Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Lucie Merunková

Absolventka oboru Studia nových médií na FF UK, kde zároveň přednáší o výzkumu na sociálních sítích. Čtyři roky sbírala zkušenosti v reklamě, ale po skončení studií se rozhodla přiblížit více technologiím a nyní je součástí týmu George, internetového bankovnictví České spořitelny.

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

Josef Šlerka

Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.

Přednášející

Jan Böhm

Jan Böhm se stará o rozvoj digitální komunikace Lékařů bez hranic v zemích, kde tato humanitární organizace působí, zvláště v Africe a na blízkém východě. Kromě přípravy digitálních komunikačních strategií se věnuje také analýze dat se sociálních sítí, mapování názorových vůdců, či epidemiologickému monitoringu.

Václav Cvrček

Působí od roku 2006 v projektu Český národní korpus při FF UK, v letech 2013-2016 byl jeho ředitelem, dnes je zástupcem ředitele. Zaměřuje se na popis gramatiky, analýzu diskurzu, výzkum textové variability a zejména pak na metodologii využívání jazykových korpusů pro popis jazyka.

Marek Dědič

Marek Dědič své zkušenosti z redakce PC Worldu a 20 let na zajímavých IT projektech zpřístupňuje v Asociaci za lepší ICT řešení. Usiluje o systematizaci a automatizaci sdílení osvědčené praxe a informační crowd-sourcing v oblasti firemních ICT řešení. Baví ho trénink umělé inteligence.

Josef Fišer

Josef Fišer se pohybuje na poli výzkumu médií, reklamy a marketingu již 15 let. Zkušenosti nasbíral v médiích i výzkumných agenturách. Jeho doménou je výzkum mediální komunikace z pohledu expozice i reálných efektů mediálních kampaní. V MEDIANu se jako ředitel projektu crossmediálního crossplatformního měření adMeter zaměřuje na efektivitu užitých reklamních formátů a mediálních kanálů napříč mediatypy i optimalizaci mediamixu a plánování kampaní ve vztahu k jejím cílům. Užití nových technologií v mediálním výzkumu považuje za nezbytný vývoj k vyšším výkonům kampaní.

Hana Friedlaenderová

Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.

Adam Javůrek

V Nových médiích Českého rozhlasu hledá nové cesty, jak dostat audio k posluchačům - ať už přes podcasty nebo chytré reproduktory. Před tím působil například jako editor inovací v IHNED.cz nebo šéf webových projektů v Respektu. Rád sleduje trendy v online světě a sní o kariéře skokana na lyžích.

Tomáš Kolomazník

Tomáš Kolomazník se dlouhodobě věnuje bezpečnostním otázkám a komunikaci. Je členem bezpečnostní komunity při Geneva Centre for Security Policy Alumni Association. Účastní se různých mezinárodních projektů v oblasti bezpečnostní a mezinárodní politiky. V poslední době se zabývá otázkami kybernetické bezpečnosti a dezinformací, především analýzou jejich dopadů na populaci.

Kateřina Lesch

Kateřina je absolventkou pražského Matfyzu, ve své dizertační práci se zabývala možnostmi strojové analýzy emocí. Teoretickým otázkám komputační lingvistiky se věnuje na pražské a olomoucké univerzitě, v praxi působí jako manažerka v oblasti datové analytiky se specializací na analýzu nestrukturovaných dat ve společnosti Deloitte. V rámci svých akademických aktivit i klientských projektů se dlouhodobě věnuje automatickému zpracování přirozeného jazyka a strojovému učení na velkých objemech dat. Má více než 10leté zkušenosti se sémantickou analýzou textů z různorodých domén, od finanční vertikály přes oblast telekomunikací až po analýzu dat ve forenzním vyšetřování.

Jakub Macek

Jakub Macek je sociolog médií. Působí na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, kde vede Katedru mediálních studií a žurnalistiky. Ve své výzkumné práci se věnuje mediálním publikům a jejich probíhající proměně, přičemž v posledních letech se výrazně soustředí na problém důvěry v média a na roli médií v politické a společenské polarizaci.

