Česká národní banka - kongresové centrum, Senovážné náměstí 30, Praha 1

Program

Program

Zhodnocení roku 2020 v československém digitálu

Kam kráčí český a slovenský digitál? Co lze vyčíst z kvality letošních soutěžních projektů? A jak jsme na tom v porovnání se zahraničím?
O tom se v úvodní přednášce rozpovídá Petr Kleiner, předseda odborné poroty WebTop100 a ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže.

Petr Kleiner Petr Kleiner

Idea maker & Strategist

Petr Kleiner

Petr je předseda odborné poroty WebTop100 a ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže.

Jak na kvalitní SEO

Kam směřuje SEO v tuzemských končinách? Proč ho nepodcenit? A jak by se kvalitní SEO mělo vlastně dělat?
Uslyšíte od Pavla Ungra, který je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

Pavel Ungr Pavel Ungr

SEO konzultant

pavelungr.cz

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

Brand marketing – jak na ideální brandovou kampaň

Jak by měla vypadat ideální strategie brandové kampaně? Jaké kvalitní jsou projekty, které se letos přihlásily do soutěže WebTop100?
Více poví Dan Kafka, zakladatel digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se Dan pohybuje ve světě digitálního marketingu, a především nákupu médií. Získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v letošním ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.

Daniel Kafka Daniel Kafka

CEO

Fragile media

Daniel Kafka

Dan je zakladatelem digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se pohybuje ve světě digitálního marketingu, a především nákupu médií. Získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v letošním ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.

Role Instagramu v marketingu

V čem je Instagram zásadní sociální sítí a jaká je jeho aktuální role v marketingových mixech českých a slovenských firem?
To nám řekne Aki, známá česká instagramerka, která zároveň pomáhá svým klientům s marketingovou komunikací právě na této platformě. V letošním ročníku soutěže WebTop100 má ve své režii kategorii Instagramový počin roku.

Aki Votrubová Aki Votrubová

Instagram & Influencer Specialist

akivotrubova.cz

Aki Votrubová

Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialistka. Má zkušenosti se správnou účtů a influencer kampaní pro zadavatele jako jsou T-Mobile, Milka, Mattoni, Sazka či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na influencer marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera. Instagramu se věnuje i na svém YouTube kanále a školí jej pravidelně na veřejných kurzech a workshopech pro marketéry i tvůrce.

Obsahový marketing

Závislost na číslech u digitálního marketingu, ohýbání content marketingu do brainwashingu, mýtus contentu coby reklamní kampaně.
To jsou témata Michala Schindlera, který se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec – Cilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

Michal Schindler Michal Schindler

Head of Content

Creative Dock

Michal Schindler

Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec – Cilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

Videoreklama

Videomarketing v Čechách a ve světě – stav, vývoj, směřování.
Vše potřebné nám přijde říct Andrea Hurychová, přední česká expertka na influencer marketing a videoreklamu. Začínala v marketingu v českém Googlu, kde se věnovala sociální síti Google + a především YouTube. Odtud ostatně pramení její láska k videu. Posléze byla ředitelkou prvního ročníku festivalu Utubering, což chápe jako důležitý mezikrok k založení její agentury WeDigital, která se věnuje tvorbě kreativních digitálních strategií. Andrea je garantkou kategorie Videoreklama.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

WeDigital s.r.o.

WeDigital

Andrea Hurychová

Andrea je přední českou expertkou na influencer marketing a videoreklamu. Začínala v marketingu v českém Googlu, kde se věnovala sociální síti Google + a především YouTube. Odtud ostatně pramení její láska k videu. Posléze byla ředitelkou prvního ročníku festivalu Utubering, což chápe jako důležitý mezikrok k založení její agentury WeDigital, která se věnuje tvorbě kreativních digitálních strategií. Andrea je garantkou kategorie Videoreklama.

Efektivní weby

Jak mohutně (či marginálně) umí tuzemští odborníci svými aktivitami pomáhat zlepšovat výkonnost firem s využitím webů.
Dozvíte se v přednášce Ondřeje Ilinčeva, původem vystudovaného inženýra architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom – snad úspěšně – ostatním. Proto má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Nejefektivnější rozvoj webu.

Ondřej Ilinčev Ondřej Ilinčev

CRO & UX expert

ILINČEV

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom – snad úspěšně – ostatním. Proto má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Nejefektivnější rozvoj webu.

Digitální PR

Jaký je současný stav lokálního PR, jaký vývoj se dá předpokládat a jak si stojí v porovnání se zahraničím?
Srovnání uslyšíme od Ireny Zatloukalové, která je v letošním ročníku soutěže garantkou kategorie Digitální PR. Prakticky od začátku své kariéry pracuje jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do agentury Fenek PR, kterou vlastní společně s Jiřím Vicherkem a se kterou se věnují především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému.

Irena Zatloukalová Irena Zatloukalová

Managing partner

FENEK^^

Irena Zatloukalová

Irena je v letošním ročníku soutěže garantkou kategorie Digitální PR. Prakticky od začátku své kariéry pracuje jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do agentury Fenek PR, kterou vlastní společně s Jiřím Vicherkem a se kterou se věnují především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému.

