Program

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

CDO

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Co značky podceňují při spolupráci s influencery

Jak si zajistit, aby vám příspěvek influencera nevykouzlil pokutu od státu? Co je a co není reklamou? Jak se na „vše nejlepší k narozeninám, influencere, a tady máš dárek“ dívá zákon z hlediska reklamy? Které záležitosti značky při spolupráci podceňují nejčastěji a jaké to mívá dopady? A napadlo vás někdy, jak nám s tím vším dokážou zamíchat daně? Pojďme se mrknout na to, jaké chyby druhých neopakovat. Na příkladech a způsobem, který si budete dlouho pamatovat.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Na volné noze

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

Brand building v prostředí sociálních sítí

Budování brandu si asi každý dokáže představit prostřednictvím tradičních médií jako je televize. Ne každá značka má ale k dispozici velké rozpočty na toto nejdražší médium. Lze to i jinak a účinně. Jak lze využít sociální sítě k budování značky? Jaké možnosti a formy brandování na sociálních sítích existují a jak je kombinovat napříč všemi platformami pro růst povědomí značky? Projdeme si ukázky a příklady z praxe.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.