Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

9:10 - 9:35

Dejte UX opravdový význam

Mezi webovými designéry někteří vedou oprávněnou diskuzi, proč UX (uživatelský zážitek/pozitivní zkušenost) není UI (uživatelské rozhraní). Běžný smrtelník rozdíl příliš nevidí, ale UX se častěji omílá, takže zní více sexy. A bohužel i pro spoustu UX designérů začíná a končí tato disciplína u dynamiky průchodu appkou či webem. Sem tam někde vytáhne ještě techniku či dvě z designu služeb. Profesoři Pine & Gilmore nabízejí trochu jiný pohled na věc. Dovolte mi pozvat vás na skvělé představení pro vaše klienty. Nahlédneme za oponu tématu ekonomiky zážitku a provedu vás zákulisím přemýšlení o dané problematice. Bude to asi jako rozdíl mezi koukáním na fotky stejku na Instagramu vašeho kámoše a zbaštěním 200 gramů skvělého Wagyu v Kobe. Možná se vám to nebude líbit, ale rozhodně to potřebujete zkusit, jestliže chcete tvrdit, že víte něco o mase. O webu, o webu tam čtěte ;)

Petr Pouchlý Petr Pouchlý

Kapitán svobodné firmy

Court of Moravia

Petr Pouchlý

Podnikatel, designér a evangelista experience economy. Míchá letité zkušenosti z mezinárodních projektů v korporacích se sedmi lety vedení svobodné firmy Court of Moravia, zaměřené na design lidské interakce a gamifikaci dříve, než to začalo být sexy. Má na kontě pár desítek her, několik tisíc spokojených hráčů a desítky milionů obratu. Dáte si partičku?

9:40 - 10:05

Výzvy obsahového marketingu pro rok 2019

Všichni digitální marketéři a podnikatelé neustále hledají nové způsoby, jak na své stránky dostat více lidí a zvýšit své tržby. Obsahový marketing není jenom způsobem, jak zlepšit postavení vašich stránek ve výsledcích vyhledávačů (organické výsledky) nebo zvýšit návštěvnost vašich stránek, ale také způsobem, jak vaši značku polidštit prostřednictvím profilů na sociálních médiích.

Během své prezentace se podělím o řešení nejčastějších problémů, s nimiž se bude obsahový marketing na celém světě v roce 2019 potýkat.

(Prezentace proběhne v anglickém jazyce bez překladu)

Marcela De Vivo Marcela De Vivo

SEO Expert & Online Marketing Entrepreneur

SEMrush

Marcela De Vivo

Marcela De Vivo působí jako analytik v oblasti digitálního marketingu a zároveň je tváří i řečníkem společnosti SEMrush. Jako expert s téměř 20ti lety zkušeností v oboru, Marcela vystupuje na světových konferencích se zaměřením zejména na SEO, marketingové strategie a nadcházející trendy. Práce se společností SEMrush jí umožnila kombinovat její vášeň s odbornými znalostmi marketingu.

10:10 - 10:35

​Pro zadavatele: Jak kvalitně PPCčkař pracuje na vašich kampaních?

Neprůhledně. Takto působí správa PPC kampaní a práce PPC specialistů na většinu firem. Jak ale zjistit, jestli jste si najali kvalitního specialistu? V přednášce se zamyslím nad tím, jaké reporty a metriky sledovat, abyste si byli jistí, že se na vašich kampaní pracuje dobře.

Markéta Kabátová Markéta Kabátová

Marketing Strategist

uLab

Markéta Kabátová

Markéta se věnuje PPC kampaním a neustále bojuje za jejich efektivitu. Ve Webnode se starala o kampaně ve 25 jazycích, v Googlu měla pod palcem exportní klienty. Založila marketingovou agenturu uLab, kde pomáhají českým firmám a startupům růst v zahraničí. Mimo to pořádá PPC Camp, nejodbornější PPC akci v České republice.

