Přednášející

Moderátoři

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

    stálý spolupracovník

    TUESDAY Business Network

  • Ján Simkanič

    Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

  • Josef Šlerka

    Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

Přednášející

  • Petr Andrýsek

    Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.

  • Jan Cibulka

    Honza Cibulka je datový novinář na volné noze, píše blog datastory.cz. Donedávna se věnoval analýze výkonnostních reklamních kampaní a návrhu uživatelských rozhraní, současné době propaguje praktické využívání veřejně dostupných dat v novinařině. Své projekty staví na kombinaci HTML, JavaScriptu a Pythonu. Ve volném čase fotí a příležitostně se postaví za bar.

    Datový novinář

    Datastory.cz

  • Martina Čulíková

    Od loňska je Martina absolventkou Informačních studií a Studia nových médií na Univerzitě Karlově v Praze. V rámci studia se nejvíce zajímala a v současné době se stále zajímá o oblast neogeografie. Právě Location Based Services se věnovala i ve své diplomové práci. Živí se ale on-line marketingem – od roku 2011, s krátkou přestávkou na mateřskou dovolenou, působí v H1.cz jako account managerka. Ve volném čase se věnuje dcerce nebo relaxuje s paletou v ruce.

    Account Manager

    H1.cz

  • Markéta Dolejšová

    Je absolventkou oboru Studia nových médií, kde se zabývala především uměním nových technologií a možnostmi jeho využití ve formování veřejného prostoru. Tomuto tématu se dále věnuje v rámci uměleckého uskupení Cancel , které v rámci studia stihla spoluzaložit. Je jedním z šesti stvořitelů mrkve v rohlíku a jedním ze čtyř kurátorů pražské public-artové galerie Artwall . V současné době se ale zabývá především foodtech designem a food-networkingem. Na to všechno si vydělává jako video-editorka v produkční agentuře.

  • Lutfia Drastilová

    Lutfia vystudovala obor Studia nových médií na FF UK v Praze, kde se v rámci své diplomové práce zabývala využívánín sociálních médií na Blízkém východě. K území Palestiny má osobní vztah, protože její otec je palestinského původu a tamní situaci zná z vlastních zkušeností. Ve svém profesním životě se věnovala problematice digitalizace starých tisků a jejich zpřístupňováním a následně PR 2.0 ve společnosti Avon Cosmetics. V současné době je na mateřské dovolené, ale ve volném čase, kdy dcera spí nebo si hraje, spravuje několik korporátních facebookových stránek a věnuje se vlastnímu blogu.

    Social Media and PR Specialist v Avon Cosmetics, mateřská dovolená

  • Petr Dvořák

    Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.

  • Michal Feix

    Michal Feix je od ledna 2012 výkonným ředitelem společnosti Seznam.cz. Je pravou rukou Pavla Zimy, generálního ředitele společnosti, a stará se o chod všech složek firmy, vyjma produktové části, kterou si napřímo řídí Pavel Zima. Před pozicí výkonného ředitele ve společnosti Seznam.cz působil jako provozní ředitel. Před příchodem do společnosti Seznam.cz v roce 2004 působil na technických pozicích u obou českých konkurenčních portálů. Je absolventem ČVUT FEL a MBA.

    Výkonný ředitel

    Seznam.cz

  • Aaron Gibson

     A Tor Project developer working on OONI, the Open Observatory of Network Interference, a free software project whose goal is to map Internet censorship worldwide and provide open  data and tools to researchers and journalists.

    Tor Project developer

    The Tor Project

  • Kamil Gregor

    Kamil Gregor je pracovníkem Mezinárodního politologického ústavu v Brně a analytikem občanského sdružení KohoVolit.eu. Zabývá se aplikacemi kvantitativních metod v sociálních vědách a výzkumem hlasování v zastupitelských sborech.

  • Kateřina Hrubešová

    V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 20 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

  • Roman Hřebecký

    10 let píše marketingové texty a to je jeho lovestory. Je copywriter a content marketér. O komunikaci značky uvažuje v souvislostech se sociálními sítěmi a PR, protože s nimi začínal. Školí kreativní přístup k marketingu, k cílové skupině a k psaní textů. Baví ho sdílet know how, názory a zkušenosti. Píše jeden z mála blogů o obsahové strategii v Česku a do copywritingu prosazuje metody ověřené designem služeb.

  • Eliška Hutníková

    Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK. 

