Právnická fakulta Univerzity Karlovy, nám. Curieových 901/7, Praha 1

Měření v době datové

Co vás čeká

Žijeme v době „datové“ - co dnes nejde změřit, jakoby neexistovalo. Ale umíme si měření médií a internetu správně nastavit, vyhodnotit a získaná data dobře interpretovat? A dokážeme se výsledky výzkumů řídit i v praxi nebo vnáší ještě více zmatků do našich pracovních i osobních životů?

Na to nám odpoví konference #NMI20, kterou vám opět přinášíme ve spolupráci se Studii nových médií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy. Už poosmé dojde k propojení akademické sféry se zástupci komerčního sektoru a odborníky z byznysu. Akci budou moderovat Josef Šlerka z FF UK a Ján Simkanič s Petrem Koubským z Deníku N.

Představíme různorodé metriky, které je možné využít pro získávání informací o výkonu médií, marketingových kampaní i přímých nákupních akcí na internetu i v prostředí mimo něj. Zároveň se podíváme na psychologické a sociologické aspekty dopadu konzumace nových médií a sociálních sítí. Jak vše ovlivňuje náš současný život a jaké jsou prognózy do budoucna?

Call for papers

Hledáme ty nejlepší řečníky!

Hledáme přednášející a možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. S prodejními prezentacemi u nás ale nepochodíte.

Troufáte si postavit se s přednáškou před náročné publikum velké konference? Jako přednášející se můžete přihlásit do 15. ledna 2020.

Stačí vyplnit jednoduchý formulář.

Podmínky a formulář

Moderátoři

  • Petr Koubský

    Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

    Vedoucí rubriky Věda a technologie

    Deník N

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

  • Josef Šlerka

    Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, bývalý šéf výzkumu ve společnosti Socialbakers a nynější ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky a vedoucí Studia nových médií na Univerzitě Karlově.

PRO KOHO

    • vysokoškolští studenti a pedagogové
    • marketingoví ředitelé, manažeři, specialisté
    • výzkumníci, sociologové, psychologové
    • zaměstnanci internetových a mediálních agentur
    • zaměstnanci technologických firem
    • IT pracovníci, datoví analytici

Registrace

  • Student

    Na místě se prokážete platným studentským průkazem

    790 Kč cena je uvedena bez DPH
  • Early Birds

    4 950 Kč 3 950 Kč cena je uvedena bez DPH
    cena platí ještě
    do 15. 01. 23:59:59

Místo a kontakt

  • Termín akce

    7. března 2020 9:00–17:00

    Místo konání

    Právnická fakulta Univerzity Karlovy
    nám. Curieových 901/7
    Praha 1
    116 40
  • Kontakt

    Šárka Prchalová
    Event Manager
    telefon: 603 273 863

Jak se k nám dostat?

  • Tramvaj linky 17

    Zastávka Právnická fakulta

  • Autobus linky 207

    Zastávka Právnická fakulta