Program

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Moderátor

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

9:10 - 9:35

Jak právo omezí používání cookies v budoucnosti?

Nejen GDPR vymezuje právní rámec užívání cookies. Stanoviska dozorových orgánů, rozhodnutí soudů, nebo připravované nařízení ePrivacy – to vše vytváří džungli, ve které se marketér těžko vyzná. V příspěvku se pokusím poskytnout mapu, která z této džungle ukáže cestu.
Zdeněk Kučera Zdeněk Kučera

Vedoucí praxe IT práva a soudních sporů

Kinstellar

Zdeněk Kučera

Zdeněk Kučera je vedoucím praxe IT práva a sporů v mezinárodní advokátní kanceláři Kinstellar v Praze. Ve své praxi se zaměřuje zejména na otázky elektronické kontraktace, sjednávání technologických smluv, zastupování klientů v IT sporech, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravy on-line marketingu. Věnuje se též veřejným zakázkám, zejména v oblasti technologií. Podílel se rovněž na právním posuzování zavádění IT produktů na trh, akvizicích IT společností a strukturování on-line projektů. Zdeněk je garantem výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT a IT právo přednáší rovněž na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Zdeněk je jedním z inovativních právníků ČR pro rok 2016, je doporučován jako IT právník Chambers Europe a Legal500 a v roce 2017 se stal právníkem roku v oblasti práva ICT.

9:35 - 10:00

Influenceři mezi paragrafy

Právní úprava influencer marketingu, to zní trendy a cool. Přitom nejde o nic nového – veškeré smluvní typy (o propagaci, o spolupráci atd.), které se s influencery uzavírají, tu byly už dávno před vznikem Instagramu. To samé platí pro zákonnou úpravu – úřady by tedy měly být schopné odhalovat a trestat zakázané typy reklamy i na sociálních sítích. Tedy v teoretické rovině. Mě zajímala praxe a ta dosud chybí. A tak jsem se za 25 dolarů stal influencerem s 11 tisíci followery, kterým jsem začal sázet reklamu za reklamou. Hlavně tedy tu klamavou, neoznačenou a jinak nezákonnou. No a pak jsem se nahlásil na jednotlivých úřadech, abych zjistil, jak budou postupovat. Přijďte si poslechnout moji přednášku. Už jen proto, že to zároveň může být moje rozlučka se svobodou.

Jan Eisenreich Jan Eisenreich

Právník

Ladislav Drha, advokátní kancelář

Jan Eisenreich

Honza je právník, specializující se na fintech, právo IT a nová média. Vystudoval práva na Karlově univerzitě a na University of Miami. Působil v mezinárodních advokátních kancelářích, poté založil vlastní právní start-up reagující na změnu občanského zákoníku. S ním díky digitalizaci dokumentů a automatizaci jejich tvorby změnil stanovy několika tisícům společností v ČR. Honza poskytoval právní poradenství při zrodu (a někdy bohužel i u zániku a při následných sporech zakladatelů) předních fintech a kryptoměnových projektů v ČR. Věnuje se právní problematice výkonnostního a influencer marketingu a aktivně publikuje o právu nových technologií, zejména ve vědeckých časopisech Univerzity Karlovy.

10:00 - 10:25

Kampaně bez rukaviček aneb co si vůči jiným značkám (ne)můžete dovolit

Co je to nekalá soutěž a proč by vás měla zajímat? Kde leží hranice mezi inspirací a vykradením cizí kampaně? Jak moc se můžete navážet do konkurentů a co hrozí, když to přepísknete? To vše prakticky a na příkladech českých i světových kampaní.
Andrea Pavelcová Andrea Pavelcová

Právnička

eLegal advokátní kancelář

Andrea Pavelcová

Andrea Pavelcová je právničkou AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů.

Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.

10:25 - 11:10

Coffee break

11:10 - 11:35

Z Česka přes Chorvatsko do Zanzibaru

V posledních letech ve Slevomatu dochází k rychlému rozvoji nabídky cestovatelských zážitků. Už zdaleka nejde jen o nabídku víkendových pobytů v českém prostředí a příhraničí. Proto bylo nutné zcela změnit naši navigační strukturu. Jak jsme k tomu přistoupili, co jsme se při tom naučili a jaký je finální dopad odkryji ve své přednášce.
Blanka Pauerová Blanka Pauerová

Product Manager

Slevomat.cz

Blanka Pauerová

Vystudovala VŠE. Realizovala projekt Melogee. Zcestovala půlku světa. Ve Slevomatu propojuje svou činorodost s vášní pro cestování, proto se produktově stará o online rezervace a vše, co s cestováním souvisí.

11:35 - 12:00

Jak Krušovice vyhrály mistrovství světa

Mistrovství světa v ledním hokeji každý rok do červena rozpálí nejednoho po zbytek roku spícího fanouška. Jak ale v zástupu všemožných značek spojených s hokejem vystoupit z řady a nezapadnout? Tak, že odměníte fanoušky. Stokrát. Pro značku piva Krušovice jsme ve spolupráci se čtyřmi agenturami připravili komunikační koncept „Královské studio“. A znovu si uvědomili, jak je důležité, aby kreativní a mediální agentury seděly u jednoho stolu.

