Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

13:30 - 13:45

Data-driven komunikace s gamifikačními prvky - nevyhnutelná budoucnost?

Změna pohledu na sociálně-mediální kanály a jejich využití ve chvíli, kdy se jimi dodávané metriky mění na zdroje dat porovnávané s dalšími zdroji a výstupy. Problematika docílení dostatečně velkého vzorku pro relevantní analýzu. Externalizace atributů ideálního uživatele na jedné straně a zajímavé výsledky anonymního porovnávání dat s cílem zachytit trendy a závislosti na straně druhé. e-commerce nebo gamifikační projekt jako názorný příklad úspěšného využití analytiky.

Pavel Hacker Pavel Hacker

CMO

Brandz Friendz

Pavel Hacker

Pavel Hacker vede marketing a působnost na zahraničních trzích agentury BrandzFriendz. Pracoval v agentuře EURO RSCG (nyní Havas), v mediálním oddělení agentury Advertures (od poloviny roku 2008 Mather Advertures, od roku 2009 pod názvem Neo@Ogilvy). Online komunikaci se věnuje od roku 2001, začínal v agentuře Omnimedia Public Relations. Vzdělával se na Fakultě Sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a Faculty of Social Studies Loughborough University. V posledních měsících se zabývá postavením správy sociálních médií na tvrdých datech.

Petr Šimeček Petr Šimeček

Founder

Keboola

Petr Šimeček

Petr je jedním ze zakladatelů společnosti Keboola. On a jeho firma působí v oblasti data a Business Intelligence, tj. snaží se poskytovat klientům komplexní pohled na jejich společnost prostřednictvím různých datových zdrojů a hledat souvislosti, které by jinak zůstaly neodhaleny. Dělá to především prostřednictvím Keboola Connection, sady nástrojů a konektorů určených pro integraci datových zdrojů a jejich vzájemné propojování. Se zákazníky v USA a Asii diskutuje praktické dopady AI na jejich business na denní bázi.

13:50 - 14:05

Internet věcí je tady (a s ním také hromada zajímavých dat)

Chytré telefony jsou už dnes skoro samozřejmostí a je proto čas na "next big thing". A právě internet věcí (Internet of Things), o kterém už se pár let mluví a polemizuje, by mohl být velkou věcí velmi brzy. V krátké prezentaci se podíváme na to, jak zajímavá data dokáží už dnes sbírat naše chytré telefony a ukážeme si, že u telefonů sběr dat zdaleka nekončí... Už je tady doba, kdy Vaši dietu ohlídá přímo vidlička kterou jíte.

Michal Šrajer Michal Šrajer

Chief Happiness Officer

AVAST Software

Michal Šrajer

Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.

14:10 - 14:25

Jak najít mezi daty správné lidi a správné odpovědi

Jak udělat analýzu klíčových slov, poznat svojí cílovou skupinu a data efektivně analyzovat. To vám prozradím za pouhých 20 minut. Přijďte si poslechnout jaké nástroje při analýze používat, jak z ní získat přehledné grafy a jak z ní vytvářet komunikační strategie pro váš blog, web nebo sociální sítě. Přijďte si pro know-how z Ataxa a H1.cz, exkluzivně na New Media Inspiration.

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

Pavel Ungr

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

14:30 - 14:45

Realtime analytika velkých dat s Elasticsearch

V přednášce si vysvětlíme, proč je fulltextový vyhledávací stroj velmi efektivním nástrojem pro analýzu velkých dat, a předvedeme si ukázky jeho reálného využití i paletu jeho možností.

Karel Minařík Karel Minařík

Designér, programátor a analytik

14:50 - 15:05

Včera (data), dnes (informace) a zítra (znalosti)

Existuje nějaká souvislost mezi ekonomickými teoriemi minulosti a dnešním internetem? Jakou roli v něm hrají data, informace a znalosti? Proč Facebook nebo Twitter posílá upozornění na email? Jak je možné, že Google poskytuje většinu nástrojů zadarmo a navíc chce zpřístupnit bezplatně všechny informace světa? Budeme schopni využít v budoucnu znalosti, pokud se orientujeme pouze na data správná a nikoliv přesná? Co lze očekávat v roce 2013 za novinky? A co ukrýval Jan Tleskač? Odpovědi a mnohem více se dozvíte v přednášce.

Ivan Kutil Ivan Kutil

Co-founder & Google Architect

AppSatori s.r.o.

Ivan Kutil

Ivan patří k nejvýraznějším odborníkům na Google technologie v ČR. Sleduje trendy v oblasti webových technologií a zkoumá jejich možnosti či nejzajímavější praktické využití. Své znalosti využívá k přednáškám, školení, konzultacím nebo psaní článků. Spoluzaložil společnost AppSatori, kde pomáhá firmám využívat Google služby pro potřeby jejich podnikání. Ve volném čase se věnuje odhadu budoucích trendů nejen v IT a četbě knih.