10:40 - 11:10

Coffee break

11:10 - 11:35

Kreativní datavertising

Jak využít data na kreativní kampaně, které prodávají? Ukázky světových i lokálních kampaní a jejich výsledků z kuchyně oceňované Zaraguzy a jedné z nejrychleji rostoucích SaaS firem na světě, Exponet.

Michal Pastier Michal Pastier

Group Creative Director

ZARAGUZA

Michal Pastier

Michal Pastier je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajitel a kreativní ředitel reklamních agentur Zaraguza a branding studia GoBigname. Zaraguza se stala nejkreativnější agenturou v ČR i SR podle YouTube, odnesla si zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě, nebo Grand Prix za nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie business 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos do české reklamy. Věří v sílu spojení dat a kreativity a proto se věnuje také společnosti Exponet, která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím A.I.

11:40 - 12:05

Digitální cyklus kampaně - Jak dělat online efektivně?

Inspirací na tuto prezentaci je kniha Ogilvy o reklamě v Digitálním věku. Prezentace je více inspirativní čili netřeba očekávat konkrétní kroky, jak dělat online efektivní, ale spíše inspiraci principů, nad kterými se zamýšlet při vytváření online kampaně.

Kamil Aujesky Kamil Aujesky

CEO

samsiDigital

Kamil Aujesky

Aktuálně vedu svou digitální agenturu samsiDigital, kromě toho jsem Google Partners Trainer, což znamená, že jako jeden z patnácti lidí na Slovensku mám na starosti vzdělávání jednotlivců a firmy v oblasti digitálního marketingu. Kromě těchto aktivit pravidelně pořádám Digitální Čtvrtek, točím Marketing Backstage a věnuji se dalším projektem a konzultacím v rámci digitálního marketingu.

12:10 - 12:35

Jak pomocí Instagram Stories zvýšit popularitu svého účtu na Instagramu?

Instagram Stories nejsou jen mizící obrázky a videa. Mohou se stát efektivním nástrojem, který podpoří dosah a popularitu instagramového profilu. Instagram Stories lze využívat k taktickým i zábavným sdělením i jako propojení s mediálním formátem či pravidelnou online show. Nejzajímavější kampaně, čísla a kreativní využití Stories popíše při svém vystoupení Aki Votrubová.

Aki Votrubová Aki Votrubová

Instagram & Influencer Specialist

akivotrubova.cz

Aki Votrubová

Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialistka. Má zkušenosti se správnou účtů a influencer kampaní pro zadavatele jako jsou T-Mobile, Milka, Mattoni, Sazka či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na influencer marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera. Instagramu se věnuje i na svém YouTube kanále a školí jej pravidelně na veřejných kurzech a workshopech pro marketéry i tvůrce.

12:40 - 13:40

Oběd

13:40 - 14:05

Data-driven is dead, long live business-driven!

Myslíte si, že být data-driven stačí? Jakými metrikami řídíte investice do placené reklamy? CPC, CPA nebo ROI? Vyhodnocování investic do placených kampaní je stále v plenkách a kvalitou neodpovídá objemu investici vložených do marketingu. Pojďme si ukázat praktický příklad, jak jednoduché je každou investovanou korunou ve skutečnosti ztrácet i když se to na první pohled nemusí zdát.

Pavel Brecík Pavel Brecík

Digital Analytics Lead

Mall Group

Pavel Brecík

Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“

Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.

14:10 - 14:35

Psychologie a vnímání ceny

Všechno, co jste chtěli vědět o cenotvorbě a báli jste se zeptat... jak zvolit cenu (přesná, zaokrouhlená), jak ji graficky ztvárnit (velikost písma, pozice, blízkost ostatních cen), jak snížit bolest spojenou s placením (kdy dávat slevy a jaké, jak řešit placení po částech) a to není vše.

Ondřej Ilinčev Ondřej Ilinčev

CRO & UX expert

ILINČEV

Ondřej Ilinčev

Narodil jsem se spolu s bráchou. Pak jsem vystudoval architekturu, přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí. Baví mě to, takže o tom píšu, přednáším, školím to a pomáhám v tom - snad úspěšně - ostatním. Většina webů mě štve, tak chci naučit ostatní, jak to udělat tak, aby nás to všechny štvalo o trochu méně.

