Program

Jak na vymazlený copywriting

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášku brzy upřesníme

Daniel Krásný Daniel Krásný

Creative Director

Socialsharks

Daniel Krásný

Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty a strategie pro naše klienty. Libuju si v popkultuře, iks let píšu o videohrách do SCORE nebo do RE-PLAY. Dobře je mi na mém blogu vnimatkrasu.cz, kam s vrtkavou pravidelností píšu už patnáct let.

Titulkobraní: Aneb co (ne)dělat s titulkem

Titulek. Můžete si jím přimět ke kliku, nebo absolutně odradit. Ostatně, i mistr řemesla, David Ogilvy, vytvořil desítky desítky variant titulků, než byl 100% spokojený s jediným výsledkem. My se v přednášce mrkneme na to, jak při tvorbě titulku využít fenomény a principy, jako jsou curiosity gap, čtení z nenávisti, error-based obsah nebo tzv. sociální důkazy. Na příkladech a ukázkách z praxe.

Lucie Hrdinová Lucie Hrdinová

Content Strategist

GroupM Nexus

Lucie Hrdinová

Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.

Začínala jako copywriter, od roku 2015 vedla tým copywriterů v H1.cz. Později si pod křídla vzala i SEO tým. Po krátkém „baby sabbaticalu“ v roce 2023 se vrátila na pozici Content Strategist a aktuálně kope za skvělý obsah a jeho propojování napříč kanály v dresu GroupM Nexus.

Přednášku brzy upřesníme

Martin Kavka Martin Kavka

Nadšený newsletterista

Newslettery

Martin Kavka

Kdybyste si mi podívali do hlavy, nejspíš byste tam našli @. Žiju newslettery. Píšu Newslettery.cz. Mluvím o newsletterech. Pracuju se značkami, experty na volné noze i neziskovkami, kteří chtějí posílat dobré e-maily – a díky newsletterům rozšiřovat publikum, rozvíjet vztahy se zákazníky a zlepšovat výsledky.

Přestávka

Třením vzniká teplo: Jak na to, aby se zákazník nepřehřál a nakoupil?

Opáčko z fyziky: Tření je něco, co zpomaluje pohyb. A to i na vašem webu. Společně najdeme třecí plochy, které vám přehřívají zákazníky. Trochu je uhladíme, namažeme a dokloužeme zákazníka až k nákupu.

Bára Hlavicová Bára Hlavicová

Copywriterka

Komuniké

Bára Hlavicová

Bára je copywriterka, která píše božské texty. A když je nepíše, učí ostatní, jak je psát. Věří, že čtivě můžete psát o čemkoliv: od barefoot bot po účetnictví. Když zrovna nepíše, vymýšlí jazykové hříčky a humory pro svou komunitu na LinkedIn.

Jak a kde tvořit obsah, který (pře)žije AI revoluci

AI výrazně mění způsob, jakým se obsah vyhledává, interpretuje a zobrazuje. Pro tvůrce obsahu to znamená nové výzvy, ale i nové příležitosti. Jak zabezpečit, aby se váš obsah dost do AI výstupů a jak se přizpůsobit světu, kde vyhledávání nahrazuje konverzace? Které druhy dat jsou klíčové při plánování a optimalizaci? Ukážeme si, jak se změnil search funnel, proč je distribuce obsahu důležitější než kdykoliv předtím a které metriky a nástroje Vám mohou pomoci pochopit „AI viditelnost“ vašeho webu.

Tomáš Novák Tomáš Novák

CEO

Marketing Miner

Tomáš Novák

Tomáš Novák je CEO českého SEO nástroje Marketing Miner s více než 12ti letými zkušenostmi v SEO. Svoje poznatky rád předává dál (nejen) v rámci SEO komunity, proto ho uvidíte přednášet na naší konferenci. Je také spoluzakladatelem projektu Keyword Monkey, který se specializuje na AI analýzu klíčových slov.