    Data analyst

    Ataxo Interactive

  • Filip Chytrý

    Filip vystudoval aplikovanou kybernetiku v Hradci Králové. Škola mu dala dobrý základ k práci Malware analytika ve společnosti Avast. Od roku 2009 pracuje na analýze malwaru a zakládá vlastní firmu zabývající se bezpečnostním poradenstvím. Jeho hlavním cílem je informovat veřejnost o rizikách užívání internetu a pomoci předcházet či minimalizovat případné škody. „Většina lidí tuší, co je může postihnout a jaká jsou rizika, ale nikdo nedělá nic aktivně pro to, aby je minimalizoval. Domácnosti, menší až středně velké firmy bohužel ve většině případů vůbec neřeší prevenci.“

    Virus analyst

    AVAST Software

  • Josef Kadlec

    Josef patří mezi první LinkedIn headhuntery v Evropě, kteří první rozpoznali skrytou sílu tzv. pasivních talentů. Zároveň je první LinkedIn Certified Professional - Recruiter v regionu CEE. Josef je také autorem originální knihy pro recruitery People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment, která byla doporučena významnými HR řediteli společností jako např. IBM, HP, Google, AVG, Barclays, T-Mobile, ale i investory včetně Ondřeje Bartoše, Johna Vanhary, Vladimíra Kováře nebo Barbary Corcoran známé z pořadu Shark Tank. Jeho vizí je nezastavit změnu pracovního trhu ve prospěch kandidátů a společností a to aplikováním analytických postupů a IT dovedností v personalistice.

  • Beth Katz

    Beth is Director of Product Management for the Consumer Product line at AVG, managing a portfolio of products designed to keep people secure across all their devices. Her interests are the evolution of security from the internet to the internet of things, and people’s changing expectations of security in their digital world.

    Director of Product Management

    AVG Technologies CZ

  • Pavel Kordík

    Pavel je proděkanem pro rozvoj na nejmladší fakultě ČVUT, Fakultě informačních technologií. Skrze portál pro spolupráci studentů s průmyslem chce otevřít univerzity podnikům. Garantuje obor Znalostní inženýrství, který produkuje kvalitní datové vědce a inženýry, tolik potřebné pro inovace a konkurenceschopnost. Pavel se svými doktorandy pracuje na nových algoritmech pro automatizaci data miningu a výsledky výzkumu se snaží dostat do praxe.

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

    stálý spolupracovník

    TUESDAY Business Network

  • Peter Kunder

    Již více než 10 let působí jako datový analytik v české protikorupční organizaci Aliance Fair-play. Předtím pracoval ve dvou největších slovenských názorotvorných denících. V současné práci využívá novinářské investigativní postupy a podílí se i na tvorbě návrhů na nové legislativní řešení v oblasti zveřejňování informací a ve veřejných zakázkách (veřejnou zakázkou). Příležitostně se "ideově" podílí na vytváření investigativních nástrojů pro práci s daty. V poslední době rád relaxuje při studiu středověkých kronik.

    Datový analytik

    fair-play.sk

  • Dita Malečková

    Dita vystudovala filosofii a je doktorandkou Informační vědy na FF UK. V rámci Studií nových médií vyučuje Úvod do současné filosofie a také kurz Umění, kultura a nová média. Zajímá se o (nejen novomediální) umění a oblast Digital Humanities.

    Doktorandka

  • Václav Novák

    Expert sdružení Iuridicum Remedium na informační technologie a letošní porotce v Big Brother Awards. V civilním životě architekt a vývojář yeseter.com, člen tubového kvarteta, zpěvák (hledáme posily do spsbor.cz) a pátrač po penězích záhadně mizejících z Prahy 5.

    Yeseter.com architect

    Yeseter Now

  • Soňa Príborská

    Soňa aktuálně studuje magisterský program Informační studia a knihovnictví v Brně, kde obhájila bakalářskou práci věnovanou tématu Quantified self a nyní zpracovává diplomovou práci na téma selftrackingu. Pracuje na tiskovém odboru Masarykovy univerzity kde se stará o univerzitní sociální sítě.

    sociální média MU

    MASARYKOVA UNIVERZITA

  • Tomáš Pruša

    Tomáš pracuje v Centru pro výzkum toxických látek v prostředí (PřF MU) v týmu, který dlouhodobě sleduje determinanty lidského zdraví. Přednáší na Lékařské fakultě MU a v Kabinetu informačních studií a knihovnictví FF MU. Oblastí jeho zájmu jsou nutriční epidemiologie, úloha nových médií v oblasti péče o zdraví a kvalita a přístupnost informací ve zdravotnictví. Výsledky své práce prezentoval např. na konferenci Medicine 2.0 v Bostonu, Londýně či na Hawaji. Je také jediným přednášejícím na lékařských fakultách v ČR přednášející v českém znakovém jazyce a dnes zajišťuje adaptaci prvního neslyšícího studenta na UTB ve Zlíně.

