O digitálním marketingu se nejčastěji dočtete v souvislosti s nějakými trendy. Třeba takové mobily, automatizace a video jsou takovými trendy už 10 let. A nelze tomu rozporovat, u spousty firem je rozmach v tomto směru více než čitelný.

Pojďme si ale upřímně říci, co poslední rok dva intenzivně řeší opravdu každá firma. Korporace, start-upy, malé i střední podniky, marketingové i personální agentury. Nábor.

Co vás čeká

Vzdělávací systém nestíhá držet krok s dynamicky se rozvíjejícím trhem digitálního marketingu, u starších ročníků pak převládá neochota učit se novým technologiím či dokonce nedůvěra v ně, a nábor do digitálních týmů tak zcela logicky drhne.

Jasně, nábor určitě nezní tak sexy jako výše zmíněné trendy, a tak se mu nedostává takového mediálního pokrytí. V praxi ale pozorujeme, že právě to je oblast, kde firmy tlačí bota.

Jen když budete mít zajištěné základní potřeby, můžete se pořádně věnovat trendům, jakými jsou mobily, automatizace a video.

PRO KOHO

  • Cílová skupina

    • majitelé firem
    • marketingoví specialisté
    • HR manažeři
    • každý, kdo se potýká s nedostatkem kvalitních kolegů

Ceny

  • Základní cena (2100)

    2 100 Kč bez DPH

Místo a kontakt

  • Termín akce

    7. června 2018 17:00–21:00

    Místo konání

    JazzDock
    Janáčkovo nábřeží 2
    Praha 5
    150 00
  • Kontakt

    Kamila Říhová
    Event Manager
    telefon: 608 342 253

 

Jak se k nám dostat?

  • Tramvaj linky 9, 12, 15, 20

    Zastávka Arbesovo náměstí

  • Autobus linky 176

    Zastávka Arbesovo náměstí