Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

18:30 - 18:35

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

18:35 - 18:55

Rebranding, debranding, redesign, refining, refreshing, facelifting – slovníčková válka očima designéra

Terminologie je mocný nástroj při zadávání, schvalování, ale i prezentování všeho kolem značky. Špatný výklad významů vede k nedorozumění, prodlužuje a prodražuje práci designéra. Přitom vše může být jednodušší, ale zaplatili by mi za to? Zvu vás na krátkou prohlídku svými poznámkami k rebrandingu, kam mě a klienty unášejí představy o značkách a jejich vizuální identitě.
Lumír Kajnar Lumír Kajnar

Idea Designer & Brand Architect

Lumír Kajnar

Lumír Kajnar

Lumír Kajnar je grafickým designérem, tvůrcem log a poradcem v oblasti identity značek. Je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a kariéru začínal jako grafik v Young&Rubicam, následně v Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích. V roce 2005 vyhrál české kolo soutěže Young Lions. Posledních 12 let působí samostatně a je podepsán pod aktuálním logem České pojišťovny, České rugbyové Unie, českých skautů, taxislužby Liftago i své domovské univerzity. Dlouhodobě spolupracoval s pojišťovnou Kooperativa, filmovou produkcí Stillking a Letištěm Praha. Jeho návrh platebních karet pro Českou spořitelnu nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Několik let vyvěšuje na facebooku a instagramu grafické glosy k aktuálním domácím i světovým událostem.

19:00 - 19:20

Love brand pod tíhou paragrafů

Rohodnout se pro tak krkolomný proces jako je rebranding, může mít různý základ. Často to mohou být i důvody právní, zvlášť když máte ambice k expanzi a právo vám hazí klacky pod nohy. Budujete značku a najednou zjistíte, že konkurence má registrovány ochranné známky s logem nápadně podobným vašemu. Domény, které potřebujete k expanzi vlastní vykutálený spekulant. Slogan, na který jste byli tak pyšní, zdobí web vašeho konkurenta. Jak se bránit a co při budování vašeho love brandu určitě nepodcenit? Petra připravila checklist toho nejlepšího z právní praxe ochrany značky.
Petra Stupková Petra Stupková

Advokátka

Legitas

Petra Stupková

Petra zcela propadla právu v onlinu a e-commerce. Jelikož chtěla být oporou a partnerem klientům z této branže, založila advokátní kancelář Legitas. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v online marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím online marketingu a intenzivně se věnuje problematice švarcsystému a nastavení smluvních vztahů s freelancery.

19:25 - 19:45

Rebranding Ženského fotbalu

V srpnu 2019 došlo k rebrandingu Ženského fotbalu, který se v poslední době těší čím dál větší pozornosti jak u nás, tak v zahraničí, ovšem dosavadní práce s brandem v rámci českého fotbalu tomu neodpovídala. Představení nového loga tak bylo logickou reakcí na stále vyšší popularitu tohoto sportu. Co vše stálo za vznikem nového brandu a jak celý proces probíhal, bude vysvětlovat projektový manažer projektu Ing. Vladimír Šmíro z agentury intoit.
Vladimír Šmíro Vladimír Šmíro

Project manager

intoit, s.r.o.

Vladimír Šmíro

Vladimír se specializuje na sportovní marketing v digitální agentuře intoit, a to hlavně na fotbalové prostředí. Vystudoval VŠEM a dříve působil jako projektový manažer na Dukle. Nyní řídí a zapojuje se do mnoha zajímavých projektů. Mimo rebranding Ženského fotbalu stojí také za velkým množstvím realizací pro Veolii, včetně nedávného představení vodojemu v Kladně plného technologických vymožeností.

19:50 - 20:10

Rebranding Papírnictví Pavlík - aneb návrat k tradici

Co je důvodem k rebrandingu a jak poznat, kdy k němu nastal opravdu čas. To vše si ukážeme. Ale jak z e-shopu s kancelářským papírem udělat brand, který budou zákazníci milovat a nakupovat s klidem v duši, to je trošku složitější.
Jakub Michalovský Jakub Michalovský

Team Leader

ACOMWARE

Jakub Michalovský

Jakub prošel v on-line marketingu od contentu, web developmentu až k výkonnostním kampaním. Nyní tvoří kompletní on-line marketingové strategie ve svém týmu konzultantů na pozici E-commerce Consultant Team Leader v konzultační společnosti Acomware. V poslední době se specializuje především na komunikaci značek v digitálním světě.

20:15 - 21:00

Networking a předpokládaný konec akce