Partneři

  • Mediální partneři

    •  logo Lupa.cz 

      Lupa.cz

      Již 18 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

    •  logo Marketing Journal 

      Marketing Journal

      Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

    •  logo MediaGuru.cz 

      MediaGuru.cz

      MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

    •  logo Root.cz 

      Root.cz

      Tvář s černými brýlemi v hlavičce webu je už od roku 1999 pevnou součástí linuxové společnosti. Preference svobodného softwaru a smysl pro open-source technologie jsou základní genovou výbavou posádky Root.cz s šéfkapitánem Petrem Krčmářem. Na palubě potkáte komunitu odborníků: programátory, administrátory, správce sítí a fanoušky IT s nálepkou sympatického tučňáka.

    •  logo Tyinternety.cz 

      Tyinternety.cz

      Píšeme o digitálním světě, startupech, nových technologiích a chytré budoucnosti – zkrátka a dobře o všem důležitém, co se objeví na těch internetech i kolem nich.

  • Za podpory

    •  logo BizIT 

      BizIT

      Business IT Club, zkráceně BizIT, je organizace pro podporu informačních technologií, inovací, nápadů, obchodu, byznysu a podnikání na českých vysokých školách. BizIT otevírá studentům nové možnosti vzájemného setkávání, komunikace, vzdělávání, diskuze a uplatnění. Klub organizuje přednášky, zve hosty, pořádá soutěže a další akce. Klademe důraz především na člověka a jeho potenciál.

    •  logo ČVUT FIT v Praze 

      ČVUT FIT v Praze

      Fakulta informačních technologií (FIT) byla založena v r. 2009 jako osmá fakulta ČVUT v Praze. Ačkoliv je nejmladší fakultou, opírá se o mnohaletou tradici výuky i výzkumu v oblasti informatiky nejvýznamnější české technické univerzity. Poskytuje tak vzdělání v celé šíři informatiky v bakalářském, magisterském i doktorském studiu.

    •  logo Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze 

      Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze

      Fakulta sociálních věd patří k jedněm z nejmladších fakult Univerzity Karlovy. Jejím hlavním cílem je rozvíjet pedagogickou a výzkumně-analytickou činnost v klíčových sociálněvědních oborech: ekonomii, mediálních studiích, mezinárodních teritoriálních studiích, politologii a sociologii, a rozšiřovat profesní přípravu v oborech marketingová komunikace a PR a žurnalistice. Dvěma významnými výzkumnými pracovišti při FSV UK jsou Centrum pro mediální studia, které se zabývá především rolí současných českých masových médií ve světovém kontextu, a Centrum pro sociální a ekonomické strategie. V současné době studuje na FSVUK přibližně 4500 studentů.

    •  logo Filozofická fakulta Univerzity Karlovy 

      Filozofická fakulta Univerzity Karlovy

      Filozofická fakulta Univerzity Karlovy je tradičním centrem české vzdělanosti. Svou prestiž zakládá na bezkonkurenčním počtu oborů, jichž zde lze studovat téměř sedmdesát, na hloubce a náročnosti studia a na svém výběrovém charakteru, což dokládá fakt, že se o studium na této fakultě každoročně uchází tisíce zájemců. Na Filozofické fakultě UK studuje téměř 8000 studentů, z nichž se mnohdy stávají vůdčí osobnosti společenského života naší země. Absolventi se dokáží vynikajícím způsobem uplatnit na nejvýznamnějších postech v oblastech vědy, kultury či politiky. Filozofická fakulta zajišťuje výuku největšího počtu humanitních oborů v České republice a je jedinou evropskou fakultou, na níž lze (v různých formách) studovat všechny jazyky, jimiž se mluví v členských zemích Evropské unie. Díky sedmi stovkám špičkových pedagogů a vědeckých pracovníků je tato fakulta nejvýznamnější českou humanitně orientovanou vzdělávací institucí, která ve svých oborech prezentuje stále nové a objevné myšlenky, a navazuje tak na svou několikasetletou tradici.

  • Produktoví partneři

    •  logo ACTIVE 24 

      ACTIVE 24

      ACTIVE 24 patří mezi největší české poskytovatele webhostingových služeb, registrátory domén a provozovatele serverových řešení. Služby společnosti ACTIVE 24 jsou postavené na špičkové technické kvalitě, stabilitě a nepřetržité zákaznické podpoře. V současné době nabízí výběr z více než 250 doménových koncovek, sdílený hosting, nástroje pro jednoduchou tvorbu webů, e-maily snadno dostupné z mobilních zařízení, managed servery, e-shop a další související služby. ACTIVE 24 se také angažuje v problematice bezpečnosti na internetu a aktivně se podílí na inovacích, které směřují ke zlepšení situace v této oblasti. Pro své zákazníky například zavedla jako jedna z prvních automatické podepisování webů pomocí důvěryhodného certifikátu Let´s Encrypt. Služby ACTIVE 24 využívá v současné době více než 100 000 zákazníků.

    •  logo Starbucks 

      Starbucks

      Společnost Starbucks Coffee je vedoucí maloobchodní prodejce, pražírna a značka vynikající kávy na celém světě s více než 16.000 maloobchodními prodejnami ve 44 zemích světa. Naším závazkem je nabízet svým zákazníků nejlepší kávu na světě a vynikající zážitek z kávy. Ve Starbucks ochutnáváme kávu z celého světa a to více než 150 000 šálků ročně. Hledáme pouze ta nejjemnější a nejbohatší kávová zrna, a proto jich musíme ochutnat takové množství. Káva vytváří jemné rozdíly své chuti podle místa, kde roste. V České republice je k dnešnímu dni již 12 kaváren Starbucks.

    •  logo STRV 

      STRV

      STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.

    •  logo ZOOT 

      ZOOT

      ZOOT je největší online obchod s módou a designem v Čechách a na Slovensku. To, co dělá, ho baví, a chce, aby to bavilo i vás. Takže krom 300 000 kousků skladem, dopravy zdarma na všechno a 90 dní na vrácení zboží nabízí i možnost vyzkoušet si všechno předem, abyste platili opravdu jen za to, co se vám líbí a co vám sedí. Každý měsíc navíc vydává časopis ZOOT se spoustou inspirace (nejen) ze světa módy a designu. Jen tak. Pro radost.

  • Organizátoři

    •  logo Studia nových médií FF UK 

      Studia nových médií FF UK

      Nová média – termín moderní, skloňovaný v různých akademických kruzích, zaklínadlo většiny frikulínů (be free, cool & in) - se v 90. letech staly akademickým oborem. Od akademického roku 2006/2007 je možné jej také studovat v ČR. Jeho koncepce vychází z informačních studií a knihovnictví.

    •  logo TUESDAY Business Network 

      TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

  • Produkce

    •  logo Internet Info 

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,6 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.