Konferenční centrum City, Na Strži 1702/65, Praha 4

Program

Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Úvodní slovo

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor Lupa.cz

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Mobilní internet pohledem NetMonitoru a SPIR

Jaká jsou aktuální data mobilní návštěvnosti, kolik peněz se točí v mobilní inzerci a kteří hráči vládnou trhu? Nejen to, ale také výhled, jakým hrozbám bude mobilní internet čelit a jaké příležitostí bude moci využít, nabídne příspěvek Kateřiny Hrubešové, výkonné ředitelky SPIR.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Výkonná ředitelka

Sdružení pro internetový rozvoj v České republice

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje přes 20 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj, řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Vývoj na trhu mobilních telekomunikací - neomezená data a příprava na 5G

Rok 2019 přinesl několik zásadních změn – trojka na mobilním trhu se spojila s dvojkou na fixním trhu (Vodafone s UPC), všichni tři operátoři přišli s neomezenými daty a regulátor zahájil proces vedoucí k aukci kmitočtů. Ta uvolní operátorům spektrum vhodné pro rozvoj sítí páté generace, ale úřad ji chce využít také pro vstup nového infrastrukturního hráče na český trh.

Ondřej Malý Ondřej Malý

Nezávislý konzultant

Ondřej Malý

Ondřej Malý vystudoval žurnalistiku a americká studia na Fakultě sociálních věd UK. V letech 2007 – 2012 působil jako redaktor v Lidových novinách a Hospodářských novinách. Od roku 2012 do roku 2017 byl členem Rady Českého telekomunikačního úřadu. V dubnu roku 2017 byl jmenován koordinátorem digitální agendy na Úřadu vlády ČR. V roce 2018 zastával pozici náměstka ministra průmyslu a obchodu. V současnosti je nezávislý konzultant.

Mobilní aplikace místo zbytečného marketingu

Foodgroot je mobilní aplikace, která dokáže rozpoznat kvalitu potravin. A to na základě čárového kódu, který uživatel naskenuje, a dozví se rovněž informace o původu potraviny a jejím dopadu na životní prostředí. Petr představí dlouhé měsíce vývoje, během kterých Foodgroot vznikal, a nastíní další plány, kterých chce s aplikací dosáhnout. Čeká nás revoluce ve způsobu nakupování potravin?

Petr Václavek Petr Václavek

Zakladatel

Foodgroot.com

Petr Václavek

Zakladatel komunitní platformy Foodgroot.com, která komplexně hodnotí kvalitu potravin a jejich vliv na lidské zdraví. Donedávna Vice President pro globální marketing a komunikaci první burzy s uměním na světě dříve vedl social a digitál největší a nejoceňovanější reklamní agentury Impact & Echo BBDO Kuwait. Svou reklamní kariéru nastartoval v roce 1994 v pražské Mark/BBDO, prošel také agenturami Grey, Saatchi & Saatchi a Leo Burnett. Spoluzaložil a vedl i vlastní marketingové a reklamní projekty Lemonade a Northman’s.

Jak jsme vypěnili s Kofolou

Pěnzident, Pěnisl Otakar II., Pěnštajn a dalších 150 bláznivých postaviček tvořily hlavní roli jedné z největších online kampaní tohoto roku pro značku Kofola. Zjistěte, jakou nadzvukovou rychlostí vytvořit aplikaci, která není pouhým doplňkem, ale hlavním pojidlem mezi lidskou hravostí a prodejem produktu. Dozvíte se také, jak je důležité přizpůsobit kreativu formátům, něco o hyperdynamické optimalizaci, a že pro pěnomenální letní kampaň není potřeba nadlinkové komunikace.

Jan Ryšánek Jan Ryšánek

Social media planner

WMC GREY

Jan Ryšánek

Honza, závislý na sociálních sítích, spravuje social kampaně v agentuře GREY již 2. rokem. Jednou z největších kampaní byli Pěnožrouti, kteří bavili český social celé léto. Jak probíhala optimalizace? Co se testovalo? To vám nyní prozradíme.

Tomáš Sýkora Tomáš Sýkora

Digital strategy planner

WMC GREY

Tomáš Sýkora

Moje jméno je Tomáš Sýkora, už přes dva roky se v GREY věnuji plánování strategií se zapojením digitálních řešení. Jedním z takových projektů byly například Pěnožrouti. Pojďme se teď na ně spolu podívat.