Právnická fakulta Univerzity Karlovy, nám. Curieových 901/7, Praha 1

Přednášející

Moderátoři

  • Petr Koubský

    Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

    Vedoucí rubriky Věda a technologie

    Deník N

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

  • Josef Šlerka

    Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, bývalý šéf výzkumu ve společnosti Socialbakers a nynější ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky a vedoucí Studia nových médií na Univerzitě Karlově.

Přednášející

  • Josef Fišer

    Josef Fišer se pohybuje na poli výzkumu médií, reklamy a marketingu již 15 let. Zkušenosti nasbíral v médiích i výzkumných agenturách. Jeho doménou je výzkum mediální komunikace z pohledu expozice i reálných efektů mediálních kampaní. V MEDIANu se jako ředitel projektu crossmediálního crossplatformního měření adMeter zaměřuje na efektivitu užitých reklamních formátů a mediálních kanálů napříč mediatypy i optimalizaci mediamixu a plánování kampaní ve vztahu k jejím cílům. Užití nových technologií v mediálním výzkumu považuje za nezbytný vývoj k vyšším výkonům kampaní.

    Obchodní a marketingový ředitel, team leader – adMeter

    MEDIAN

  • Tomáš Kolomazník

    Tomáš Kolomazník se dlouhodobě věnuje bezpečnostním otázkám a komunikaci. Je členem bezpečnostní komunity při Geneva Centre for Security Policy Alumni Association. Účastní se různých mezinárodních projektů v oblasti bezpečnostní a mezinárodní politiky. V poslední době se zabývá otázkami kybernetické bezpečnosti a dezinformací, především analýzou jejich dopadů na populaci.

  • Kateřina Lesch

    Kateřina je absolventkou pražského Matfyzu, ve své dizertační práci se zabývala možnostmi strojové analýzy emocí. Teoretickým otázkám komputační lingvistiky se věnuje na pražské a olomoucké univerzitě, v praxi působí jako manažerka v oblasti datové analytiky se specializací na analýzu nestrukturovaných dat ve společnosti Deloitte. V rámci svých akademických aktivit i klientských projektů se dlouhodobě věnuje automatickému zpracování přirozeného jazyka a strojovému učení na velkých objemech dat. Má více než 10leté zkušenosti se sémantickou analýzou textů z různorodých domén, od finanční vertikály přes oblast telekomunikací až po analýzu dat ve forenzním vyšetřování.

    Semantic Data Science Lead, Analytic & Forensic Technology

    Deloitte Czech Republic

  • Michal Majnuš

    Absolvent mediálních studií a sociologie na Masarykově univerzitě v Brně se už při studiu věnoval mediálnímu výzkumu například pro Radu pro rozhlasové a televizní vysílání. Několik let působil v brněnském inovačním centru Unifer, v roce 2015 nastoupil do tehdy vznikajícího marketingového týmu startupu Kiwi.com, kde působil jako PR Manager. Od roku 2018 má na starosti marketing a komunikaci globální marketingové skupiny Dentsu Aegis Network na českém a slovenském trhu.

  • Jakub Mikulka

    Statistik a analytik každým coulem, který se nespokojil jen s teorií. Ve výzkumné agentuře MEDIAN analyzuje praktické dopady reklamních kampaní v našich hlavách a po večerech z toho píše doktorát.

    Senior Researcher

    MEDIAN

  • Peter Podolinský

    Peter Podolinský je matadorem online reklamy a marketingu. S online reklamou začínal prodejem bannerů na Neviditelném psovi, Mobil.cz a Seznamu někdy koncem devadesátých let. Založil a vedl vlastní agenturu iMachina na začátku roku 2000. Mezitím si prošel kreativními reklamními agenturami, jako jeden z prvních Čechů od roku 2013 pracoval v dublinské evropské centrále Facebooku, v SaaS firmě ROI HUNTER rozjel Global Sales. Dnes provozuje vlastní e-shop, na kterém si testuje různé marketingové přístupy, vedle toho řídí digitální agenturu dotcom.cz a atribuce je jeho oblíbeným tématem.

    Managing Director

    dotcom.cz

  • Halina Šimková

    Vystudovala antropologii a genetiku člověka na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy, v letech 2002-2016 byla DNA expertkou Kriminalistického ústavu Praha. Dlouhodobě se věnuje především tématu správného úsudku z dat, a to jak ve forenzních vědách, tak v jiných oblastech lidské činnosti. Je spoluzakladatelkou 4BIN - Centra pro bayesovskou inferenci, jež si klade za cíl rozvoj aplikací tzv. bayesovské logiky a všeobecnou osvětu v jejím používání.

  • Adam Vojáček

    Po lehkém koketování s PR a offline marketingem jsem se dostal (celkem náhodou) k online marketingu, který je mi, jak se zdá, os(t)udným. Po začátcích v PPC jsem postupně šel směrem k vedení projektů i týmu, až jsem (opět ne úplně plánovaně) postoupil směrem k datům a mým milovaným tabulkám. Myslím, že bez dat a správného výkladu jejich obsahu nelze dělat kvalifikovaná rozhodnutí, což je přístup, který se snažím vnucovat ostatním. Mám velké štěstí, že jsem potkal pár skvělých lidí, kteří mi pomáhají profesně růst a učit se to, co má smysl se učit.

    Innovation Manager

    Business Factory