Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

Tereza Horňáková

Tereza působila 5 let ve společnosti Active Radio jako projektový manažer. Kromě digitálních projektů se věnovala i CSR projektům a zastupovala moderátory rádia Evropa 2 v rámci influencer marketingu. V MSL zastřešuje kompletní spolupráci s influencery napříč skupinou Publicis Groupe.

Andrea Kačíková

Andrea vystudovala magisterský obor Digitální Marketing na Northumbria University. Začala pracovat na straně klienta pro nadnárodní společnosti (Vodafone, Siemens, Johnson & Johnson) a nakonec zakotvila v reklamní agentuře Publicis Groupe, kde se věnuje tvorbě obsahu pro sociální sítě zvučných značek. Nejvíce jí baví návrh komunikační strategie, o které vám dnes také povypráví.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Radka Legerská

Radka se obsahovému marketingu věnuje 15 let. Vystudovala bohemistiku a literární vědu. Psala a pořád píše: stovky, možná tisíce marketingových textů. Kromě toho připravuje obsahově-komunikační strategie pro firmy. Specializuje se na B2B marketing, hlavně na LinkedIn. Je obsahovým stratégem a lektorkou Linked Akademie, učí klienty, jak díky strategicky plánovanému obsahu na LinkedIn dosáhnout vlivu a obchodních úspěchů. Mentoruje, školí ve firmách a přednáší předmět Copywriting na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě.

Katka Pavlíčková

V roce 2015 jsem se začala specializovat na sociální síť Instagram a její marketingové využití pro podnikatele a firmy. Od té doby jsem jediná, kdo se v České republice věnuje pouze testování a výuce Instagramu. Pomohla jsem za tu dobu stovkám podnikatelů i zaměstnanců ve firmách pochopit, jak Instagram funguje, jak nastavit funkční strategii a usnadnit si každodenní správu instagramového profilu. Nevlastním agenturu, která by vás chtěla “uvrtat” do dlouhodobé správy vašeho Instagramu. Díky tomu vám s radostí předávám 100 % know-how, aktuální informace i dlouhodobě ozkoušené strategie, které vám pomůžou co nejlépe prezentovat vaše podnikání a získávat nové klienty/zákazníky právě díky Instagramu.