Milena Lakomá Milena Lakomá

Digital Account Manager

Adexpres

Milena Lakomá

Milena svou kariéru v marketingu odstartovala v mediální agentuře Starcom na pozici media konzultanta, kde měla možnost stát u zrodu online i offline kampaní pro globální značky Samsung a Coca-Cola. Její další cesta již vedla do digitálu, a to do Adexpresu, kde má už rok z pozice digital account managera na starosti klienty jako Philips, Heineken, Ravak či Upfield. Ve volném čase ji nejčastěji najdete na toulkách přírodou s jejími dvěma pejsky.

Ondřej Vataščin Ondřej Vataščin

Client Service Director

Isobar

Ondřej Vataščin

Nadšený workoholik, který už 7 let zdokonaluje své dovednosti v reklamním světě. Na svém kontě má řadu českých i zahraničních projektů, které posbíraly prestižní ocenění. V Isobaru pečuje o hladký průběh kampaní a vede kompletní accountský tým pro klienty ŠKODA AUTO, Heineken, Sazka, Sunar nebo Mondelez. Pracoval také pro Vodafone, AMC, České dráhy, Mastercard, Magnesia, Dobrá voda nebo Aquila. Jeho nadhled a klidná povaha mu pomáhají zvládnout každou situaci.

12:00 - 12:25

Dokonalý web dokonale pod kontrolou

Co dělá web dokonalým? Obsah, design, konzistence s firemní identitou, responsivita, SEO, rychlost, náklady a čas na vytvoření? My si myslíme, že je to kombinace všeho. Také si myslíme, že by majitel/správce webu měl mít možnost vytvářet nové stránky nebo je upravovat. Jenže jak to udělat jednoduše, když udělat dokonalý web není vůbec jednoduché? Nechte se inspirovat praktickými ukázkami, jak lze v dnešní době řešit správu obsahu korporátního webu.
Jan Bezděk Jan Bezděk

CEO

SiteOne

Jan Bezděk

Honza pár měsíců po škole založil „digitální organismus“ SiteOne, kde s partou nadšenců začal tvořit weby a u toho zůstal doteď. V začátcích, okolo roku 2000, se řešila hlavně technika, pak se řešil design s UX, a nakonec konverze. „Náš dnešní klient chce nejen krásný, bezchybně fungující a konvertující web. Chce také nástroje, které mu umožní zjednodušit a zrychlit workflow při jeho správě. Nejde jen o náklady, dnes je rychlost důležitější než kdy jindy.“ Říká kluk lehce před čtyřicítkou, který tvorbě webů a digitálu obecně zasvětil celý svůj pracovní život.

12:25 - 13:40

Oběd

13:40 - 14:05

Jak CZC.cz vyhlásilo konkurenci vánoční příměří

„Vánoce. Lavor salátu, pohoda. Nebo ne? My v eshopech vidíme Vánoce jinak. Už od října trneme, jestli konkurence nemá lepší nabídku, nebo jestli se vám líbí naše reklama. A tak jsme se letos rozhodli, že na boj s konkurencí kašlem …“ Takhle loni začínal náš vánoční spot a v podstatě vystihuje myšlenku celé kampaně – rozhodli jsme se nepřetahovat výjimečně s naší hlavní konkurencí, ale naopak jí dát prostor v kampani a nabídnout příměří. V case study se podělíme o to, jak to celé dopadlo.

Milan Duda Milan Duda

Marketing director

CZC.cz

Milan Duda

Jako marketingový šéf CZC.cz se už druhým rokem snaží tomuto brandu vtisknout rozpoznatelnou image dvojky na online trhu s elektronikou. A je přesvědčený, že to eshopu svědčí. Než se zařadil mezi GEEKy, vedl marketing v Lékarně.cz nebo na portálu Aukro.cz.

Roman Zámečník Roman Zámečník

Strategy Director

DigitalBrain Company

Roman Zámečník

Roman spoluzaložil agenturu Brain One, kde pomáhá značkám formovat strategie a tvořit dlouhodobou konzistentní komunikaci. V agentuře pracuje pro značky jako je Direct pojišťovna, Vivantis, Heureka a samozřejmě také CZC.CZ.

14:05 - 14:30

Kouzlo automatizace? Cesta k srdci zákazníka s návratností investice přes 600 %

Praktická ukázka z dílny Lékárna.cz, jak lze na základě Big Data vytvořit automatizovanou a zcela personalizovanou e-mailingovou kampaň, která upozorňuje na relevantní slevy. Tato inspirativní případová studie je určena pro majitele e-shopů a marketéry, kteří chtějí růst a uvědomují si rovnici: “e-mailová adresa = lidská bytost.”
Lukáš Balek Lukáš Balek

VIVmail.cz s.r.o.