Michal Majnuš

Absolvent mediálních studií a sociologie na Masarykově univerzitě v Brně se už při studiu věnoval mediálnímu výzkumu například pro Radu pro rozhlasové a televizní vysílání. Několik let působil v brněnském inovačním centru Unifer, v roce 2015 nastoupil do tehdy vznikajícího marketingového týmu startupu Kiwi.com, kde působil jako PR manažer. Od roku 2018 vedl PR a marketing skupiny Dentsu Aegis Network. Nyní vede nové produkty a konzultační služby pod hlavičkou agentury Adexpres, která patří do sítě Dentsu.

Jakub Mikulka

Statistik a analytik každým coulem, který se nespokojil jen s teorií. Ve výzkumné agentuře MEDIAN analyzuje praktické dopady reklamních kampaní v našich hlavách a po večerech z toho píše doktorát.

Karel Navrátil

Zapálený fotograf a nadšenec do technologií a marketingu. Z pozice product managera digitální analytiky v MSD vedu globální rozvoj produktu. Hlavní zaměření je standardizace měření, sjednocení sbíraných dat a koordinace požadavků skrze markety. Z pražského technologického centra řídíme digitální transformaci a škálování produktu v celosvětovém měřítku.

Radim Ochvat

Dlouholetý redaktor a později programový ředitel dvou soukromých rádií Hellax a Orion. Poté působil v Public relations, účastnil se politické kampaně a následně spolupracoval s premiérem ČR. V letech 2008 - 2013 byl ředitelem tiskového odboru Kanceláře prezidenta republiky. Dále pracoval pro skupinu ČEZ a založil komunikační agenturu Komunikátor. Od roku 2015 je ředitelem komunikace skupiny PPF.

Peter Podolinský

Peter Podolinský je matadorem online reklamy a marketingu. S online reklamou začínal prodejem bannerů na Neviditelném psovi, Mobil.cz a Seznamu někdy koncem devadesátých let. Založil a vedl vlastní agenturu iMachina na začátku roku 2000. Mezitím si prošel kreativními reklamními agenturami, jako jeden z prvních Čechů od roku 2013 pracoval v dublinské evropské centrále Facebooku, v SaaS firmě ROI HUNTER rozjel Global Sales. Dnes provozuje vlastní e-shop s plavkami Swimsuit.cz, na kterém si testuje různé marketingové přístupy, vedle toho spolupracuje s digitální agenturou dotcom.cz a dalšími klienty jako jejich Business Partner.

Halina Šimková

Vystudovala antropologii a genetiku člověka na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy, v letech 2002-2016 byla DNA expertkou Kriminalistického ústavu Praha. Dlouhodobě se věnuje především tématu správného úsudku z dat, a to jak ve forenzních vědách, tak v jiných oblastech lidské činnosti. Je spoluzakladatelkou 4BIN - Centra pro bayesovskou inferenci, jež si klade za cíl rozvoj aplikací tzv. bayesovské logiky a všeobecnou osvětu v jejím používání.

Lukáš Teplý

Mám rád firmy na 3 písmenka - začal jsem v IBM, zkušenosti získal v AVG a v současné chvíli orchestruji digitální data v globálním týmu ve společnosti MSD. Kromě toho se také věnuji vlastním projektům - s kamarádem jsme založili digitální agenturu Marketing Makers zaměřenou na výkonnostní marketing a datovou analytiku, která pomocí dat a kampaní pomáhá klientům růst nejen v digitálním světě. Pokud si nehraji s daty v Google Analytics nebo s Tag Managery, tak trávím čas s rodinou, nepohrdnu dobrým jídlem a vínem. Proto také rád běhám, cestuji a nikdy neodmítnu šálek lahodné kávy.

Marek Trubák

Marek má bohaté zkušenosti z oblasti retailu a e-commerce. Předním českým řetězcům pomáhal dělat strategická rozhodnutí v oblasti marketingu, cenotvorby a sortimentu. Má zkušenosti s řízením cenového nástroje pro obchodní řetězce ve střední Evropě a pokročilou datovou analytikou. V současné době pracuje jako produktový manažer společnosti Behavee, jejíž cílem je dělat marketing dostupným pro menší a střední hráče v oblasti e-commerce.