Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

    Ředitel

    CPEx

Přednášející

  • Tereza Franková

    Tereza začínala jako klasický webový copywriter. Pak si postupně začala uvědomovat, jak důležité jsou texty pro uživatelskou zkušenost a pozornost zaměřila tímto směrem. Při práci v O2 založili s Milanem Švolbou projekt Jasnázpráva.cz a věnují se textování uživatelských rozhraní, informačních e-mailů nebo třeba návodů. Kromě psaní také šíří povědomí o novém oboru UX Writing. Založili facebookovou stránku UX Writing v Čechách, kde sdílí příklady a tipy, jak psát co nejlepší UX texty. Tereza i Milan stojí za tím, že UX Writer má být součástí designového procesu hned od začátku a texty mají vznikat společně s vizuální podobou uživatelských rozhraní.

  • Roman Hřebecký

    Býval skvělý copywriter, ale spáchal hrozný zločin. Začal přemýšlet. A ptát se na věci, na které se nikdo jiný neptal. Chtěl pochopit smysl kampaní a webů, na kterých se měly objevit jeho texty. Dostal se tak do světa UX, výzkumu, poctivého marketingu a designu. A pak založil Pábení.

  • Eduard Piňos

    Eduard pracuje v komunikaci téměř 12 let. Pro značku Samsung získal první Effie v ČR udělenou čistě za dlouhodobou komunikaci značky na sociálních sítích a stál také za první českou kampaní na platformě WhatsApp realizovanou pro T-Mobile. V rámci O2 zase vybudoval dodnes fungující social media customer care tým v rámci programu O2 Guru. Jako strategický plánovač se podílel na kampaních Air Bank, s níž získal další Effie za kampaň na půjčky. V rámci práce pro Tesco mimo jiné strategicky vedl projekt rebrandingu Tesco Online Nákupy pro 4 země. B2B zkušenosti sbíral jako hlavní komunikační stratég pro kampaně IBM v rámci regionu CEE. Globální digitální projekty si ozkoušel při práci pro Škoda Auto. 

    Poslední rok strávil v Singapuru na pozici Senior Digital Strategist se zaměřením na celý region APAC s orientací především na mobilní reklamu a sociální sítě. Mezi jeho klienty patřily Hilton, Martell, softwarová společnost Rockwell Automation a singapurské letiště Changi.

    Veškerou svou práci staví na těchto pilířích: data a výzkum, efektivní kreativita a integrace offline a online světa a v současnosti působí na pozici Planning Director MarkBBDO.

    Planning Director

    MarkBBDO

  • Jiří Suchý

    Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.

    Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

    Digital Strategy Director

    Sherpas

  • Milan Švolba

    Milan začínal jako klasický webový copywriter. Pak si postupně začal uvědomovat, jak důležité jsou texty pro uživatelskou zkušenost a pozornost zaměřil tímto směrem. Při práci v O2 založili s Terezou Frankovou projekt Jasnázpráva.cz a věnují se textování uživatelských rozhraní, informačních e-mailů nebo třeba návodů. Kromě psaní také šíří povědomí o novém oboru UX Writing. Založili facebookovou stránku UX Writing v Čechách, kde sdílí příklady a tipy, jak psát co nejlepší UX texty. Tereza i Milan stojí za tím, že UX Writer má být součástí designového procesu hned od začátku a texty mají vznikat společně s vizuální podobou uživatelských rozhraní.