14:40 - 15:05

Recruitment jako loyalty program

Nejlepší kandidáti nezmění práci kvůli jednomu náborovému emailu nebo inzerátu. Je třeba systematicky budovat komunitu a vztahy: segmentace, obsahový marketing, event marketing, automatizace, chatboti.

Matěj Matolín Matěj Matolín

HR manager

STRV

Matěj Matolín

Matěj pracuje jako recruiter, manažer a konzultant. Píše nejčtenější český blog o recruitmentu Lovec Hlav, pořádá workshopy, píše do médií a vystupuje na konferencích.

V kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Má zkušenosti z náboru velmi specifických pozic stejně jako tisícovek pracovníků do výroby. V současné době vede nábor ve firmě STRV vyvíjející aplikace pro nejlepší startupy ze Silicon Valley.

15:10 - 15:40

Coffee break

15:40 - 16:05

Přijde další AI zima?

S umělou inteligencí (artificial intelligence, AI) je dnes něco jinak. Teď už opravdicky. Tedy alespoň si to tak rádi myslíme. A alespoň už AI začala dodávat nějaké užitečné výsledky – na rozdíl od všech předchozích dekád svého vývoje, kdy AI opakovaně upadala do temných období takzvané AI zimy provázené ztrátou důvěry vědců, investorů i veřejnosti. Pokusím se ukázat, co je jiného na dnešní „nové AI“ a jestli ji také hrozí další AI zima. Zkusím též propojit své zkušenosti z akademického výzkumu AI, korporátní data science a AI startupové scény a ukázat jeden z možných budoucích scénářů, jak bude AI živena akademickou půdou, tvarována startupy a využívána korporacemi.

Jan Romportl Jan Romportl

Chief Data Scientist

O2 Czech Republic

Jan Romportl

Jan Romportl je Chief Data Scientist v O2 Czech Republic. Do roku 2015 působil na Západočeské univerzitě v Plzni, kde vedl oddělení Interakce člověka a stroje ve Výzkumném centru nových technologií, věnoval se aplikovanému výzkumu umělé inteligence na Katedře kybernetiky Fakulty aplikovaných věd a vyučoval filozofii umělé inteligence na Fakultě filozofické. Od roku 2015 buduje v O2 analytický tým intenzivně zaměřený na využívání a rozvoj pokročilého strojového učení v oblasti telekomunikačních dat. Kromě nedávného půlročního výletu do tech-startupového prostředí coby Chief Science Officer v AI Startup Incubatoru se nyní věnuje i výzkumu bezpečnosti umělé inteligence. Dále výzkumně spolupracuje s Centrem teoretických studií Univerzity Karlovy, s Národním ústavem duševního zdraví a s českým spolkem hnutí Effective Altruism. Organizuje také AI Safety Meetup v Praze.

16:10 - 16:35

Úniky dat, co to vůbec je a jak na ně reagovat

Když vám uniknou uživatelská data, tak to může zavařit nejen vám, ale i konkurenci. Nejásejte, protože když uniknou data konkurenci...

Prozradím pár triků, jak úniky detekovat. Jeden prozradím hned: neházejte e-maily ode mě do spamu!

Zabrousíme lehce do ochrany a budeme se věnovat i správné reakci na únik.
Američtí vědci totiž zjistili, že to není o tom, jestli vám data uniknou, ale až vám uniknou.

Michal Špaček Michal Špaček

Hacker

michalspacek.cz

Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

16:40 - 17:05

Digitalizace státu: pohled z venku vs. pohled z venčí

Digitální projekty veřejné správy včera, dnes a zítra. Kam a proč se státní správa dostala a jak z toho ven.

Michal Bláha Michal Bláha

Podnikatel, investor, konzultant

michalblaha.cz

Michal Bláha

Podnikatel, investor, mentor, konzultant. Majitel Doporucim.cz, spoluzakladatel Atlas.cz. Zabývá se customer experience a service designem.

17:10

Předpokládaný závěr programu