Co vás čeká

Human centric design neboli design zaměřený na člověka je v podstatě ověřený postup návrhu a tvorby fyzických nebo digitálních produktů a služeb. Charakteristický je tím, že v celém průběhu navrhování zapojujeme do procesu ať už stávající nebo potenciální uživatele.

Nestavíme tak pouze na svých dojmech nebo již existujících způsobech řešení, ale získáváme tak hlubší vhled do situací, ve kterých uživatelé přijdou s produktem do styku, a produkt tak můžeme rovnou i otestovat, abychom dosáhli co nejvíce relevantního výsledku.

Ačkoliv nejčastěji o human centric přístupu slýcháme ve spojení s weby nebo mobilními aplikacemi, jeho principy jsou přenositelné i do dalších oborů.

Pojďme si ukázat, kterak principy designu zaměřeného na člověka můžeme využít při plánování digitálních reklamních kampaní. Neplýtvejte svým časem a prostředky na tvorbu nenápaditých kampaní. Přijďte se inspirovat kampaněmi ušitými na míru zákazníkům. Naplánujte svou kampaň tak, aby vaše zákazníky nejen zaujala a bavila, ale aby vám za vaše produkty či služby rádi zaplatili.

Ceny

  • Základní cena

    2 100 Kč bez DPH

PRO KOHO

  • Cílová skupina

    • majitelé firem
    • marketingoví a online specialisté
    • každý, pro koho je denním chlebem plánování digitálních kampaní

Místo a kontakt

  • Termín akce

    4. října 2018 17:00–21:00

    Místo konání

    JazzDock
    Janáčkovo nábřeží 2
    Praha 5
    150 00
  • Kontakt

    Kamila Říhová
    Event Manager
    telefon: 608 342 253

 

Jak se k nám dostat?

  • Tramvaj linky 9, 12, 15, 20

    Zastávka Arbesovo náměstí

  • Autobus linky 176

    Zastávka Arbesovo náměstí