Program

Program

17:00 - 17:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

17:10 - 17:40

Budování digitálního týmu na zelené louce

Eva Štípková ze Sazky se s vámi podělí o zvolenou taktiku náboru z období, kdy začínala budovat zcela nový digitální tým. Zároveň se dozvíte best practices vedoucí k dlouhodobé stabilitě jejího týmu plynoucí z udržení klíčových lidí.

Eva Štípková Eva Štípková

Manažerka digitálního marketingu

SAZKA

Eva Štípková

Internetu propadla v dobách Altavisty a Infoseeku. Byla u zrodu jednoho z prvních českých ISP. Prošla digitální agenturou Advertures, osm let stála za online aktivitami Vodafonu a pod hlavičkou Inmite se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné globální i lokální značky. V současné době řídí digitální marketing ve společnosti SAZKA.

17:40 - 18:10

Recruitment jako loyalty program

Dobrý kandidát nezmění práci kvůli jednomu emailu od recruitera. Budování komunity kandidátů je třeba dělat dlouhodobě a systematicky. V STRV využíváme segmentaci, automatizaci a integraci CRM a náborových nástrojů. Díky tomu se nám podařilo zvednout úspěšnost náboru o 50%.

Matěj Matolín Matěj Matolín

HR manager

STRV

Matěj Matolín

Matěj pracuje jako recruiter, manažer a konzultant. Píše nejčtenější český blog o recruitmentu Lovec Hlav, pořádá workshopy, píše do médií a vystupuje na konferencích.

V kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Má zkušenosti z náboru velmi specifických pozic stejně jako tisícovek pracovníků do výroby. V současné době vede nábor ve firmě STRV vyvíjející aplikace pro nejlepší startupy ze Silicon Valley.

18:10 - 18:40

Coffee break

18:40 - 19:10

HR v digitálním marketingu z pohledu nákladů

Obor digitálního marketingu je dramatickém vzestupu. Roste daleko rychleji, než počet opravdových odborníků a tím logicky vzrůstá i cena za ty nejlepší. Jak dojít k optimálnímu mixu z pohledu nákladů a kompetencí? Prozradí Tomáš Peterka, šéf digitálního týmu v ČMSS a zakladatel hiringové platformy Konektime.com.

Tomáš Peterka Tomáš Peterka

Online marketing

Českomoravská stavební spořitelna

Tomáš Peterka

 Aktuálně vede oddělení klientského servisu a online marketingu v ČMSS se zodpovědností za digitální aktivity a weby, directmarketing, obsahový marketing, věrnostní program a reklamní předměty. Předtím pracoval v interaktivním marketingu a v online oddělení ve společnosti Vodafone, kde mimo jiného řešil oblast online customer experience a vedl projekt přípravy nového webu. Baví ho různorodé projekty, technologické inovace a sází na zákaznický pohled a jednoduchá flexibilní řešení.

19:10 - 19:40

Naše cesta náborem digitálních talentů

Jak si banka, která usiluje o pozici digitálního leadera na českém bankovním trhu poradila s masivním náborem do digitálních týmů? S čím jsme se při náboru potýkali, jaké zdroje a kanály jsme využívali? Samotným náborem to však nekončí, učíme se neustále.

Adéla Malinová Adéla Malinová

Business Partner

MONETA Money Bank

Adéla Malinová

Svou cestu v HR začala v personální agentuře Randstad ještě při škole. Během dokončování ČVUT strávila dvě léta na Work&Travel v Minesotě a od té doby miluje cestování a pocit být vzdálena tisíce kilometrů od domova. Svět IT objevila v Cleverlance a brzy si na něj zvykla. Do původně GE Money Bank nastoupila čistě na IT nábor, který se dále rozšířil na ostatní oblasti a největší výzvou byl právě Digital. Nyní pracuje na pozici Business Partnerky a podílí se na strategických projektech banky, mezi které patří i agilizace.

19:40 - 20:00

Panelová diskuze

Adéla Malinová Adéla Malinová

Business Partner

MONETA Money Bank

Adéla Malinová

Svou cestu v HR začala v personální agentuře Randstad ještě při škole. Během dokončování ČVUT strávila dvě léta na Work&Travel v Minesotě a od té doby miluje cestování a pocit být vzdálena tisíce kilometrů od domova. Svět IT objevila v Cleverlance a brzy si na něj zvykla. Do původně GE Money Bank nastoupila čistě na IT nábor, který se dále rozšířil na ostatní oblasti a největší výzvou byl právě Digital. Nyní pracuje na pozici Business Partnerky a podílí se na strategických projektech banky, mezi které patří i agilizace.

Matěj Matolín Matěj Matolín

HR manager

STRV

Matěj Matolín

Matěj pracuje jako recruiter, manažer a konzultant. Píše nejčtenější český blog o recruitmentu Lovec Hlav, pořádá workshopy, píše do médií a vystupuje na konferencích.

V kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Má zkušenosti z náboru velmi specifických pozic stejně jako tisícovek pracovníků do výroby. V současné době vede nábor ve firmě STRV vyvíjející aplikace pro nejlepší startupy ze Silicon Valley.

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

Tomáš Peterka Tomáš Peterka

Online marketing

Českomoravská stavební spořitelna

Tomáš Peterka

 Aktuálně vede oddělení klientského servisu a online marketingu v ČMSS se zodpovědností za digitální aktivity a weby, directmarketing, obsahový marketing, věrnostní program a reklamní předměty. Předtím pracoval v interaktivním marketingu a v online oddělení ve společnosti Vodafone, kde mimo jiného řešil oblast online customer experience a vedl projekt přípravy nového webu. Baví ho různorodé projekty, technologické inovace a sází na zákaznický pohled a jednoduchá flexibilní řešení.

Eva Štípková Eva Štípková

Manažerka digitálního marketingu

SAZKA

Eva Štípková

Internetu propadla v dobách Altavisty a Infoseeku. Byla u zrodu jednoho z prvních českých ISP. Prošla digitální agenturou Advertures, osm let stála za online aktivitami Vodafonu a pod hlavičkou Inmite se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné globální i lokální značky. V současné době řídí digitální marketing ve společnosti SAZKA.

20:00 - 21:00

Networking