VIVmail.cz

Lukáš Balek

Lukáš je srdcem i duší kreativec. Jako leader Komunity Targito propojuje nejen e-mail marketéry těch nejvýznamnějších českých e-shopů. A to skrze motto: „Společně rosteme, společně se inspirujeme!“

Janek Žežula Janek Žežula

E-mail & Online Marketing Specialist

VIVmail.cz

Janek Žežula

Janek je nadšený markeťák a muzikant. Podobně jako dobrá písnička může fungovat i promyšlený e-mail marketing. Měl by mít rytmus, harmonii a melodii. Tedy frekvenci, strategii a nápad. Stejně přistupuje i k e-mail marketingu. Lebedí si, když je promyšlený až do posledního detailu. Musí dobře hrát.

14:30 - 14:55

Jak jsme zvedli návštěvnost blogu MALL.cz z nuly na 57 000 lidí měsíčně

Za dva a čtvrt roku spolupráce s MALL.CZ se zvedla organická návštěvnost blogu o 103 500 %. Napsali jsme asi 400 článků, které 80 % návštěvníků přečte až do konce. V případovce vám ukážu, jak se nám to povedlo, a nechám vás nahlédnout pod pokličku našeho blogování pro MALL.CZ.

Martina Krumpholcová Martina Krumpholcová

Obsahová agentura

Martina Krumpholcová

Martina vystudovala mediální studia a žurnalistiku. Při škole pracovala v redakci regionálního deníku, odtud pak zamířila do marketingu a nastoupila do Obsahové agentury, kde pracuje přes dva roky. Jako headcopy měla na starosti například obsahový hub LMC a dlouhodobě vede strategické plánování blogu MALL.CZ.

14:55 - 15:30

Coffee break

15:30 - 15:55

Kolik mi vydělává můj marketing? Odpověď na jeden klik!

„Polovinu peněz na marketing utrácím zbytečně, jenže nevím kterou.“ Znáte ten pocit? Ukážeme vám jak snadno zjistit, jestli se váš projekt potácí ve ztrátě nebo vesele prosperuje. Akceschopná data, která vydělávají peníze v podobě stravitelné pro šéfa i specialistu. Nahlédněte pod pokličku jak špičky na trhu přistupují k datové integraci.
Giuliano Giannetti Giuliano Giannetti

CEO

Revolt BI

Giuliano Giannetti

Giuliano je od roku 2017 zakladatelem a majitelem datově analytické agentury Revolt BI. Dříve působil jako analytik na Ministerstvu obrany ČR, v technologickém startupu Keboola a jako analytik ve společnosti McKinsey & Company.

Jan Kadleček Jan Kadleček

Online marketing consultant

Jan Kadleček

Honza se primárně věnuje strategickým konzultacím v oblasti online marketingu. Jeho recept je data driven přístup k rozhodování smíchaný se selským rozumem a léty zkušeností z mnoha rozličných projektů.

15:55 - 16:20

Personalizace digitálního zážitku pomocí strojového učení a AI

Personalizace je už nyní naprostý buzzword v oblasti digitálního marketingu a CX. Má cenu se o ni vůbec snažit? Jak na to, pokud chcete opravdu docílit personalizovaného zážitku s vaším brandem v Digitálu? Jakou roli tam hraje strojové učení a AI? Jestli je pro vás personalizace tématem, o kterém zatím byť jen přemýšlíte, přijďte se inspirovat a podebatovat na tuto přednášku!

David Vopelka David Vopelka

Data and AI Solution Architect for Digital/Marketing at DataSentics

DataSentics

David Vopelka

David Vopelka nyní pomáhá firmám s využívat strojového učení a automatizace marketingu na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti Digital marketing a CRM, kde staví na několikaletých zkušenostech z jeho vedení v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Tam kromě běžné spolupráce s agenturami hledal cesty, jak propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.

16:20 - 16:45

Personalizovaný marketing pomocí analytiky - Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu

Jednou z výzev, se kterou se v digitální době firmy potýkají, je matoucí počet nástrojů a kanálů ke společné interakci se zákazníkem. Ten navíc očekává, že komunikace ze strany firem bude personalizovaná a konzistentní zároveň. Povíme si o tom, jak se firmy mohou s touto výzvou vypořádat díky správnému využití analytik.

Simon Waller Simon Waller

Global Practice Customer Intelligence

SAS Institute ČR

Simon Waller

Simon je zkušený data analytik a expert na zákaznickou zkušenost. Momentálně pracuje pro světového lídra v oblasti analytického softwaru SAS. Konkrétně na oddělení globální zákaznické zkušenosti. Specializuje se na marketing AI a rozhodovací vědy a také na jejich aplikaci ve světě digitálního omni-channel marketingu. Budeme hovořit o tom, jak odstranit problémy ve sbírání a používání dat z digitálních kanálů, jak aplikovat moderní techniky sebe vzdělávání do vašich marketingových strategií, jak dohromady integrovat online a offline kanály a jak toto všechno využít pro lepší pochopení a optimalizaci zákaznických cest.

16:45

Předpokládaný závěr akce