Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Šárka Daňková

Šárka Daňková je architektka a certifikovaná ergonomka, autorka konceptu Aktivní pracoviště. Do podnikání se pustila po šedesátce, když založila firmu Ergo Working Space. A LinkedIn jí v rozjezdu velmi pomohl. Tvoří příjemná pracoviště pro vytížené lidi v kancelářích a učí firmy, jak změnit pracovní návyky svých lidí tak, aby si prací neničili zdraví. Je aktivní členkou České ergonomické společnosti.

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

Tereza Horňáková

Tereza působila 5 let ve společnosti Active Radio jako projektový manažer. Kromě digitálních projektů se věnovala i CSR projektům a zastupovala moderátory rádia Evropa 2 v rámci influencer marketingu. V MSL zastřešuje kompletní spolupráci s influencery napříč skupinou Publicis Groupe.

Andrea Kačíková

Andrea vystudovala magisterský obor Digitální Marketing na Northumbria University. Začala pracovat na straně klienta pro nadnárodní společnosti (Vodafone, Siemens, Johnson & Johnson) a nakonec zakotvila v reklamní agentuře Publicis Groupe, kde se věnuje tvorbě obsahu pro sociální sítě zvučných značek. Nejvíce jí baví návrh komunikační strategie, o které vám dnes také povypráví.

Petr Kurz

Petr se po 5 letech ve vedení marketingového oddělení na straně klienta přesunul na stranu agentury. Ve World of Online aktuálně jako Project Director dohlíží na klíčové projekty a pro klienty vytváří digitální strategie. Pravidelně také hodnotí reklamní kampaně v marketingovém médiu.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Radka Legerská

Radka se obsahovému marketingu věnuje 15 let. Vystudovala bohemistiku a literární vědu. Psala a pořád píše: stovky, možná tisíce marketingových textů. Kromě toho připravuje obsahově-komunikační strategie pro firmy. Specializuje se na B2B marketing, hlavně na LinkedIn. Je obsahovým stratégem a lektorkou Linked Akademie, učí klienty, jak díky strategicky plánovanému obsahu na LinkedIn dosáhnout vlivu a obchodních úspěchů. Mentoruje, školí ve firmách a přednáší předmět Copywriting na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě.

Katka Pavlíčková

V roce 2015 jsem se začala specializovat na sociální síť Instagram a její marketingové využití pro podnikatele a firmy. Od té doby jsem jediná, kdo se v České republice věnuje pouze testování a výuce Instagramu. Pomohla jsem za tu dobu stovkám podnikatelů i zaměstnanců ve firmách pochopit, jak Instagram funguje, jak nastavit funkční strategii a usnadnit si každodenní správu instagramového profilu. Nevlastním agenturu, která by vás chtěla “uvrtat” do dlouhodobé správy vašeho Instagramu. Díky tomu vám s radostí předávám 100 % know-how, aktuální informace i dlouhodobě ozkoušené strategie, které vám pomůžou co nejlépe prezentovat vaše podnikání a získávat nové klienty/zákazníky právě díky Instagramu.

Světlana Uldrichová

Světlana Uldrichová je majitelka svatební agentury Boutique Weddings. Má za sebou přes 280 svateb od roku 2007, kterých se zúčastnilo více než 21 000 hostů.⁠⁠ Zaměřuje se především na luxusní a exkluzivní svatby světové úrovně, které organizuje podle konceptu "5 senses wedding", kde propojuje 5 základních smyslů vnímání reality.⁠⁠ Posouvá tak české svatby na světovou úroveň.⁠⁠