Petr Koubský Vedoucí rubriky Věda a technologie Deník N
Ján Simkanič Ředitel Deník N
Josef Šlerka Sémiotik, vedoucí Studií nových médií Filozofická fakulta UK Praha
Halina Šimková Spoluzakladatelka 4BIN - Centrum pro bayesovskou inferenci
Kateřina Lesch Researcher Matematicko-fyzikální fakulta Univerzity Karlovy
Radim Ochvat Head of Group Communication PPF Group
Hana Friedlaenderová Senior Research & Insights Manager Nielsen Admosphere
Lucie Merunková UX designer & UX copywriter Česká spořitelna
Jakub Macek Vedoucí mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií MASARYKOVA UNIVERZITA
Marek Trubák Product Manager Behavee
Václav Cvrček Vědec Ústav Českého národního korpusu Univerzita Karlova
Adam Javůrek Analytik Český rozhlas
Jan Böhm Digitální stratég Lékaři bez hranic
Marek Dědič Ředitel
Michal Majnuš Director of Business Development Adexpres
Josef Fišer Obchodní a marketingový ředitel, team leader – adMeter MEDIAN
Jakub Mikulka Senior Researcher MEDIAN
Peter Podolinský Marketing Lead Behavio Labs
Karel Navrátil Digital Analytics Product Manager Merck Sharp & Dohme
Lukáš Teplý Senior Digital Analytics Consultant - Merck Sharp & Dohme, Managing Partner - Marketing Makers
Tomáš Kolomazník Výkonný ředitel Centrum pro bezpečnostní analýzy a prevenci