Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Partneři

  • Hlavní partner

    •  logo MindForge 

      MindForge

      MindForge je skupina technologických firem sídlících v Brně, ve kterých působí 150 vývojářů, analytiků a technologických expertů. Výzkumným srdcem skupiny je společnost Gauss Algorithmic, což je tým zaměřující se na prediktivní analýzu velkých dat, strojové učení a umělou inteligenci. Vedle ní stojí Sodat Software, český hráč s dvacetiletou historií v oblasti kybernetické bezpečnosti. 

      Součástí hubu je rovněž CleverMaps, která vytváří unikátní mapové aplikace pro celou řadu odvětví – od stavebnictví, přes zemědělství až po maloobchod a bankovnictví. CleverFarm umožňuje kompletní správu farem všech velikostí. A velký potenciál pro zahraniční expanzi má i společnost CleverAnalytics, která se před nedávnem představila londýnským investorům. 

      Do MindForge patří i digitální agentura Cognito, která umí vést značky k úspěchu na webu a sociálních sítích. A v neposlední řadě je ozdobou skupiny i společnost Colpirio, jež využívá unikátní technologii pro efektivnější cílení marketingových kampaní v reálném čase. 

      MindForge patří do rodiny projektů investiční skupiny Natland Group.

  • Partneři

    •  logo AI Startup Incubator 

      AI Startup Incubator

      Přetavujeme potenciál inovativních týmů a myšlenek do úspěšných startupů v oblasti umělé inteligence. Motivujeme a rozvíjíme talentované lidi a pomáháme nastartovat jejich podnikatelskou kariéru. Provoz inkubátoru stojí na propracovaném modelu spolupráce města, českých investorů a inovátorů. Společně tvoříme bezpečné zázemí pro vznik a rozvoj startupů v oboru umělé inteligence pro prvních 12 měsíců jejich provozu. Poskytujeme finanční zdroje i zkušené mentory z oblastí obchodu, financí, lidských zdrojů a marketingu. Pomáháme se získáváním kontaktů na zahraniční spolupracovníky nebo klienty. Pozitivně a konstruktivně bráníme odlivu českého know-how do zahraničí.

    •  logo Fitbit 

      Fitbit

      ​Chytré hodinky a náramky Fitbit pro zdraví a fitness.

  • Mediální partneři

    •  logo Ikaros 

      Ikaros

      Ikaros vznikl jako studentská aktivita již začátkem roku 1997 na Ústavu informačních studií a knihovnictví FF UK v Praze. První číslo vyšlo 14. dubna 1997 a letos tedy časopis vstoupil již do svého 21. ročníku (a v dubnu oslaví 20. narozeniny). Od listopadu 2000 vydává časopis občanské sdružení Ikaros. Obsahově se časopis zaměřuje především na knihovnictví, informační vědu, nové trendy a nová média.

    •  logo iList 

      iList

      iList (dříve Studentský list) je nezávislý pětitýdeník studentů Vysoké školy ekonomické v Praze. Naší snahou je vydávat objektivní, nezávislé zpravodajství a publicistiku o dění na VŠE a přinášet informace z kultury, sportu a ze života studentů. Existujeme jak v tištěné podobě, ve které vycházíme třikrát za semestr, tak i v online verzi na adrese www.ilist.cz.

    •  logo Lupa.cz 

      Lupa.cz

      Již 18 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

    •  logo Marketing Journal 

      Marketing Journal

      Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

    •  logo Root.cz 

      Root.cz

      Tvář s černými brýlemi v hlavičce webu je už od roku 1999 pevnou součástí linuxové společnosti. Preference svobodného softwaru a smysl pro open-source technologie jsou základní genovou výbavou posádky Root.cz s šéfkapitánem Petrem Krčmářem. Na palubě potkáte komunitu odborníků: programátory, administrátory, správce sítí a fanoušky IT s nálepkou sympatického tučňáka.

    •  logo Studenta.cz 

      Studenta.cz

      Studenta web & mag patří k největším českým médiím zaměřeným na work-life balanc mileniálů a vysokoškoláků. Tištěný magazín (který vychází šestkrát do roka v nákladu 40 000 výtisků a je distribuován po celé ČR) nabízí špičkovou žurnalistickou úroveň ve čtivé podobě a vlastním obsahu, doplněnou moderním grafickým zpracováním. Web Studenta.cz je rozšířen o aktuální dění z (nejen) studentského světa a lifestylu, formou redakčních článků, rozhovorů i multimediálního obsahu.

