Přednášející

Moderátor

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

    Moderátor

Přednášející

  • Petr Cikán

    Petr na pozici garanta kategorie Retenční marketing využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti z provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií.

    CEO & Co-Founder

    Sherpas TECH

  • Andrea Hurychová

    Andrea je přední českou expertkou na influencer marketing a videoreklamu. Začínala v marketingu v českém Googlu, kde se věnovala sociální síti Google + a především YouTube. Odtud ostatně pramení její láska k videu. Posléze byla ředitelkou prvního ročníku festivalu Utubering, což chápe jako důležitý mezikrok k založení její agentury WeDigital, která se věnuje tvorbě kreativních digitálních strategií. Andrea je garantkou kategorie Videoreklama.

    WeDigital s.r.o.

    WeDigital

  • Ondřej Ilinčev

    Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom – snad úspěšně – ostatním. Proto má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Nejefektivnější rozvoj webu.

    CRO & UX expert

    ILINČEV

  • Jan Javornický

    Kreativec a komunikační stratég, vzděláním filosof, v civilu nadšený otec. Historicky není postava Jana Javornického nijak doložena. Narodil se snad v roce 1785 ve Vysokém Mýtě, v domě č.p. 100, kde má i pamětní desku, ale obcí a měst kladoucích si nárok na to, být rodištěm významné osobnosti, je hned několik. Není jasné ani přibližné datum jeho narození, různé časové údaje si navzájem odporují. Tak jako v celém jeho životě, je i na samém jeho počátku mnoho tajemství, nejasností a bílých míst.

  • Tomáš Jindříšek

    Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.

    Managing Partner

    DARK SIDE

  • Jan Junek

    Jan již více než 10 let pracuje jako architekt a designér webových stránek pro společnosti Hartmann-Rico, Generali, Sapeli, E.On a několik e-commerce klientů. V roce 2017 zvítězil jeho design pro společnost Sapeli v soutěži WebTop100 v kategorii B2C, přednáší na konferencích WebExpo, Czech Online Expo, E-shop Summit a dalších. Se svou ženou založil úspěšnou kavárnu/bar a s Martinem Žufánkem a Jaromírem 99 přivedli na svět limitovaný šumavský gin Hvozd.

    UX konzultant

    Proof & Reason

  • Markéta Kabátová

    Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.

  • Daniel Kafka

    Dan je zakladatelem digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se pohybuje ve světě digitálního marketingu, a především nákupu médií. Získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v letošním ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.

  • Petr Kleiner

    Petr je předseda odborné poroty WebTop100 a ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže.

    Idea maker & Strategist

  • Vojtěch Lambert

    Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

    Executive director

    LCG New Media

  • Jan Romportl

    Honza je uznávaným českým expertem na umělou inteligenci. Do roku 2015 působil na Západočeské univerzitě v Plzni, kde se zabýval výzkumem umělé inteligence, a v současnosti působí jako ředitel AI centra v O2 Czech Republic, kde je jeho hlavní prioritou zlepšování zákaznické zkušenosti na základě technologií deep learningu. Jeho srdeční záležitostí je posléze výzkum využití strojového učení v oblasti farmacie a onkologie. Honza má letos na starosti kategorii Umělá inteligence.

    Chief Data Scientist

    O2 Czech Republic

  • Michal Schindler

    Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec – Cilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

    Head of Content

    Creative Dock

  • Petr Skondrojanis

    Petr se v HR a konzultačním prostředí pohybuje bezmála 26 let. Od začátku ho bavilo zkoušet nestandardní věci, což ho postupně přivedlo k tvorbě zajímavého obsahu pro účely kariérních komunikací jednotlivých firem. V posledních pěti letech se se svým projektem Cocuma věnuje firemní kultuře a pomáhá firmám s kvalitním přístupem k životu uvnitř zaměstnání vyniknout. Petr má na starosti kategorii Autentická kariérní komunikace.

    Zakladatel

    COCUMA

  • Petr Srna

    Petr je stále ještě aktivní moderátor, herec a v poslední době především CEO agentury World of Online. Agentura za 3 roky odbavila více jak stovku influencerských kampaní pro společnosti Unilever, MasterCard, L'oréal apod. Kromě toho spravuje sociální sítě a vytváří speciální projekty. Mezi poslední patří první youtuberská desková hra s názvem PLAY!, která je aktuálně jednou z nejprodávanějších deskových her v České republice. Petr letos garantuje kategorii Influencer marketing.

  • Dan Tržil

    Dan Tržil je český pionýr podcastů, který produkuje jeden z těch u nás nejpopulárnějších – Proti proudu a spoustu dalších, ať již svých či tvořených na zakázku. Dan má zároveň v rámci WebTop100 2020 na starosti hodnocení kategorie Firemní podcast roku.

    Podcast Producer

    dantrzil.cz

  • Pavel Ungr

    Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

  • Aki Votrubová

    Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialistka. Má zkušenosti se správnou účtů a influencer kampaní pro zadavatele jako jsou T-Mobile, Milka, Mattoni, Sazka či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera. Instagramu se věnuje i na svém YouTube kanále a školí jej pravidelně na veřejných kurzech a workshopech pro marketéry i tvůrce.

    Instagram & Influencer Specialist

    www.instagram.com/akivotrubova

  • Bára Wagnerová

    Bára má za sebou 18 let agenturního života, během nichž sbírala zkušenosti s tvorbou a plánováním marketingové komunikace pro lokální i nadnárodní značky. Do jejího accountského portfolia patří například Google, Vodafone, Milka, Fidorka, Nivea, Pilsner Urquell, Relax, Finlandia a desítky dalších značek. V minulosti vedla místní pobočku americké digitální agentury Symblaze, dnes se věnuje vlastní agentuře Friendly, která působí na trhu již šestým rokem. Friendly nabízí komplexní reklamní služby s orientací na kreativitu a výsledky. Stojí mimo jiné i za komunikací značky energy drinku Tiger, která se letos na českém trhu poprvé stala jedničkou v objemu prodejů ve své kategorii. Ale o tom třeba zase někdy příště ; )

    Managing Partner

    Friendly

  • Irena Zatloukalová

    Irena je v letošním ročníku soutěže garantkou kategorie Digitální PR. Prakticky od začátku své kariéry pracuje jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do agentury Fenek PR, kterou vlastní společně s Jiřím Vicherkem a se kterou se věnují především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému.

    Managing partner

    FENEK^^