Konferenční centrum City, Na Strži 1702/65, Praha 4

Přednášející

Moderátor

  • David Slížek

    David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

    Šéfredaktor Lupa.cz

    Lupa.cz

Přednášející

  • Kateřina Hrubešová

    V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje přes 20 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj, řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

  • Ondřej Malý

    Ondřej Malý vystudoval žurnalistiku a americká studia na Fakultě sociálních věd UK. V letech 2007 – 2012 působil jako redaktor v Lidových novinách a Hospodářských novinách. Od roku 2012 do roku 2017 byl členem Rady Českého telekomunikačního úřadu. V dubnu roku 2017 byl jmenován koordinátorem digitální agendy na Úřadu vlády ČR. V roce 2018 zastával pozici náměstka ministra průmyslu a obchodu. V současnosti je nezávislý konzultant.

    Nezávislý konzultant

  • Jan Ryšánek

    Honza, závislý na sociálních sítích, spravuje social kampaně v agentuře GREY již 2. rokem. Jednou z největších kampaní byli Pěnožrouti, kteří bavili český social celé léto. Jak probíhala optimalizace? Co se testovalo? To vám nyní prozradíme.

    Social media planner

    WMC GREY

  • Tomáš Sýkora

    Moje jméno je Tomáš Sýkora, už přes dva roky se v GREY věnuji plánování strategií se zapojením digitálních řešení. Jedním z takových projektů byly například Pěnožrouti. Pojďme se teď na ně spolu podívat.

    Digital strategy planner

    WMC GREY

  • Petr Václavek

    Zakladatel komunitní platformy Foodgroot.com, která komplexně hodnotí kvalitu potravin a jejich vliv na lidské zdraví. Donedávna Vice President pro globální marketing a komunikaci první burzy s uměním na světě dříve vedl social a digitál největší a nejoceňovanější reklamní agentury Impact & Echo BBDO Kuwait. Svou reklamní kariéru nastartoval v roce 1994 v pražské Mark/BBDO, prošel také agenturami Grey, Saatchi & Saatchi a Leo Burnett. Spoluzaložil a vedl i vlastní marketingové a reklamní projekty Lemonade a Northman’s.

    Zakladatel

    Foodgroot.com