky. A samozřejmě nebudou chybět rady a ukázky fuck-upů, kterých se raději vyvarovat.

Konference MARKETING MEETING navazuje na oblíbené MARKETING MONDAY, ale nabídne ještě bohatší program. V této mimořádné době ji přinášíme poprvé online. Připojte se k nám a poslechněte si názory a zkušenosti zástupců značek, lidí z agentur i samotných influencerů a načerpejte nové podněty.

Téma
Jak efektivně pracovat s influencery

PRO KOHO

  • marketingový manažer
  • marketingový specialista
  • online specialista
  • obsahový stratég
  • kreativec
  • PR manažer
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Mediální partneři

Organizátor

Produkce

Chcete se stát partnerem konference? Kontaktujte prosím Moniku Stejskalovou, e-mail: monika.stejskalova@iinfo.cz, tel. 775 870 694.

Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Zuzana Kopuncová

Senior Event Manager