Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Josef Havelka

    Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

Přednášející

  • Tomáš Havryluk

    V Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva. Do e-shopu nastoupil v roce 2007. Ze studenta se během sedmi let vypracoval, položil základy celého IT obchodu a přišel s inovacemi jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Z pozice místopředsedy představenstva řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.

    Místopředseda představenstva

    Alza.cz

  • Pavel Jankovský

    Pavel Jankovský má dlouholeté zkušenosti z oblasti marketingu, brand managementu, eventů či online marketingu, které získal v takových společnostech jako O2 Czech Republic, TV Prima či MARK/BBDO. Také stál za vytvořením TV kanálu Prima COOL. Od června 2015 je marketingovým ředitelem BMW Group Česká republika.

    Marketingový ředitel

    BMW Group

  • Martina Říhová

    Martina Říhová, výkonná ředitelka Lagardere Active ČR Začínala v roce 1995 v PR agentuře GCi Prague. O rok později přešla do agentury MediaComPraha, pro kterou pracovala tři roky. V roce 1999 nastoupila do Leo Burnett Advertising na pozici strategic media director. Od roku 2002 řídila agenturu MediaVest, v roce 2007 byla jmenována CEO Starcom Mediavest Group. Více než rok byla CIO Publicis One, od listopadu 2017 je výkonnou ředitelkou Lagardere Active ČR.

  • Ivana Šedivá

    Ivana vede už pátým rokem marketing v Mekáči a pořád ji to baví. Doma sleduje naživo průřez generacemi, včetně těch, které ještě marketéři nestačili označit (1-30 let). Její zkušenosti zahrnují práci lokální i mezinárodní, ve FMCG, retailu a nyní v brandové restauraci. Zkušenosti sbírala tolik let, že snad ani nechce to číslo říkat. Komunitě vrací zpět také jako mentorka a občas někde něco přednese.

    Marketingová ředitelka

    McDonald's ČR