Umělá inteligence

Nejzajímavější případy implementace umělé inteligence v reálném consumer-facing prostředí, které se v posledních měsících na našich trzích objevily, nám představí
Jan Romportl, uznávaný český expert na umělou inteligenci. Do roku 2015 působil na Západočeské univerzitě v Plzni, kde se zabýval výzkumem umělé inteligence, a v současnosti působí jako ředitel AI centra v O2 Czech Republic, kde je jeho hlavní prioritou zlepšování zákaznické zkušenosti na základě technologií deep learningu. Jeho srdeční záležitostí je posléze výzkum využití strojového učení v oblasti farmacie a onkologie. Honza má letos na starosti kategorii Umělá inteligence.

Jan Romportl Jan Romportl

Chief Data Scientist

O2 Czech Republic

Jan Romportl

Honza je uznávaným českým expertem na umělou inteligenci. Do roku 2015 působil na Západočeské univerzitě v Plzni, kde se zabýval výzkumem umělé inteligence, a v současnosti působí jako ředitel AI centra v O2 Czech Republic, kde je jeho hlavní prioritou zlepšování zákaznické zkušenosti na základě technologií deep learningu. Jeho srdeční záležitostí je posléze výzkum využití strojového učení v oblasti farmacie a onkologie. Honza má letos na starosti kategorii Umělá inteligence.

Kariérní komunikace

Kam se za poslední léta v tuzemsku posunula HR komunikace? Převažuje stále korporátní bullshit nad uvěřitelností? A kam se v této oblasti budeme posouvat dál?
Petr se v HR a konzultačním prostředí pohybuje bezmála 26 let. Od začátku ho bavilo zkoušet nestandardní věci, což ho postupně přivedlo k tvorbě zajímavého obsahu pro účely kariérních komunikací jednotlivých firem. V posledních pěti letech se se svým projektem Cocuma věnuje firemní kultuře a pomáhá firmám s kvalitním přístupem k životu uvnitř zaměstnání vyniknout. Petr má na starosti kategorii Autentická kariérní komunikace.

Petr Skondrojanis Petr Skondrojanis

Zakladatel

COCUMA

Petr Skondrojanis

Petr se v HR a konzultačním prostředí pohybuje bezmála 26 let. Od začátku ho bavilo zkoušet nestandardní věci, což ho postupně přivedlo k tvorbě zajímavého obsahu pro účely kariérních komunikací jednotlivých firem. V posledních pěti letech se se svým projektem Cocuma věnuje firemní kultuře a pomáhá firmám s kvalitním přístupem k životu uvnitř zaměstnání vyniknout. Petr má na starosti kategorii Autentická kariérní komunikace.

Influencer marketing na československé scéně

Procházka současný stavem influencer marketingu i poučení do roku 2021, které bude vycházet ze současného dění na československé influencerské scéně v kombinaci se zahraniční inspirací. Vyplatí se koupit si doporučení kamaráda, nebo je celý influencer marketing zbytečně drahá legrace?
Petr je stále ještě aktivní moderátor, herec a v poslední době především CEO agentury World of Online. Agentura za 3 roky odbavila více jak stovku influencerských kampaní pro společnosti Unilever, MasterCard, L'oréal apod. Kromě toho spravuje sociální sítě a vytváří speciální projekty. Mezi poslední patří první youtuberská desková hra s názvem PLAY!, která je aktuálně jednou z nejprodávanějších deskových her v České republice. Petr letos garantuje kategorii Influencer marketing.

Petr Srna Petr Srna

CEO

World of Online

Petr Srna

Petr je stále ještě aktivní moderátor, herec a v poslední době především CEO agentury World of Online. Agentura za 3 roky odbavila více jak stovku influencerských kampaní pro společnosti Unilever, MasterCard, L'oréal apod. Kromě toho spravuje sociální sítě a vytváří speciální projekty. Mezi poslední patří první youtuberská desková hra s názvem PLAY!, která je aktuálně jednou z nejprodávanějších deskových her v České republice. Petr letos garantuje kategorii Influencer marketing.

Digitální transformace

Digitální transformace je buzzword, který se v posledních letech poměrně intenzivně využíval. Platí to stále? Nebo se s ním spíš, podobně jako s daty, začíná pracovat? A jak vůbec probíhá úspěšná digitální transformace firmy?
Tomáš má v soutěži na starosti kategorii Digitální transformace. Je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech.

Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek

Managing Partner

DARK SIDE

Tomáš Jindříšek

Tomáš má v soutěži na starosti kategorii Digitální transformace. Je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech.

Výkonnostní marketing

Jaké příležitosti a hrozby nás v této oblasti čekají v nebližších letech a jak se s nimi vypořádat.
Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.

Markéta Kabátová Markéta Kabátová

CEO

uLab

Markéta Kabátová

Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.

Podcasty

Inspirace k byznysovému využití podcastů ať už z našich zeměpisných šířek, nebo ze světa. Různé přístupy k tomu, jak má perfektní firemní podcast vypadat, respektive znít. Chybet nebude ani zhodnocení lokální podcastové scény a predikce jejího vývoje v následujících měsících.
Dan Tržil je český pionýr podcastů, který produkuje jeden z těch u nás nejpopulárnějších – Proti proudu a spoustu dalších, ať již svých či tvořených na zakázku. Dan má zároveň v rámci WebTop100 2020 na starosti hodnocení kategorie Firemní podcast roku.

Dan Tržil Dan Tržil

Podcast Producer

dantrzil.cz

Dan Tržil

Dan Tržil je český pionýr podcastů, který produkuje jeden z těch u nás nejpopulárnějších – Proti proudu a spoustu dalších, ať již svých či tvořených na zakázku. Dan má zároveň v rámci WebTop100 2020 na starosti hodnocení kategorie Firemní podcast roku.