    Odborný pracovník, pedagog (PřF a LF MU)

    MASARYKOVA UNIVERZITA

  • Vladimír Rohel

    Vladimír vystudoval Pedagogickou fakultu UK, zaměření matematika-chemie. Několik let se věnoval pedagogické činnosti. Od roku 1995 pracoval 5 let jako vedoucí IT oddělení pro výstavbu a správu českých vojenských sítí SD NATO (Brusel) a ÚNVP SHAPE (Mons) na Ministerstvu obrany. Poté přešel na Ministerstvo zahraničních věcí, kde se podílel na vízovém projektu ČR a jeho zavádění na ambasádách. Jako správce národních sítí SD NATO a ambasád států Beneluxu, národní kontakt pro síť Minerva působil od roku 2003 v SD NATO Brusel. V roce 2008 nastoupil do NBÚ, kde prošel nejdříve pozicí ICT ředitele. V současnosti vykonává pozici ředitele Národního centra kybernetické bezpečnosti

  • Pavel Rosenlacher

    Vedoucí technolog a analytik neuromarketingových měření a výzkumů společnosti eMerite. Již několik let se věnuje neuropsychologii a možnostem její aplikace v prodeji a marketingu. Je školitelem magisterských studentů ČVUT a VŠFS, kteří se podílejí na jeho vědecko-výzkumné činnosti, zaměřené na vyhodnocování emočních stavů významných pro efektivitu nástrojů marketingové komunikace. V doktorském studiu fakulty Biomedicínského inženýrství ČVUT se věnuje neuromarketingu a použití tzv. biofeedbacku.

    Analytik neuromarketingu

    eMerite

  • Ján Simkanič

    Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

  • Jan Suda

    Jan je jeden z prvních digital media plannerů v ČR. Je jedním ze spoluviníků vývoje české digitální reklamy za posledních 15 let. Je podepsán pod stovkami kampaní a na životech několika teamů v agenturách UM a sítě GroupM, které za svou kariéru vybudoval. V současné době je s láskou odpovědný za média v McCANN-ERICKSON PRAGUE a rozvíjí nástroj na plánování digitální reklamy H3.0. Sám sebe považuje za ztracené malé koťátko ve velkém zlém světě a na Facebooku má více než 600 přátel.

  • Pavel Šenkapoun

    Pavel vede kreativní oddělení ve společnosti eBRÁNA. Předtím pracoval jako kreativec a copywriter v agentuře MEDIA FACTORY, učil na střední škole i univerzitě, přivydělával si jako korektor, redaktor, překladatel a učitel hry na kytaru. V IT světě se ocitl náhodou, vystudoval filozofii a bohemistiku, bádal o českém verši, hrál v několika rockových skupinách a psal pro ně texty. Psaní písniček, básniček a překládání zpívané poezie se věnuje dodnes.

    Creative Director

    eBRÁNA

  • Dušan Šimonovič

    Dušan vede v Seznamu konzultační oddělení. V minulosti byl také odpovědný za marketing TAXI aplikace Liftago, obsahovou stránku online komunikace O2 na webu i v kampaních spolu s marketingem a zákaznickou péčí na sociálních sítích. Zkušenosti s online marketingem a technologiemi sbíral i v herním průmyslu, v agentuře a také jako autor a redaktor odborných médií.

    Manažer konzultačního oddělení

    Seznam.cz

  • Josef Šlerka

    Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

  • Michal Špaček

    Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

    vývojář

    Michal Špaček

  • Vlastimil Vagner

    Vlastimil působí jako bezpečnostní konzultant ve společnosti Deloitte Advisory. Zabývá se primárně audity IT prostředí napříč mnoha standardy a projekty analýzy a zajištění bezpečnosti IT infrastruktury v rámci lokálního i zahraničního trhu.

    Enterprise Risk Services Consultant

    Deloitte Advisory s.r.o.

  • Jan Vlnas

    Honza si rád četl kyberpunk a zanechalo to na něm trvalé následky; na moderních technologiích jej zajímá nejen jak je využít, ale také jak budou zneužity. Jako vývojář na volné noze přispívá do nejrůznějších open-source projektů, studuje nová média na FF UK a vyučuje programování v Ruby na ČVUT.

  • Tereza Zadražilová

    Tereza se po absolvování bakalářského studia na oboru Informační studia a knihovnictví rozhodla pokračovat na stejném ústavu a loni se tak stala úspěšnou absolventkou Studií nových médií. Při studiu se zabývala zejména vlivem nových médií na dětské uživatele a případnými nebezpečími, která na ně mohou v kyberprostoru číhat. V současné době vypomáhá v jednom menším e-shopu s korálky a hledá perspektivnější uplatnění na trhu práce. Ve volné čase se aktivně věnuje irskému tanci a je spoluorganizátorkou festivalu Irský Máj.

    Na volné noze