    •  logo Tyinternety.cz 

      Tyinternety.cz

      Píšeme o digitálním světě, startupech, nových technologiích a chytré budoucnosti – zkrátka a dobře o všem důležitém, co se objeví na těch internetech i kolem nich.

  • Za podpory

    •  logo AIESEC 

      AIESEC

      AIESEC je mezinárodní studentská organizace, která pomáhá mladým lidem rozvíjet svůj potenciál. Naším cílem je pomáhat studentům v jejich osobním a profesním růstu. Pomocí našeho členského programu a zahraničních stáží rozvíjíme leadership v mladých lidech, kteří mají zájem na sobě aktivně pracovat a spojujeme je tak s firemní a neziskovou oblastí.

    •  logo Fakulta informačních technologií ČVUT 

      Fakulta informačních technologií ČVUT

      Fakulta informačních technologií ČVUT je nejmladší fakultou podobného zaměření v Česku a zároveň nejmladší fakultou ČVUT v Praze, kde působí od roku 2009. Nabízí moderní bakalářský, magisterský a doktorský studijní program Informatika. Zaměřuje se na nejmodernější oblasti informatiky a informačních technologií včetně umělé inteligence.

    •  logo Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze 

      Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze

      Fakulta sociálních věd patří k jedněm z nejmladších fakult Univerzity Karlovy. Jejím hlavním cílem je rozvíjet pedagogickou a výzkumně-analytickou činnost v klíčových sociálněvědních oborech: ekonomii, mediálních studiích, mezinárodních teritoriálních studiích, politologii a sociologii, a rozšiřovat profesní přípravu v oborech marketingová komunikace a PR a žurnalistice. Dvěma významnými výzkumnými pracovišti při FSV UK jsou Centrum pro mediální studia, které se zabývá především rolí současných českých masových médií ve světovém kontextu, a Centrum pro sociální a ekonomické strategie. V současné době studuje na FSVUK přibližně 4500 studentů.

    •  logo Vysoké učení technické v Brně Fakulta informačních technologií 

      Vysoké učení technické v Brně Fakulta informačních technologií

      Vysoké učení technické v Brně Fakulta informačních technologií je moderním mezinárodně uznávaným vysokoškolským pracovištěm a centrem špičkového výzkumu v nejrůznějších oblastech informačních technologií - od hardware přes inteligentní systémy až po multimédia. V moderním kampusu s unikátním vybavením nabízí studentům vysoce ceněné vzdělání v oblasti IT ve všech stupních studia.

  • Produktoví partneři

    •  logo Martinus.cz 

      Martinus.cz

      Martinus.cz patří mezi nejznámější internetová knihkupectví v České republice. Naši zákazníci a zákaznice nás mají rádi nejen díky široké nabídce, čítající více než 150 000 titulů, 100 výdejním místům a skvělému zákaznickému servisu, ale také díky našim knihomolským projektům, soutěžím a výzvám jako jsou Knihoběžník, Knižní šifra, Knižní hrdina nebo knihomolský svátek Den nepřečtených knih. Knihy pod značkou Martinus prodáváme už celé čtvrtstoletí.

    •  logo Youbox 

      Youbox

      Fotokoutek na všechny typy akcí. Máme špičkovou technologii, vysokou kvalitu fotografií a tisku. Nejlepší klíčovaná grafika na českém trhu. Výběr ze široké škály rekvizit. Okamžitý bezdrátový přenos obrázků do mobilních zařízení. Profesionální a vždy milou obsluhu.

  • Organizátoři

    •  logo Studia nových médií FF UK 

      Studia nových médií FF UK

      Nová média – termín moderní, skloňovaný v různých akademických kruzích, zaklínadlo většiny frikulínů (be free, cool & in) - se v 90. letech staly akademickým oborem. Od akademického roku 2006/2007 je možné jej také studovat v ČR. Jeho koncepce vychází z informačních studií a knihovnictví.

    •  logo TUESDAY Business Network 

      TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

  • Produkce

    •  logo Internet Info 

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 2,7 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.