Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

9:30 - 9:40

Přivítání

Začněme den dobrou snídaní a kávou.

Ján Simkanič Ján Simkanič

Ředitel

Nový deník

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

9:40 - 11:40

Josef Havelka vyzpovídá velmi pečlivě své hosty

Technologie mění svět. Mění i svět marketingu. Přísliby marketingového digitálního ráje vzbuzují velká očekávání – sen o přesně cílené, individuálně podané, kontextově zobrazené, vysoce efektivní komunikaci s ideálními metrikami, transparentní cenotvorbou a extrémně vysokým ROI, to všechno samozřejmě dokonale změřené a zanalyzované, nemůže být lákavější. 

Otázkou jen zůstává, jak dlouho tento sen vydrží.

Čas bude i pro vaše dotazy. Proto se s námi přijďte podělit i o své postřehy, načerpat tu nejlepší inspiraci a připravit se společně na nejzávažnější výzvy marketingu budoucnosti.

Josef Havelka Josef Havelka

Owner

Humbug

Josef Havelka

Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.

Tomáš Havryluk Tomáš Havryluk

Místopředseda představenstva

Alza.cz

Tomáš Havryluk

V Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva. Do e-shopu nastoupil v roce 2007. Ze studenta se během sedmi let vypracoval, položil základy celého IT obchodu a přišel s inovacemi jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Z pozice místopředsedy představenstva řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.

Pavel Jankovský Pavel Jankovský

Marketingový ředitel

BMW Group

Pavel Jankovský

Pavel Jankovský má dlouholeté zkušenosti z oblasti marketingu, brand managementu, eventů či online marketingu, které získal v takových společnostech jako O2 Czech Republic, TV Prima či MARK/BBDO. Také stál za vytvořením TV kanálu Prima COOL. Od června 2015 je marketingovým ředitelem BMW Group Česká republika.

Martina Říhová Martina Říhová

CEO

Lagardère Active ČR

Martina Říhová

Martina Říhová, výkonná ředitelka Lagardere Active ČR Začínala v roce 1995 v PR agentuře GCi Prague. O rok později přešla do agentury MediaComPraha, pro kterou pracovala tři roky. V roce 1999 nastoupila do Leo Burnett Advertising na pozici strategic media director. Od roku 2002 řídila agenturu MediaVest, v roce 2007 byla jmenována CEO Starcom Mediavest Group. Více než rok byla CIO Publicis One, od listopadu 2017 je výkonnou ředitelkou Lagardere Active ČR.

Ivana Šedivá Ivana Šedivá

Marketingová ředitelka

McDonald's ČR

Ivana Šedivá

Ivana vede už pátým rokem marketing v Mekáči a pořád ji to baví. Doma sleduje naživo průřez generacemi, včetně těch, které ještě marketéři nestačili označit (1-30 let). Její zkušenosti zahrnují práci lokální i mezinárodní, ve FMCG, retailu a nyní v brandové restauraci. Zkušenosti sbírala tolik let, že snad ani nechce to číslo říkat. Komunitě vrací zpět také jako mentorka a občas někde něco přednese.

11:40 - 12:00

Networking a závěr akce